9 aprilie 2010

Sunshine award



Hello fetelor.

Am mai primit un premiu...yuppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiii(I'm very,very,very happy:D)
Vreau sa-i multumesc in primul rand Andei pentru premiul acordat (kisses for u girl:*:*:*). Iar acum regulile jocului:

1. Să postez premiul
2. Să spun de la cine l-am primit
3. Să ofer premiul la 12 prieteni
4. Să le afişez linkul
5. Să îi anunţ pe fiecare pe blog
6. Să fac o listă cu 10 lucruri care îmi plac

Premiul meu merge la:


Si acum sa fac o lista cu 10 lucruri care-mi plac.....greu!!!sunt prea multe chestii care-mi plac:))) asa ca va trebuii sa fac o selectie cu cele mai importante:d
Asadar:
  1. Imi place sa ma duc la facultate(imi iubesc colegii:X)
  2. sa mananc floricele....nu le pot refuza niciodata:D(unii sunt cu dulciurile...eeee eu sunt cu floricele:P )
  3. sa-l trag de urechi pe prietenul meu=))))) am o placere imensa:))
  4. sa "colind"pe ebay... m-am imbolnavit cu site-ul asta,e o sursa de faliment:))))
  5. sa ma duc la mareeeeeeee....iubesc marea:X un an fara mare pentru mine e un an pierdut:d
  6. sa citesc carti de dragoste .Stiu...sunt mai sensibila:(
  7. sa dau sms-uri;))
  8. sa colectionez parfumuri...am vreo 12 acasa:D
  9. sa mananc la kfc.Stiu ca nu e bine...dar din cand in cand mai cad prada tentatiei:D
  10. sa ma uit la tv.
Si cam atat!

V-am pupat:*bye


6 comentarii:

  1. te asteapta un premiu si o provocare la mine pe blog!!!!!!!le meriti din plin!te pup cat pot eu de dulce..

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o duuulce! si ne-ai pus pe mine si joiti palarie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai voi sunteti "capul rautatilor"=)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi frumos pentru premiu, dar am mai raspuns la cele 10 intrebari si l-am dat si mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deea, multumesc din suflet pentru premiul oferit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey Deaa,

    Mutlu muuuuuuuuult pentru premiu <3 . Am raspuns in ultimul meu post, dar cu datul mai departe am trisat unpic........ :D

    :*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors