14 martie 2010

Olive U

Hello girls!Ce zi frumoasa nu?8->se pare ca vine primavara pana la urma:P.Revenind la oile noastre,vreau sa va zic ca am descoperit o nuanta de fard absolut superba .Zilele trecute m-am bagat la o tura de curatenie printre farduri si am dat de acest fard,este de pe http://www.theallnaturalface.com/(o sa va vorbesc cat de curand despre aceste farduri minerale de care sunt absolutely in love :x)nuanta se numeste OLIVE U si este superba,ma mir cum de am uitat de existenta lui B-(
this is the look:











Am folosit si trusa 88,respectiv:2j pentru a creea o umbra si a "sparge" linia dura a verdelui iar pentru highlight 2a


Un comentariu:

  1. and the oscar goes to...de fapt e vorba doar de un premiu virtual,pe care ti-l acord cu drag.Il gasesti pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors