24 martie 2010

Silver with Gold

Hello girls.Mai e un pic si vine vacanta nu-i asa?Se aproprie si Pastele...deja se simte mirosul de primavara,de gratare care sfaraie:))))yamy yamy:P
Abia astept sa vina vacanta,sa ma pot bucura de vremea asta frumoasa in adevarul sens al cuvantului...chiar simt nevoie de o pauza!Facultatea imi mananca tot timpul:(((
Revenind la oile noastre...vreau intai sa va multumesc pentru ca ma apreciati pentru ceea ce fac.Ma bucur sa vad ca look-urile mele va plac si un pic,un pic am inceput sa devin o sursa de inspiratie pentru voi!>:D<






Am folosit farduri dintr-o trusa no name pe care mi-am luat-o acum cateva saptamani insa am cam uitat de ea:D (dupa cum v-am spus nu sunt un mare fan a fardurilor sclipicioase).O vazusem intr-un magazin si imi cam luase ochii cand am vazut culorile:))





Va poop si va doresc o saptamana usoara...de fapt mai sunt 2 zile si vine weekendul,s-a dus deja saptamana:)))))bye:*

9 comentarii:

  1. ms,ms:*:*esti o scumpa ca de obicei:))

    RăspundețiȘtergere
  2. bravos deea!

    acuma sa venim sa furam paleta :)) cat de frumoase sunt culorile...si mai e si no name! le da mucu la multe alte fandosenii.

    ziceai ca ai luat-o din sir?

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi anku:)))nu stiu daca o sa puteti sa furati paleta ca am o pisica fioroasa=))))
    da,intreadevar din sir am luat-o si vb ta..le da mucu la multe alte palete de milioane;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gorgeous! You mixed these two colours really well, they look fantastic together :)

    RăspundețiȘtergere
  5. thank you very much Marce,I'm glad you'd like it!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! mai am eu de browse-uit pe aici,dar pana acum cred ca asta imi place cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors