7 aprilie 2010

Ocean & Lemon

Hello girls.
Hristos a inviat!
Nu am mai postat nimik de cateva zile bune nu-i asa??Incerc sa profit si eu la maxim de mini vacanta:D
Astazi postez 2 look-uri realizate in ultimul timp.Sper sa va placa si daca doriti sa le fac un tuturial cu ajutorul pozelor ca sa il puteti realiza si voi,astept sa-mi scrieti deea.beauty@yahoo.com
Deasemenea va astept cu propuneri,pareri,critici si de ce nu chiar poze cu look-urile realizate de voi dupa explicatiile mele(sunt curioasa sa vad ce va iesit...daca sunt buna profesoara sau mai trebuie sa imbunatatesc cate ceva:P)
Enjoy it!

Primul look...pe mine ma duce cu gandul la mare(dreaming 8-< )










Cel de al 2-lea look...seamana cu beyonce din videoclipul Telephone,da eu l-am facut mai purtabil:D







Astept sa-mi scrieti,pupici si vacanta placuta in continuare:*

8 comentarii:

  1. Toata viata mi-am dorit ochi albastri si credeam ca-s cei mai frumosi,de fapt inca mi-i doresc :)
    Dar observ ce frumos vine orice machiaj pe caprui,nu cred ca exista ceva care sa nu se potriveasca.Ai mei sunt caprui-verde,cred ca numitul hazel,si abia gasesc 3 nuante,mate si inchise,care sa ma avantajeze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramona te poti considera o norocoasa;) poti face o multitudine de combinatii pentru culoare ochilor tai.
    chiar aveam o idee in ceea ce priveste culoare ochilor...asa ca stay tuned;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine genele false. Eu inca nu m-am prins cum sa le aplic :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Sim totul tine de lipici...daca ai un lipici bun(special pentru gene false,eu folosesc DUO)e imposibil sa nu-ti iasa!incearca sa o iei treptat,sa le aplici pe pleoapa incepand din mijlocul ei si abia apoi aranjezi/pozitionezi in coltul intern si extern al ochiului,genele.
    ai sa vezi ca nu e greu deloc...mai incearca;)
    si eu la inceput m-am chinuit un pic:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult makeup-ul lui beyonce din video dar si interpretarea ta purtabila :D. Si chiat iti vine bine (inclusiv auriul).

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna. Ai un premiu la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mai mult cel de-al doilea :) Iti sta bine cu galben, nu multe din noi am putea zice acelasi lucru :-s

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors