23 iunie 2010

Bird of Paradise

Hello fetelor.

Astazi am avut chef sa ma joc un pic cu,culorile(scuzati cacofonia :D),am avut un pic de timp liber si m-am gandit la ceva dragut.Mi-a cam dat niste batai de cap ce-i drept,dar ce nu fac eu pentru un machiaj?!:))
De data asta...muza mea(adica inspiratia mea:)))a fost un papagal:P

Nu-i asa ca-i dragut???:D am si eu un papagal acasa,de fapt e o "ea" si e perus.O cheama Cocolina si ma trezeste in fiecare dimineata cu ciripitul ei:(((
Da nu conteaza,eu tot o iubesc:X
Acum,gata cu palavrageala!!!!
The makeup:D













Am folosit:
paleta 88



paleta no name


Le-am folosit in ordinea in care sunt numerotate.

Tus kallos





Well..that's all for today girls!
V-am pupat.
Bye!

14 comentarii:

  1. love it:X si eu am un perus acasa pe nume Shady (pronuntat asa, nu [sheidi]) numele inseamna ceva in araba...nu stiu exact ce, nu l-am numit eu dar tot e dragut si iubaret. are deja vreo 3 anisori si e tare jucaus, incearca intotdeauna sa lase cadouri in capul oamenilor si vrea neaparat sa manance din gura la fiecare masa a mea. cat despre machiaj, pot sa spun ca arata ca un papagal, evident in sensul bun al expresiei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aqua m-ai facut sa rad:)))) asta era si ideea...sa semene cu un papagal:)) si sa-ti traiasca Shady:P
    multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ft misto dar mi-ar fi placut mai mult daca albastrul acela ar fi fost navy. Asa mi se pare mai putin indraznet fatza de penajul papagalului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia eu n-am vrut sa copiez intru totul penajul papagalului...el doar m-a inspirat!Am vrut sa adaptez machiajul conform gusturilor mele:D
    Oricum iti multumesc pt aprecieri si pt sfat!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am inteles ca te-ai inspirat. Era strict parerea mea cum vedeam machiajul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. am intales Iulia la ce te-ai referit;) poate data viitoare o sa fac si unul cu navy:P
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tusul de la Kallos e tip carioca? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. deea foarte frumos. l-ai reprodus perfect! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anda,multumesc! eu am incercat sa iasa cat de cat ok:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow e absolut superb machiajul :x

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors