7 mai 2010

Smokey grey & Blue ocean

Hello fetelor!
Stiu,scriu cam rar in ultima perioada dar duc lipsa de timp,imi cer scuze fata de voi,incerc sa-mi revin treptat,treptat:D
La fel incerc sa fac mici schimbari la capitolul"skin" al blogului!Am intales ca e un pic obositor scrisul alb pe fond negru,am facut mici modificari,sper ca acum este mai bine!Astept sa-mi spune-ti daca e mai bine asa!
Daca v-as spune cate idei am si despre cate lucruri as vrea sa va vorbesc...nu m-ati crede!:))Am multe planuri in cap si stau si ma gandesc cand o sa am suficient timp sa pot sa le fac pe toate?!Dar imi revin eu;)
Asa..lasand vaicarelile mele la o parte,astazi vreau sa va arat 2 look-uri.
La smokey gray aveam si un tutorial facut,asa cum v-am obisnuit pana acum,dar in mijlocul "actiunii"mi-au murit acumulatorii:( as fi vrut sa va arat cat de usor se poate face un smokey..dar asta e!maybe next time:D
O sa incerc totusi sa va explic pasii!









Primul pas a fost aplicarea unei baze,eu am folosit un creion no name gri,insa merge foarte bine si cu un creion negru dat foarte putin si intins bine.Pt intins creionul eu am folosit degetele:D mi-e mai usor,controlez mai bine,insa voi puteti folosi si pensula!

Apoi am aplicat un fard gri,am blenduit cu un fard maro,am aplicat highlight,am conturat ochii si gata:P foarte simplu nu?in 5 min esti gata de o iesire seara in oras;)
aaaaaaaa...am uitat si de gene false(astea sunt optional pt un efect mai aparte)
fardurile pe care le-am folosit sunt de pe TANF





Al doilea look:
Din pacate camera mi-a facut figuri si observ ca pozele nu exceleaza,culorile nu au iesit asa cum aratau in realitate...dar sper sa va faceti voi o idee:D








Am folosit:




V-am pupat:*:*:* bye!

PS:sa-mi spuneti daca e mai bine asa la capitolul skin al blogului!

6 comentarii:

  1. i like the new skin :p

    pretty looks too :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place al tau smokey grey!

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc iulia!ma bucur ca-ti place!

    RăspundețiȘtergere
  4. de unde ti ai luat aceasta trusa?

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim:daca te referi la trusa mare,cea cu 88 de culori,am luat-o de pe ebay iar cealalta am luat-o din sir.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors