19 martie 2010

Purple & Green:Tutorial

Hello girls.Ce mai faceti?sper ca mult mai bine decat mine...eu am niste mici probleme de sanatate dar sper sa-mi revin in curand!Asaaaaa......si cum nu ma simteam eu bine zilele trecute,am inceput sa ma uit pe youtube sa vad ce a mai aparut in materie de makeup:D si am dat de un tutorial al unei tipe,foarte talentata dealtfel,care a facut un look superb!!!Am ramas cu gandul la el de cateva zile,asa ca m-am gandit sa-l pun si eu in aplicare,sa vad ce-mi iese:D
E adevarat ca l-am modificat un pic si nu seamana 100% cu al ei,insa eu am incercat:P
Va pun si link-ul http://www.youtube.com/watch?v=yg43spGgZ2Q
Am primit cateva cereri in ultimul timp de a pune poze cu toti pasii makeup-ului pentru a fi mai usor de reprodus de catre voi.Eeeee...astazi,asta am si facut:P.
Sper ca am fost destul de explicita si sa va placa:D
pupici:*:*:*
the look:
Pasii care i-am urmat:
1.am aplicat baza de machiaj pentru o mai buna rezistenta a fardurilor(am folosit baza de la Radiant)
2.am aplicat fardul verde(1d+6c) pe pleoapa superioara fara sa depasesc pliul.



3.desupra fardului verde am aplicat un roz(4h)si am blenduit.


4.in pliul pleoapei am aplicat mov(8h) si am blenduit si iar am adaugat pana la rezultatul dorit.





5.am aplicat gel liner( puteti aplicati si tus si creion dermatograf,depinde ce aveti sau ce preferati).


6.am aplicat sub pleoapa,in coltul extern acelasi mov care l-am folosit mai sus iar in coltul intern al ochiului verdele de pe pleoapa superioara.

7.am conturat cu negru pe waterline,am rimelat genele si gata!:P






15 comentarii:

  1. foarte frumos!!!!esti fff talentata..si imi place tare blogul tau!:)o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult de tot:*:*ma bucur enorm sa vad ca va place.O zi superba si tie:*

    RăspundețiȘtergere
  3. superb!! inca un machiaj pe care vreau sa-l port si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. e superb!
    Multumesc mult pentru postarea etapelor :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Deea, ce gel liner ai folosit? Arată super bine. BTW, îmi place mult blogul tău şi tutorialele step by step sunt excelente.

    RăspundețiȘtergere
  6. e gel liner-ul de la oriflame,Gaby,ma bucur foarte mult ca iti place blogul meu si tut-urile mele:*multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. buna. machiezi super sa stii :x de cand am dat peste blogul tau mare parte din zi o petrec aici.

    si as vrea sa te intreb cate ceva, daca nu te deranjeaza.

    1. daca ai facut vreun curs sau este pur si simplu talent
    2. daca pe fata, mai ales pe pleoape atunci cand te machiezi ai aplicata baza fond de ten sau orice altceva
    3. ce e de facut cu fondul de ten din zona T care " nu se aseaza la locul lui" si arata foarte urat :( am o mare problema cu asta :(
    4. ce machiaj ar merge pentru o rochie asa : http://www.donatella.ro/donatella-rochie-lovely-rose-p-831.html , un portocaliu amestecat/spre cu roz.
    5. daca pesulele de aici pe care le detin eu sunt bune http://e-cosmetica.blogspot.com/2009/11/trusa-pensule-cosmetice.html
    6. ce este de facut in cazul in care vreu sa ma machiez dar nu imi iese nimic si ma enervez :(
    7. ce miscari trebuiesc folosite in machiaj, gen scurte si precise, tamponare


    si cam atat ;;) stiu ca sunt multe, dar mi`ar fi de mare ajutor raspunsurile deoarece am o nunta si inca nu m`am decis in privinta machiajului. iti multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Raluca:iti multumesc ca imi urmaresti blogul,pentru mine asta inseamna foarte mult!:*
    Iar acum sa-ti raspund la intrebari:
    1.Nu,nu am facut nici un curs.Tot ce stiu am invatat singura,in timp,sau ma mai uitam pe youtube la makeup artistii din strainatate.
    2.Da,mereu pe pleoapa inainte sa ma machiez aplica o baza sau un primer care fac ca fardurile sa reziste mult mai mult si sa nu se stranga.Ca sa-ti dau exemple de baza sau primer: to face shadow insurance primer de la Sephora,baza de machiaj de la Radiant sau de la Manhattan.
    3.sa intaleg ca ai tenul gras in zona T...pai in primul rand incearca sa folosesti un fond de ten bun,care sa reziste,sa nu curga pe fata si sa para natural.Eu folosesc Revlon ColorStay,e cel mai bun fond de ten pe care l-am folosit vreodata.Daca dai un search pe google o sa gasesti mai multe despre el.Si dupa ce aplici fondul de ten,foloseste o pudra usoara,translucida care sa absoarba excesul de sebum.Sau ar mai fi o varianta sa folosesti tot asa,o baza pentru fata,pe care o aplici inainte de fond de ten.Gasesti la Sephora insa e cam scumputa.
    4.Pentru rochia aia ti-as recomanda un astfel de machiaj: http://www.youtube.com/watch?v=kOaHmW5qwqY&feature=fvsr
    sau :http://deeabeauty.blogspot.com/2010/08/pinky-black.html
    5.Pensulele...par bunicele,unele dintre ele,insa eu iti recomand cu mare drag 2 pensule de la Elf,esentiale in machiaj.Sunt ieftine,8 lei o pensula si sunt foarte bune.
    iti pun 2 link-uri cu ele:
    pensula pentru aplicat fardul:
    http://www.eyeslipsface.com.ro/productsproducts_ro_1_5_0_41_4-Pensula-pentru-aplicare-fard-de-ochi.php
    si pensula pentru blending(te ajuta sa uniformizezi culorile si sa creezi acel efect de umbre)
    http://www.eyeslipsface.com.ro/productsproducts_ro_1_5_0_45_8-Pensula-pentru-ochi-Blending-Eye-.php
    6.aici trebuie sa te inarmezi cu foarte multa rabdare.nimeni nu s-a nascut invatat si crede-ma ca si eu de multe ori am patit-o si stiu cum e sa vrei sa te machiezi dar nu-ti iese.Insa nu m-am lasat,am perseverat si cu timpul am ajuns sa invat din proprile greseli si sa fac ceea ce fac:P asa ca nu te enerva daca nu-ti iese,perseverenta e cheia;)
    7.Ca miscari folosite in machiaj:
    Pentru fard:sa aplici fardul prin miscari de tamponare a culori,cate un pic de fard si daca doresti mai intens mai aplici pe urma.Asta ca sa nu fie prea mult de la inceput,ca pe urma nu o sa mai poti repara greseala.
    Iar pentru blendig:sunt 2 tipuri de miscari,dute-vino sau circular.Eu le folosesc pe amandoua.

    Cam atat:P
    Sper ca ti-am fost de folos si daca mai ai alte intrebari nu ezita sa-mi scrii pe adresa: deea.beauty@yahoo.com si voi incerca sa te ajut.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. iti multumesc foarte foarte mult :* chiar o sa merg sa caut baza de machiaj si cele doua pensule, succes in continuare cu blogul abia astep sa vad modele noi de machiaj :x :*

    RăspundețiȘtergere
  10. I love contrasts, e frumoasa combinatia :)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors