18 aprilie 2010

Leapsa

Buna fetelor!
Imi cer mii de scuze pentru ca nu am mai postat in ultimul timp dar am fost si sunt in continuare varza!!M-am simtit foarte obosita in ultimul timp,fara chef de nimeni si de nimic!Imi pare rau,insa promit ca o sa revin cat de curand cu noi postari!
Sunt in urma si cu niste provocari,insa sper,usor usor sa ajung cu ele la zi!
Asa...am primit provocarea de la Joice (iti multumesc mult:*)

1.De cate ori iti speli fata pe zi?

Pai de cele mai multe ori ma spal de 2 ori pe zi,dimineata si seara,insa recunosc ca mai sunt zile in care seara sunt puturoasa si abia astept sa ajung in pat:D si in momentele alea sunt prea lenesa ca sa mai aplic toti pasii :D

2.Ce fel de ten ai?
Mixt in zona T si uscat restu!Cea m-ai proasta combinatie:((

3.Cu ce iti cureti fata?
Pai prima data imi curat fata cu Bioten(miere si cimbrisor) apoi cu lotiune tonica de la garnier(aia verde,cu extract din struguri).

4.Ti-l exfoliezi?
Da,folosesc o crema exfolianta de la Yves Rocher ,gama Sebo specific.

5.Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Am specificat mai sus.

6.Ce crema folosesti?
La capitolul creme stau foarte prost!Nici una dintre cremele pe care le-am incercat pana acum nu-mi priesc!In prezent folosesc tot una de la Yves Rocher,pentru ten mixt,dar nu e foarte stralucita!

7.Ai pistrui?
Nu.

8.Folosesti crema de ochi?
Da,una de la Aslavital.E bunicica,zic eu!

9.Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Da,am fost,mai sunt si cred ca voi mai fi inca15 mii de ani de acum incolo:((
Sunt perioade cand imi apar,perioade cand nu-mi apar...de asta zic ca o sa-mi mai apara mult timp de acum incolo,probabil!

10.Ai avut vreodata nevoie sa folosesti Pro-Activ?
Nu,nu cred ca e asa de eficient!Mai mult reclama ce-i de el:))

11.Ce fond de ten folosesti?
Revlon Colostay,primul fond de ten la care n-as renunta never in my life:D.
Vara mai folosesc si fond de ten mineral de pe Tanf,e perfect pt vara,v-am povestit eu despre el;)

12.Dar anticearcan?
Nup,nu folosesc...foarte rar folosesc,eu consider ca inca n-am nevoie!

13.Ce nuanta ai pielii ai?
Pai un pic roze pe obraji/pometi si in rest sunt light spre medium.

14.Ce crezi despre genele false?
Sunt foarte bune daca sti cum sa le aplici si cand!Recunosc ca nu sunt mare fan al lor pentru ca le folosesc doar la ocazii,evenimente,etc.

15.Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara odata la 3 luni?
Hai sa fim seriosi,cate dintre voi aplica aceasta regula?:))) eu nu! il arunc cand se usuca sau e gol!

16.Ce brand de mascara folosesti?
Am mai multe:Maybelline,Avon si Rimmel.

17.Sephora sau Mac?
Pai nu prea pot sa fac o comparatie pentru ca nu detin nimic de la Mac(as vrea eu:)))

18.Ai un card Mac Pro?
Nu exista asa ceva la noi in tara!Noi,zici ca traim in epoca de piatra in comparatie cu cei din America,care au acces la toate! Noi suntem praf la capitolul asta.

19.Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pensule si degetele:D

20.Folosesti baza de machiaj sau primer?
Si una si alta.Radiant si Manhattan.

21.Dar pentru fata?
Nu folosesc...desi ar trebuii sa-mi achizitionez una!Mai ales acum ca vine vara o sa-mi luceasca fata in draci!

22.Care este culoarea de fard preferata?
Nu am nici o culoare de fard preferata desi pentru look-urile de zi cu zi optez pentru cele neutre.

23.Folosesti creion sau tus?
Si una si alta:P eu ma impac foarte bine cu ambele.

24.Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Atat imi mai lipseste,sa-mi bag creionul in ochi ca in rest le-am experimentat pe toate:))))))

25.Ce crezi despre pigmenti?
Mana cereasca:)))sunt si ieftini si buni,eu sunt "in love" de ei :X

26.Folosesti machiaj machiaj mineral?
Da,am mai spus-o si mai repet,folosesc machiaj mineral,e foarte simplu de aplicat si se gasesc niste nuante absolut superbe!

27.Care este rujul tau preferat?
Nyx nuanta Tea rose.Se potriveste la orice machiaj,cand sunt in pana de idei la capitolul asta,el ma scoate mereu din impas:X

28.Dar lipgloss?
Nu am nici un lipgloss preferat.

29.Care e blushul tau preferat?
Nu prea folosesc blush ci perle bronzante de la Avon.

30.Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
De cand am descoperit Ebay-ul sunt in faliment:)) cred ca o mare parte din banutii mei s-au/se duc acolo:D

31.Iti plac magazinele cu cosmetice?
Cui nu i-ar placea?:))

32.Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Cum am zis,Romania e varza la capitolul asta.

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Da.Imi doresc foarte tare sa urmez niste cursuri de machiaj dar sa vedem cand...sper ca in viitor sa reusesc.

34.Uneori esti stangace cand te machiezi?
Mai are omul si zile mai proaste:))

35.Numeste "crima"in ceea ce priveste machiajul.
Am mai multe:)) nu suport sa vad ruj pe dinti(ca babele alea...si sa mai fie si rosu:)))))horror! Culoare fardului de pe pleoape dusa pana la sprancene....cum ar fi sa te machiezi cu albastru si sa-l duci pana la sprancene?=)))din pacate am mai vazut cazuri

36.Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Daca nu s-au uita lumea pe strada la mine ca la circ m-as machia mai aprins dar din pacate nu se poate in fiecare zi asa ca optez pentru un machiaj mai neutru.

37.Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Nu stiu.chiar nu stiu daca exista vreuna care sa fie impecabila in orice moment!

38.Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Fondul de ten! E cel mai important,asta daca nu ai un ten prea perfect.

39.Iesi din casa fara sa te machiezi?
Da! asta daca trebuie sa ma duc pana la colt sa-mi cumpar ceva ca in rest nu:)))

40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Hmmm...acceptabil.

41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Din pacate nu am folosit asa de multe brand-uri ca sa pot face o comparatie foarte buna.Dar din ce am eu cred ca Seventeen,Flomar...si mai sunt dar e discutabila chestia asta!

42.Ce crezi despre makeup?
Daca sti cum,poti transforma o broscuta intr-o zana!
Ce comparatie am facut si eu=)))))Nu,serios vorbind,makeup-ul poate sa fie o chestie foarte usoara la prima vedere insa nu e chiar asa!Daca stapanesti destul de bine cateva reguli de bun simt,mai ales pentru cei care se uita la tine,eu zic ca te poti transforma intr-o mica zana:D

Gata!!!multe intrebari:))
Acum trebuie sa dau provocarea mai departe,insa nu vreau sa numesc pe cineva anume asa ca cine vrea sa participe poate sa o faca!
V-am pupat si aveti grija de voi!












2 comentarii:

  1. ia mai fa un tagulet :P te-am tagguit la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. Deea, şi de la mine ai un premiu, Sunshine Award. :)
    P.S. Dacă ai putea face astfel încât să pot comenta cu identitatea Nume/Url ar fi super, ca să ştii cine sunt mai repede(aici Gaby de la manie.ro).

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors