27 iunie 2010

Day / Night Smokey Eyes

Hello girls.

Azi vin cu un look mai sobru,in ton cu vremea:( .Mi-e dor de zilele calduroase si de soarele arzator...vreau la mare,vreau sa stau la plaja:((( dar nu e vreme de asa ceva:(
Astfel ca azi ma asortez cu vremea:D
E un look mai de seara dar eu as merge si ziua cu el:)) Nu ma ghidez pe principul ala:look de zi si look de noapte!Nu!!! Ma machiez in functie de ce chef si dipozitie am in ziua respectiva!Iar azi este una din acele zile in care am chef sa ma machiez mai mult decat ar trebui:D
Sper sa va placa!Enjoy it!!



Am folosit:
-paleta 88 warm



-fard de la Parisax Professional nuanta Vert Sapin


Mai multe poze cu look-ul:
(din pacate aparatul meu nu a tinut cu mine azi,culorile sunt un pic mai inchise in realitate)














Atat pentru azi!
V-am pupat si astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com
Bye.

8 comentarii:

  1. la tine nu am niciodata ce sa spun decat superb!!!!:)))) si forma ochiului e super.
    am o intrebare totusi... de ce postezi intotdeauna poza la un singur ochi?;))
    mie mi-ar placea sa vad poze si cu intregul look :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-a iesit super,ca de obicei..ai o pereche de ochi suuuuuuperbi!;)te puup

    RăspundețiȘtergere
  3. Anda:multumesc in primul rand pentru aprecieri si in al doilea rand sa sti ca am mai postat look-uri cu ambii ochi,nu doar cu unul:))
    In ceea ce priveste poze cu intregul look,am motive destule pentru nu a face asta!
    As vrea ca lumea sa se uite la machiajele mele,la tehnica mea nu la modul cum arat sau cum ma imbrac,etc!Sunt destule blog-uri de genul asta si nu as vrea sa fiu si eu unu dintre ele...sa-mi sara lumea'n cap ca,copiez pe cineva,sa primesc comentarii rautacioase in ceea ce priveste modul cum arat(a nu se intalege ca sunt complexata de ceva!)vreau sa fiu criticata/apreciata STRICT pentru look-urile mele:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluka:esti o scumpa:*:* iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos e :x machiajele neutre sunt cateodata mult mai de efect decat cele colorate :D

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc Adina!adevarul e ca eu sunt indragostita de machiajele neutre! am senzatia ca imi scoate cel mai bine ochii mei caprui,in evidenta!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. loved it....

    tansiaasobsession.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors