7 iunie 2010

Ga-de palette

Hello fetelor.

Astazi este una dintre cele mai fericite zile ale mele,in care ma simt implinita si multumita de mine si de ceea ce fac:X
Motivul fericirii mele este asta:



Este premiul meu pentru niste machiaje pe care le-am realizat si de care sunt foarte mandra!
Acum ceva timp am participat la un concurs,pentru o revista si AM CASTIGATTTTTTTTTT!:d
Nu ma bucur atat de mult pentru premiul in sine,cat ma bucur pentru faptul ca hobby-ul meu,dragostea mea pentru make-up este apreciata siiiii....de ce nu?si premiata:D
Pentru mine,aceste aprecieri(care poate pentru unii valoreaza foarte putin),pentru mine conteaza,ma onoreaza si ma determina sa continui cu ceea ce fac si sa evoluez.Sper sa si reusesc!:P

Am facut cateva poze si swatch-uri in graba,din cauza asta nu se vad culorile foarte bine!Insa vreau sa va spun ca sunt fascinata de ea:X









Nu-i asa ca-i superba?:D


V-am pupat:*
bye.

10 comentarii:

  1. s-o stapanesti sanatoasa! meriti fiecare fardulet din ea *hugs* si e o paleta foarte frumoasa. si eu o am pe lista mea de shoppinguit :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Sa o folosesti cu placere! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Arata foarte dragut, si in cazul in care vrei sa-ti mai iei, au inceput sa faca counter-uri Ga-de in hypermaketuri, ca am vazut si eu farduri din astea, doar ca nu paleta:((.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Camy:*
    N-am stiut ca au inceput sa gaseasca si in hypermaket-uri!O sa dau si eu o tura sa vad bunatatile:D ms de pont.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut şi eu 2 palete Ga-de, dar nu asta, alte modele". Mie mi-au plăcut mult. Abia aştept look-uri cu ea, poate-mi mai iau una.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoasa trusa! sa o folosesti cu placere si felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors