8 martie 2010

Smokey bronz

Hello girls:* urata vreme nu-i asa??:( desi e 8 Martie,este ziua noastra,a femeii si ar trebui sa fie soare si frumos,insa afara ninge:((dar fie...azi nu vreau sa va vorbesc despre vreme!
Astazi vorbeam cu fetele de la facultate despre ziua de 8 Martie si despre simbolostica ei si despre ce o sa facem in aceasta zi speciala pentru o femeie...eu personal nu o sa fac nimic special,am de gand sa lenevesc;)))insa una dintre fete spunea ca se duce la un spectacol destinat femeilor unde barbati nu au voie sa intre...probabil ca v-ati prins deja despre ce este vorba=))) si ma tot intreba cum sa se machieze ca vrea sa radieze in seara asta(poate,poate o pune si ea mana pe un Chippandales:))) asa ca m-am gandit sa-i propun acest makeup,nu stiu cat de radiant este insa mie personal mi se pare destul de potrivit pt ocazie,are si un pic de "sclipirici" ca sa radieze;)
Este un smokey bronz-cupru-aramiu whatever:-j intalege-ti voi:P este foarte usor de realizat si nu necesita mult timp!enjoy it:*
De asemenea vreau sa le urez tuturor fetelor LA MULTI ANI de ziua femeii in primul rand,sa fi-ti frumoase si iubite:*








Un comentariu:

  1. Hey! Ti-am acordat un "beauty blog award"... Check it out :

    http://special-koko.blogspot.com/2010/03/blog-award.html

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors