14 mai 2010

Review 88 warm palette

Hello girls!

Look who's got the 88 warm palette....meeeeeeeeeeee:D
Sunt super,da super happy ca in sfarsit o am!De mult era in wishlist-ul meu iar acum o am:P
La noapte cred ca o sa dorm cu ea:)))) sunt ca un copil in ziua de Craciun cand isi vede jucarelele,asa sunt si eu:))))) Va dati seama ca primul lucru pe care l-am facut cand am avut-o in fata a fost sa-mi bag toate degetele prin culori:))
I'm crazy!I know!:D
Si acum.....THE 88 WARM PALETTE,in toata splendoarea ei;)



Isn't she beautiful? 8-> (dreaming eyes)

Pun si niste swatchuri cu o parte din nuantele care se gasesc in paleta:







O puteti achizitiona de pe Costal Scents,Ebay,eu mi-am cumparat-o de pe ebay,e mai ieftina decat pe Costal;)
Costa undeva intre 14-20$ pe ebay iar pe Costal 25$,deci nu prea e rentabil,parerea mea;)
Eu sunt innebunita dupa aceste nuante pamantii cu un pic de shimmer,merge de minune acum vara,cu o piele bronzata:D
Ca textura mi se par la fel ca cele din trusa 88 mate,poate un pic mai "cremoase" decat cele din 88 mate,care sunt un pic mai prafoase.
Concluzie: I love this palette:X:X:X
Abia astept sa va arat noi look-uri,dar pana atunci eu va urez un weekend placut si stay tuned ;)


Pupici!
Ps: astept sa-mi scrieti pe adresa mea deea.beauty@yahoo.com

11 comentarii:

  1. Interesant blog ul si ma bucur ca ti ai achizitionat paleta!
    Eu deja m-am cam plictisit de a mea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sa nu uiti de trusa 88,da?
    de cele mai multe ori dupa tine ma ghidez cand ma machiez

    RăspundețiȘtergere
  3. @andreea:ma bucur ca-ti place blogul iar in legatura cu paleta..cine stie,poate o sa reusesc sa te fac sa nu te mai plictisesti de ea:P

    RăspundețiȘtergere
  4. @dragonfly sau edith:)) nu o sa uit de trusa 88,prima dragoste nu se uita niciodata;)
    multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Deea, aproape că-mi vine şi mie să mi-o iau, deşi mi-am pus interdicţie la produse pentru machiaj anul acesta, pâna nu termin ce am.
    Abia aştept să văd look-uri cu ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. gabi,sper sa nu te indemn la "pacate" cu aceasta paleta:D :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. ai o pisicuta superba, sa-ti traiasca :)

    RăspundețiȘtergere
  8. buna. trusa ta de farduri e coastal scents? ca parca nu imi pare a fi. au o chestie dupa care se deosebesc:). am gasit si eu ceva asemanator aici http://www.myashop.ro/product_info.php?cPath=24&products_id=169 .. indraznesc sa iti cer parerea pt ca, cu ebay nu prea ma descurc. ms frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim: chestia aia de care zici tu ca se deosebesc este numele firmei trecut pe paleta! Atat! In rest e acelasi produs,aceleasi culori,aceasi textura,etc. doar ca este comercealizata de alte firme care isi trec numele pe trusa.
    De unde vrei sa ti-o cumperi e alegerea ta...peste tot gasesti aceasi trusa,difera doar firma care o comercializeaza;)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors