17 mai 2010

Everyday Sexy Eyes:Tutorial

Hello girls,

I'm back in the business!;)
Am numit acest look "Everyday sexy eyes" pentru ca este unul dintre look-urile mele favorite,ma scoate din incurcatura in orice situatie,fie zi,fie seara.Imi place la el faptul ca este foarte purtabil,se potriveste cu absolut orice te-ai imbraca,deasemenea confera ochilor acea privire sexy,misterioasa;)
Sper sa va placa si voua la fel de mult si de ce nu,chiar sa-l si reproduceti!:P
This is the look:




Am folosit:88 warm palette




Asa cum v-am obisnuit,acum urmeaza explicatiile:D

Pasul 1:
Dupa ce ati aplicat baza/primer,etc. pe pleoapa superioara,aplicam fardul cu nr.1


Pasul 2
Cu un dermatograf negru,mai moale de preferinta(eu am folosit Ada)trasati o linie,foarte aproape de gene,dupa care,cu ajutorul unei pensule spargeti/rupeti linia dura a negrului.
Si ca sa ma intalegeti mai bine...ceva de genul asta:




Pasul 3
Aplicati fardul cu nr.2 deasupra fardului alb de pe pleoapa si blenduiti foarte bine.



Pasul 4
In coltul intern al ochiului aplicati fardul cu nr.3 si blenduiti foarte bine fardul nr.3 cu fardul nr.2.



Pasul 5
Ce ati facut la pasul 2,la fel faceti si sub ochi/sub gene.Peste creion aplicati un pic din fardul cu nr.3



Pasul 6
Am aplicat si un pic de negru(fardul cu nr 4)pentru a le da ochilor un pic de profunzime,apoi urmeaza highlight-ul,rimel si gata!

This is the final look:











That was all for today girls!:P
V-am pupat si o sapatmana cat mai usoara va doresc!

PS:astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com

15 comentarii:

  1. frumos make up ul! iar sprancenele tale imi plac tare mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain si simplu de facut!Intr-adevar genul de look care te scoate din orice "pana de inspiratie"

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cumparat aceasta trusa acum cateva luni dar nu am folosit-o decat de vreo 2 ori.Sunt mult prea multe culori si dimineata imi este prea greu sa ma hotarasc asupra lor.Asa ca de cele mai multe ori ajung sa trasez o linie cu dermatograf si sa plec.Dar acest look este perfect.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andreea: ma bucur ca iti place,sper ca si look-urile ce vor urma sa-ti placa!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. @Deena:ma bucur ca imi impartasesti parerea!iti multumesc si pt aprecieri!pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos al tau everyday sexy eyes :)

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. E fain! Iti defineste ochii dar nu e prea bold. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc Ale...da nu prea intaleg ce vrei sa spui prin bold:-??

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh ce fain e tu Deea! :X
    Cred ca o sa fie primul machiaj care-l voi incerca dupa ce imi soseste si mie 88-ul :D.
    Nororc ca dai si explicatii pentru copchii de-astia ca mine asa :))).
    Cred ca Ale se referea la faptul ca nu sunt prea conturati ochii, ca negrul ala nu e prea negru, daca ma intelegi ce vreau sa zic [ da si aici se demonstreaza "talentul" meu inconfundabil de a explica :)) ]

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, este foarte natural machiajul imi place mult...de unde pot sa iau si eu o astffel de trusa de make up (88?)

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim,ma bucur ca iti place.O astfel de paleta o poti achizitiona de pe ebay,costal scents,beauties factory.

    RăspundețiȘtergere
  12. as vrea si eu sa comanda paleta asta , dar de undeva din romania.si din cate am cercetat eu exista 2 optiuni :okazii si costetic-style ( care e in reconstructie de ...2 sapt?! :((( ) ..ai alte sugestii ?;;)
    merciii .:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim:cosmetics style si-a schimbat adresa pentru moment,pana isi face siteul! pana atunci poti sa comanzi de pe acest site care este tot al tipei de pe cosmetics style :
    http://machiajprofesional.shopmania.biz/catalog/truse-de-fard-profesionale-53459
    de asemenea am mai gasit un site din Ro care comercealizeaza aceasta paleta insa la un pret mult mai ridicat fata de site-ul de mai sus:
    http://www.farduricolorate.ro/in-culori/eshop/7-1-PRODUSE-COASTAL-SCENTS/3-2-TRUSE-MACHIAJ

    Acum ramane la alegerea ta de unde doresti sa ti-o comanzi!
    Sper ca ti-am fost de folos.pupici

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors