27 mai 2010

Cherry-Berry-Strawberry

Hello girls.

Cherry-Berry-Straberry...ce nume interesant nu?:))) daaa...asa se numeste concursul de make-up de pe forumul roz
Fetele au organizat un concurs de make-up iar inspiratia noastra consta in aceste fructe...adevarul e ca in momentul cand vezi pozele incepi sa salivezi intai la delicioasele fructe si apoi sa te gandesti la make-up cu burta plina:)))
So...m-am gandit sa ma bag si eu la provocarea asta:D

Poza mea de inspiratie a fost:


si iata ce mi-a iesit:















Am folosit:





O sa revin cu un tutorial pentru ca le-am promis la fete,in special Anka care m-a rugat sa fac un tutorial...si o sa-l fac:D (chiar sa-i vizitati blogul pentru ca si ea a postat niste look-uri foarte dragute,cu unul dintre ele participa la concurs si mie imi place foarte tare!)


Cam atat pentru azi!
V-am pupat si have fun in weekendul ce vine!
bye

12 comentarii:

  1. multumesc andreea:*
    purple is one of my favorite color:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb! L-am incercat si eu astazi desi nu am avut decat varianta mata a culorilor. Oricum, e minunat! Sper sa castigi. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. DiAnais ma bucur ca ti-a placut. si cu varianta mata iese la fel de bine.
    iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa-ti mai zic inca o data cat de frumos te machieeeezi? luuuuv luv luv! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. oauu, este ff frumos. eu ti-am descoperity blogul de curand, cand am vazut acel machiaj cu nuante nisipii, de bronz, exact genul meu. si imi plus imi place ca esti bruneta si ai ochii de culoarea alor mei ca sa ma pot inspira :)

    eu nu prea machiez ochii, decat o linie fina cu tus si eventual un fard auriu, putin stralucitor..aveam unul de la shiseido, s-a spart si am cumparat unul cu multe culori de la ruby rose... sa mai ca sunt asemanatoare ca si calitate?! problema este ca eu am fel de ochi mai dusi in orbite, adica arat f bine dimineata cand ma trezesc si pe masura ce inaintez in zi/ oboseala se afunda in orbite. cu cearcanele (la pachet) o rezolv cu o crema ca lumea dar ma tem mereu sa-mi machiaz ochii in nuante d-astea mov etc, mi se par mai infundati in orbite..
    sfatul tau e sa raman safe, la bronzul/ auriul din totdeauna?? ms mult Rox

    RăspundețiȘtergere
  6. buna Rox,ma bucur ca iti place blogul meu!
    sfatul meu pentru tine este sa incerci..ai putea sa faci un machiaj in degrade..adica de la o nuanta foarte deschisa in coltul intern pana la o nuanta mai inchisa in coltul extern al ochiului.daca faci acest lucru nu ai cum sa gresesti si sa para ca sunt infundati in orbite!
    nu folosi negru...asta cu siguranta ti-ar face ochii infundati in orbite!
    foloseste culori vesele,rozuri,verde,albastru chiar si bronzul/auriul acela de care spui e excelent dar eu zic sa incerci mai multe variante de culori si vezi care iti place:P
    sper ca sfatul meu sa-ti fie de folos.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc Anku...u make me blush:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. ms pt raspuns, te referi la acel half moon eye, cred ca se numeste asa. o alta problema e ca mi se pare ca am ochii apropiati de aceeatrebuie sa evit nuanta deschisa chiar in coltul ochiului..
    stiu ca din ce scriu ar suna ca sunt naspeta :))) arat chiar f bine, dar sunt fire autocritica si ma tem ca din dorinta de a ma face sa arat mai bine, sa nu-mi fac un deserviciu.. cum se intampla multor fete.
    acum ca ma si bronzez, o sa exersez machiajul asta :) oricum astept cu nerabadre alte machiaje de-ale tale :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie nu-mi ies deloc machiajele cu violet sau roz. Parca m-a batut cineva :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Ada eu zic sa mai incerci!poate nu ai gasit u combinatia pefecta,asocierea corecta a nuantelor de violet/roz.
    E imposibil sa nu-ti stea bine cu aceste culori...poate te-ai obisnuit tu cu alte culori si acum ti se pare ca arati ciudat!
    Dar eu sunt convinsa ca daca mai incerci o sa gasesti intr-un final o combinatie perfecta pentru tine!;)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors