30 martie 2010

Seventeen look

Hello girls.
Stiu ca look-ul in care am aratat toti pasi machiajului a fost apreciat de multe dintre voi si va multumesc pentru asta,asa ca m-am gandit ca de acum incolo sa merg pe principiul asta...adica sa va explic la fiecare look in parte toti pasii pentru a putea fi cat mai usor de executat de catre voi.
acesta este look-ul:


So....let's get started!

1.am aplicat baza e necesara in orice machiaj.
2.am aplicat prima culoare in coltul intern al ochiului(adica 1 din trusa Seventeen,mai jos o sa gasiti detaliile necesare;)



3.urmeaza aplicarea celei de a 2 nuanta de fard(2-seventeen)in centrul ochiului imbinand un pic cu prima culoare,sa creeze acel efect de intrepatrundere a culorilor.



4.am aplicat in coltul intern un pic de verde(6d)pentru a avea un fel de baza ca sa-i zic asa pentru urmatorul pas.



5.Cu ajutorul unei pensule mai micute(pencil brush e ideala)aplicati in pliul pleoapei nuanta de fard cu nr.3 din trusa seventeen si blenduiti.Aplicati culoare pana ajungeti la rezultatul dorit.



6.sub ochi am aplicat un albastru(6f trusa 88)...asa mai mult de fan,da imi place efectul;)



7.urmeaza aplicarea tusului pe pleoapa superioara,rimel si gata!! that was all:P








Am folosit:
Trio SEVENTEEN Natural Innocence nr.21



Paleta 88





V-am pupat!:***bye

7 comentarii:

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors