16 martie 2010

Roses on fire


Hello girls.De cateva zile m-am tot gandit sa va propun niste look-uri realizate doar cu ajutorul paletei 88.Stiu ca exista pareri si pareri legate de ea si de paleta 120.Multe fete spun ca paleta 12o ar fi mai avantajoasa pentru ca are o gama mai larga de culori cu care poti realiza mai multe combinatii iar paleta 88 nu,avand culori tip "neon"adica foarte tari si nu ai multe posibilitati de combinare a culorilor.Eeeeee...eu vreau sa va demonstrez contrariul:P
Consider ca si paleta88 are avantajele ei si poti realiza la fel de multe combinatii ca si cu cea de 120.Ce nu-mi place mie,PERSONAL, este ca in paleta 120 gasesti prea multe nuante de verde,galben si albastru,culori care pe mine nu prea ma avantajeaza si consider ca paleta 88 in materie de aceste nuante sunt mai mult ca suficiente.
Atasez si niste poze cu cele 2 palete ca sa stiti despre ce vorbesc;))

Paleta 120
Paleta88
Probabil multe dintre voi le stiati deja,insa pentru cele care nu le cunosc am atasat aceasta poza.Deci ca sa concluzionez,tot ceea ce am exprimat eu despre paleta 88 este o parere strict personala,ramane la alegerea voastra ce doriti sa va achizitionati,ca si acel proverb "gusturile nu se discuta!"Asa ca va propun un look 88 palette:P
Sper sa va placa!pupici:*






















12 comentarii:

  1. am si eu o intrebare..tu ce folosesti pentru aplicare?si cum reusesti sa faci pt k pigmentii sa fie atat de colorati?am inteles k pensula umeda de make-up ajuta..ai incercat vreodata?mersi anticipat!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. e superb machiajul!
    Te urmaresc de ceva timp :)
    eu am paleta de 120 de culori si sunt multumita de ea :)

    Mi-ar placea daca ai putea sa pui poze cu diferite etape ale machiajului, de la inceput pana la forma finala ;)

    Mie imi e cam greu sa ma machiez cu mai mult de 2 culori, nu prea stiu cum sa le potrivesc si in ce ordine sa le aplic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Raluka,eu folosesc baza de machiaj inainte de toate si asta ajuta foarte mult si pentru a nu se strange fardul.Deasemenea mai poti folosi orice creion de ochi,eu am de la nyx(jumbo pencil) insa merge foarte bine si eternul ADA care il gasesti la orice magazinas.il intinzi pe toate pleoapa iar asta ajuta culorile sa "vibreze".Si pensula umeda o poti folosii...eu personal nu folosesc pt ca mi se pare ca baza de machiaj si jumbo pencil isi fac treaba foarte bine!
    sper ca ti-am fost de folos!pup

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult camy:* o sa incerc pe viitor sa pun poze cu toate etapele machiajului...am mai primit cereri si o sa incerc sa le onorez:D
    multumesc mult inca odata ca ma urmaresti.pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. creionul de ochi pe care il folosesti ca baza trebuie sa fie o culoare anume? sau sa-mi iau unul alb... sau.. de care? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai depinde de machiajul tau!daca iti faci un machiaj cu umbre,cum l-am facut eu pe acesta,parerea mea,este sa folosesti alb.Insa daca iti faci un smokey eyes unde aplici pe toata pleoapa superioara o singura nuanta de fard(exemplu:smokey bronz-ul pe care l-am facut eu sau cel cu gri din prima mea postare)poti sa folosesti,negru,gri,maro,etc.
    In principiu poti sa folosesti orice culoare ca baza doar ca trebuie sa ai grija sa folosesti o nuanta cat de cat apropriata cu cea a fardului pe care urmeaza sa-l aplici!
    sper sa ti-am fost de folos:*pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Paleta 88 pe care o ai este cea normala (nu shimmer), nu? Si lasand asta la o parte, esti foarte talentata! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. mersi anda:* da,paleta 88 pe care o am este cea normala,cu farduri mate!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors