26 aprilie 2010

Tag &look

Hello fetelor!
Imi cer mii si mii de scuze pentru ca n-am mai postat,inca sunt varza si cu sanatatea si cu multe alte probleme,care,se pare ca nu se mai opresc..they keep coming:(((
Am ramas in urma si cu niste tag-uri si cu look-urile si cu tot:(( imi pare rau!promit ca o sa fac tot posibilul sa vin cu ele la zi:D
Asaaaaaaa...dupa cum spuneam,am primit niste tag-uri sau provocari ale unor fete carora le multumesc extrem de mult si imi cer scuze ca deabia acum le raspund:(
Primul tag este de la Raluca ,super fata,imi place foarte mult blogul ei,mereu il citesc!


Si acum provocarea...

1.DACA AI UN SUPRANUME:
mda...Fyfy,da nu pot sa va spun de la ce vine:))))
2.UNDE TRAIESTI:
Romania,Bucuresti
3.INALTIME:
1.64
4.ONOMASTICA:
30.11.1988,sunt nascuta de Sf.Andrei,de aici si numele Andreea:D
5 OCUPATIE:
studenta
6 FRATI:
un frate,mai mare cu 2 ani
7 LIMBA MATERNA:
romana
8 LIMBI VORBITE:
romana,engleza,franceza....nu prea(am chiulit de la orele astea:))),spaniola(traiasca telenovelele si prietena mea din Spania,ea m-a invatat sa si scriu:D )
9 COLECTII:
cercei,parfumuri,farduri...ma rog cam tot ce tine de make-up si cam atat! aaaaaaaaaaa sa nu uit si de flori,am multe ghivece cu flori acasa:P
10 NR LA PICIOR:
38
11 SCOALA:
liceu,facultate,urmeaza si un master;)
12 MATERIA PREFERATA:
pai am avut mai multe,mi-au placut foarte mult orele de arhitectura si geometrie descriptiva din liceu,desenul si matematica pana in clasa a 8:))) din liceu au inceput sa se complice lucrurile;))
13 HOBBY
nu am unul anume...sunt multe chestii care le fac de placere,insa nu am un hobby bine determinat!Dar am sa numesc cateva:makeup(era evident,nu?:))),sa citesc romane de dragoste,sa ma joc cu pisicuta mea:D
14 BANI DE BUZUNAR:
mami si tati:D
15 DORINTA:
sa fiu sanatoasa,asta e cel mai important ca restu le fac eu;)
16 VISE:
nu sunt o persoana visatoare,traiesc momentul si as putea spune ca sunt un pic cu picioarele pe pamant!deci..nu visez la nimic:P
17 NUMAR NOROCOS:
nu cred in superstitii
18 AI VREA SA REVEZI:
cea mai buna prietena a mea,prietena cu care am crescut si am impartit atatea dar,din pacate,este plecata in Spania de 6 ani:(
19 ANIMALE DE CASA:
o pisica pe nume Loli...ea e cea care ma inveseleste in fiecare zi!Nu poti sa stai trist in preajma ei:X
si un papagal,defapt e o papagalita:)) o cheama Cocolina si ea ma trezeste dimineata cu ciripitul ei:P


Provocarea nr.2,este de la Anka (draga de ea:X imi place blogul ei si mai e si foarte haioasa cu Bacon ai ei;)))



Tea party.
Ai voie sa inviti 5 celebritati.

1.Wentworth Miller sau Michael Scofield din Prison Break...nu mai e nevoie sa spun de ce nu?:)))):X
2.Julia Roberts,este actrita mea preferata,ador naturaletea ei.
3.Patrick Swayze,un alt actor preferat(mereu plang cand vad filmul Ghost)
4.Jackie Chan,ma face sa rad cand il vad in clasicile lui filme,e mai haios in felul lui.
5.Ion Haiduc,un actor romanesc foarte bun,probabil cei care va duceti pe la teatru sau va uitati la filme romanesti,sigur il cunoasteti;)

si gata:P
Ii invit sa faca aceste provocari toti cei care imi citesc blog si doresc sa participe.Nu mai vreau sa fac niste nominalizari pentru ca foarte multi dintre voi deja le-au facut...deh,m-am trezit prea tarziu.
Siiiiiiiii acum un mic bonus....un mini look(ii zic mini pentru ca n-am facut poze la toti pasii:D sorry)











am folosit trusa 88 in ordinea in care le-am numerotat...si highlight-ul la fel da am uitat sa-l numerotez si pe el:D



V-am pupat si sa aveti grija de voi!bye:*:*:*

4 comentarii:

  1. multumesc tare pentru apreciere!:)machiajul ti-a iesit minunat,ai o pereche de ochi suuuuuuuperbi!:Dte imbratisez cu drag..

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca pe Bacon o tai de Craiun :)) Sau o marit xD

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai o leapsa la mine pe blog!:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors