10 aprilie 2010

Blue eyes

Buna fetelor!
Stiu ca unele dintre voi m-ati intrebat:"cum sa ma machiez daca am ochii albastri sau verzi,caprui,etc.?"Asa ca astazi m-am gandit sa va vorbesc despre ochii albastri si ce culori se potrivesc.
Ce poti spune despre ei?Poate doar ca te pierzi in ei,ca acolo vezi marea si ca sunt perfecti.Toata lumea o stie, ceea ce nu stie lumea este faptul ca ii poti face sclipitori.
Inainte de a ne apuca de treaba trebuie sa tinem cont si de culoarea parului!Culorile care se potrivesc unei femei cu parul blond sunt total diferite fata de cele ale unei roscate,spre exemplu.


Violetul,movul,lila sau culoarea levanticii sunt cele mai recomandate pentru fetele cu parul blond si ochii albastri.Culorile neutre sunt deasemenea foarte potrivite pentru ochii albastri(daca stau bine sa ma gandesc cred ca oricarei fete,indiferent de culoarea ochilor ,le-ar sta bine cu nuante neutre,pamantii).
Daca vrei sa te machiezi pentru seara poti opta cu succes la un smokey eyes!Un pic de albastru deschis sau putin fard argintiu in coltul intern al ochiului apoi aplici un fuchsia sau turquoise,iti conturezi ochii cu negru pentru a le da un pic de profunzime si gata:D
Acum va dau si eu un pont pe care l-am citit sau l-am vazut la o emisiune despre moda,unde un makeup artist zicea ca daca formezi pe pleoapa o umbra de albastru mai inchis,nuanta ochilor tai se accentueaza,le da profunzime si o stralucire mai aparte!Nimic nou,nu-i asa?:)))))
Pentru cele care au parul roscat,aramiu,saten,etc.treaba e mult mai simpla:))De ce? pai in primul rand din cauza intensitatii culorii parului,ochii iti impun sa folosesti marouri,culori neutre,mai naturale,pentru a nu fi contrastul atat de mare cu nuanta parului tau.
O combinatie de maro-auriu va pune in evidenta frumusetea lor dar si o stralucire aparte atunci cand este utilizat pentru un machiaj de seara.Eu as opta si pentru cel de zi...de ce nu?
Oricum,ca o regula generala,fericitele posesoare de ochi albastri ar trebui sa foloseasca culori precum violet,gri-cenusiu,albastru si mov intens,maro si diferite nuante ale acestora.
Va pun si un tutorial al lui MakeupGeek,una dintre favoritele mele.
Si ea este posesoarea unor ochi albastri si sunt convinsa ca aveti foarte multe de invatat de la ea,face niste look-uri superbe si in plus explica si foarte bine,ceea ce e cam greu de facut intr-un tutorial.

RECTIFICARE: nu are ochii albastri,ci caprui:))) in acest tutorial si-a pus lentile:D
Noroc cu Koko ca mi-a deschis ochii ca eu mereu am avut senzatia ca are ochii albastri:D
Cred ca port ochelari degeaba...mai sunt si daltonista pe deasupa;))



Va pup si sper ca sfaturile mele v-au fost de folos!
pupici:**bye

2 comentarii:

  1. Great post :p

    Da' Marlena poarta lentile in tutorialul asta...Ea are ochi caprui :D

    RăspundețiȘtergere
  2. da??eu mereu m-am uitat la tutoriale ei si am senzatia ca are ochii albastri! ia sa ma uit eu mai bine...cred ca sunt daltonista:)))
    ms Koko:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors