31 mai 2010

Pin-up look

Hello girls,

Dupa un superb weekend in care m-am intalnit cu fetele de pe forumul roz si am fost cu ele la "Hair & Make up Fest 2010"(o sa incerc zilele acestea sa va vorbesc despre ce s-a petrecut la acel eveniment) am sa postez un look foarte simplu si de efect!
La inceput nu mi-a placut...trebuie sa recunosc!
De ce?Pai in primul rand,in cazul in care nu v-ati dat seama,eu sunt inebunita in ceea ce priveste conturul negru, mai ales pe waterline :))iar la acest look lipseste cu desavarsire negrul care este inlocuit de alb:D
Nu sunt mare fan alb,dar am zis sa incerc sa vad cum imi sta!Iar eu zic ca ma prinde:D
Bine o sa mai dureze ceva pana o sa realizez ca intreadevar imi sta bine fara acel vesnic contur negru pe waterline dar in fine;) trecem peste!

The look:



Tutorial nu i-am facut pentru ca...trebuie sa recunosc ca mi-a fost lene:D
Oricum va pun un filmulet de pe youtube(este filmuletul din care m-am inspirat si eu) si sunt convinsa ca o sa va ajute mult mai mult decat clasicele mele poze:(



Am folosit:
paleta 88


tus kallos



waterline:creion alb Ada



gene false pe care le-am taiat si le-am aplicat doar in coltul extern al ochiului.







Mai multe poze cu look-ul:
















Pupici si sa aveti o saptamana cat mai usoara!

13 comentarii:

  1. ador genele cum par asa de naturale! si machiaju eeeee *bale*

    RăspundețiȘtergere
  2. da,anku,si eu le ador:X
    multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Moama deci e BESTIAL!!!!
    Il adooor!
    Vai si coditele, coditele sunt sooo drooling-ish..
    Super!
    Bravo Deea :*

    RăspundețiȘtergere
  4. sar'na Chatte:*:*:*
    adevarul e ca numai eu stiu cat am muncit ca sa ajung la performanta asta cu coditele!dar asa inveti...perseverand!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un pin-up look super reusit! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea & Anca Buzea va multumesc foarte mult! ma bucur ca va place!big hug>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumos!!!e stilul meu preferat!:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra:la tusul asta,peria este foarte subtire.Insa la cel de la elf,varful este tip carioca:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos!!Genele false par extrem de..naturale :P Am vazut ca folosesti creion Ada,eu nu ma prea impac cu el dar daca mai stii unul alb care e bun,nu ezita sa-mi spui :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Alexandra:multumesc, si mie imi place foarte mult acest look.Mie imi plac creioanele Ada,chiar sunt multumita de ele.
    Mai exista un creion alb,bun,de la Rimmel,l-am avut si eu intr-un timp dar l-am pierdut...habar n-am pe unde l-am pus!:(

    RăspundețiȘtergere
  11. Super machiajul, ca de altfel toate care le-ai postat pana acum. Si pe mine ma prinde bine genul acesta de make-up. Mi-am comandat si eu de pe okazii.ro paleta 88 warm si zilele acestea trebuie sa imi ajunga. Am putine emotii, sper sa nu am vreo surpriza neplacuta.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors