29 martie 2010

Review The All Natural Face

Hello fetelor,incep prin a le ura tuturor celor care si-au sarbatorit ieri onomastica,un calduros LA MULTI ANI!si aveti parte de tot ce va doriti:*:*:*
Asaaaa...stiu ca acum cateva zile(daca nu si saptamani:D upsss)am zis ca o sa va vorbesc despre fardurile minerale The All Natural Face sau mai scurt TANF:)) deasemenea le gasiti si pe site-ul Etsy.
Fardurile au o textura foarte catifelata,sunt pigmentate si pe deasupra mai sunt si foarte ieftine:))si mai dureaza si o viata(daca nu stiati,fardurile minerale nu expira,atata timp cat nu sunt tinute in conditii de umiditate)
Se amesteca foarte usor,nu aveti nevoie de multa munca ca sa puteti sa le aplicati,ele se aplica foarte usor prin presarea pensulei pe fardul pulbere si scuturarea excesului.Se poate aplica intr-un strat mai subtire,sau mai gros in functie de intensitatea culorii pe care o doriti.


In afara de farduri minerale de pe acest site eu mai detin si fond de ten,de care sunt absolut indragostita:x:x.La inceput poate o sa zice-ti"eeeiiii da...ce poate sa faca aceste prafulete,nu poate sa acopere mai bine decat un fond de ten lichid!"
Ei bine..da!Pot sa spun ca acopera mult mai bine decat un fond de ten lichid, are un mare avantaj,nu incarca fata si nu creeaza acel efect de"masca".
La inceput si eu am fost destul de sceptica in privinta lor,ma gandeam ca mare branza n-or sa faca insa m-au uimit!Cel putin vara sunt perfecte,zici ca nici nu aveti fond de ten pe fata,asa de usor si de placut este!
Deasemenea va marturisesc,de fapt nu am ce sa va marturisesc pentru ca sunt convinsa ca multe dintre voi aveti cateva cosulete in aceea perioada a lunii,cum am si eu:(( sau macar ati avut in adolescenta cateva prostioare pe fata care v-au cam dat bataii de cap!Ei bine,pentru cele care au astfel de probleme va spun ca sunt absolut geniale,nici nu va puteti imagina cat de bine le acopera,doar in 1-2 straturi si zici ca nici n-au fost acolo vreodata:)))si mai si ajuta la vindecarea lor;)
Cel putin asa am observat eu,parca ajuta la imbunatatirea fetei,nu incarca porii iar fata pare mai luminoasa,petele rosii incep sa dispara usor,usor.
Dupa cum v-am zis se aplica foarte usor cu o pensula kabuki,insa aveti grija sa nu varsati continutul cum am facut eu la inceput:))))
Am uitat sa mentionez ca le primiti in niste pungulite(asta daca va comandati monstre ca si mine:D )eu le recomand pentru ca e mai usor asa sa va gasiti nuanta potrivita pentru tenul vostru iar atunci cand o gasiti puteti comanda intr-o cantitate mai mare.
Oricum cantitatea din pliculete e suficienta pentru 6-10 aplicari.Si ca sa nu va chinuiti cu pliculete,gasiti la bamboo niste recipiente/cutiute de plastic,transparente in care puteti sa le depozitati.
Modalitatea mea de aplicare a fondului de ten este urmatoarea:imi dau pe fata cu putina apa termala(merge si apa de la robinet daca nu aveti apa termala;)iau cu ajutorul pensulei iau o cantitate mica de fond de ten,o rotesc in capac,scutur excesul si aplic pe fata in miscari circulare.Revin cu fond de ten daca mai este nevoie fara nici o teama ca o sa se adune pe fata,fiind stratul un pic mai gros si nu creeaza efectul de prafos.
O sa ma intrebati la ce ma ajuta apa...pai ma ajuta la o mai buna aderenta a fondului de ten,numai zboara particulele de prafulet in toate directiile si ,si....numai stiu la ce ajuta:)))ideea e ca mie imi place efectul care il creeaza:P
Nu vreau sa va vorbesc despre preturi pentru ca o sa va las pe voi sa descoperiti ofertele cele mai tentate;)

Sper ca va fost de folos review-ul meu,oricum mai gasiti multe informatii despre ele si pe youtube.
Va pupicesc:*:*bye

9 comentarii:

  1. iii really good review!!! si eu am facut unul, sunt absolut indragostita!

    PS: acum cand tastez parca vad literele @_@ nu te supara, dar scrisu asta alb pe negru cam omoara ochii

    RăspundețiȘtergere
  2. ms Anku >:D< sa sti ca si eu ma gandeam la varianta de a schimba "fata":))) blogului...dar cum spuneam inca sunt la faza de gandit:D sper sa reusesc in viitorul cat mai apropriat sa-l mai bibilesc un pic,da n-am timp:((((((
    te poop:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Deea. F bun review-ul. Ai putea posta, te rog, o poza sa vad cu arata fdt mineral pe ten? Merci anticipat. ;)~ Cristina

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt total de acord cu tine!!!! si eu mi-am luat acum aproximativ 2 luni. le ador. pana atunci nu folosisem nici eu fdt mineral, acum am 3 deja, de la 3 firme diferite!:))))
    totusi, parca tot cele de la tanf sunt cele mai bune. m-am indragostit si eu de ele. si eyeshadows-urile sunt dementiale.
    si de cand le am...parca nici nu mai imi vine sa ma dau cu fdt lichid :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna !Fardurile de pleoape rezista vara ,se strang in pliuri,etc,cu o baza inainte?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim:cu o baza buna,fardurile rezista si vara!Nu se strang si nici nu curg in cazul in care ai pleoapele uleioase.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey, sper sa nu fie cu suparare, dar vreau in viitorul apropiat sa scriu propriul review despre fardurile TANF. Te rog sa dai jos pozele si sa pui link spre mine cand il scriu. It's only fair, me thinks.

    RăspundețiȘtergere
  8. S-a facut Joice!;) O sa postez link-ul catre tine imediat ce o sa faci review!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Joice a uitat sa faca review-ul? :D

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors