24 mai 2010

Ce culori se poarta vara asta?

Hello girls.

Am citit de curand niste articole prin reviste,net,etc. despre ce culori se poarta vara asta in materie de make-up si conform marilor make-up artisti,vara asta se poarta culorile umede,luminoase...un fel de water-nude,mai bine zis.







Se pare ca vara asta,pielea bronzata nu mai este un must,insa in mod clar,iluminatorul va fi un must al acestui sezon(asa ca nu aveti voie sa va lipseasca din trusa voastra de machiaj:P)
Se poarta fardurile crema sau cele cu o textura shimmer:bej,roz pastel,lila,mov,albastru marin sau bleu,auriu,verde smarald,portocaliu,etc.

Prin urmare vara aceasta avem o paleta intreaga de culori vesele,dupa care eu ma topesc:D

Acum va pun niste poze cu astfel de look-uri ale unor vedete care deja "s-au conformat" cu noile tendinte:P

Unele chestii le-am sters din aceasta postare din respect fata de altii...nu am crezut ca se va interpreta asa si imi cer scuze pt situatia creeata!

Astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com








2 comentarii:

  1. ee...cui ii pasa ce se poarta vara asta?

    da da da vrem filmuleteee

    RăspundețiȘtergere
  2. deeaaaaaa asteptam filmuleteeeeeeee!!!

    si de ce ai sters mai partile alea? eu chiar eram interesata sa le citesc, chiar daca oarece persoane s-ar simti ofensate sau mai stiu eu cum... trebuia sa lasi!
    uite ca eu acum mor de curiozitate ca NU STIU ce ai scris tu in respectiva parte stearsa ...

    eh fin, te pup!
    ma apuc sa mai rasfoiesc prin blog :D

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors