12 iunie 2010

The green of nature

Hello girls.

In ultima perioada au inceput sa ma pasioneze culorile naturii si cam tot ce ma inconjoara!Ma incanta culorile vii ale florilor,fructelor,a cerului,verdele ierbii din parcul Tineretului:)) .Imi place sa stau in parc si sa vad multitudinea de culori ale naturii,a verii(anotimpul meu preferat),sa simt mirosul vacantei si a zilelor de la mare ce vor urma:D
Asa ca m-am gandit sa incep sa realizez niste look-uri inspirate din natura.Daca aveti propuneri sau poze,provocari,etc. va astept sa-mi scrieti!

The look:



Inspirat de:




Am folosit doar paleta Ga-de,am observat ca multe dintre voi aveti farduri de la Ga-de si m-am hotarat sa realizez mai multe look-uri cu ajutorul ei.





Am folosit fardurile in ordinea in care le-am numerotat iar conturul le-am realizat cu creioane Ada(eu sunt mare fan Ada,imi plac ca sunt foarte moi si pigmentate si de ce sa nu recunoastem...sunt si foarte ieftine,1-1,5 lei/buc. :D)



Mai multe poze cu look-ul:










ignorati punctele de la rimel...graba strica treaba:D

V-am pupat si sa aveti un weekend splendit si de ce nu,un pic mai racoros:D

Astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com
Bye.

9 comentarii:

  1. Foarte dragut creionul de ochi. Eu n-am dat peste produse "Ada". De unde le iei?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ada le gasesti pe la magazinele de la metrou sau prin magazinasele de cartier,cele cu tot felul de "prostioare":P

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-ai gandit sa faci astfel de machiaje si cu produse organice?;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Viorelia,sincera sa fiu nu am incercat produse organice pana acum!nu stiu cum sunt....dar never say never;)

    RăspundețiȘtergere
  5. ma gandeam ca se potriveste in spiritul de "verde" :) eu folosesc asa ceva de curand... fac parte din categoria premium dar au devenit mai accesibile ca pret de la o vreme. imi plac foarte mult :) sunt mult mai fine, mai delicate cu pielea - eu am o piele foarte sensibila si ma trezeam frecandu-m ala ochii indiferent ca era machiaj la cosmetica sau acasa cu produse noi-noute. In fine, pot sa spun ca sunt cele mai bune din tot ce am testat.. si nu e vb numai de machiaj, dar si de produse pentru epilat.. gen pasta de zahar, benzi minuscule pentru spancene ;;) sau la cutie pentru incalzit si facut axila sau mustata.. miroase incredibil de bine si ca perfomante e cea mai buna din tot ce am incercat pentru acasa pana acum;)

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte interesant Viorelia ce-mi spui tu despre aceste produse!O sa ma interesez si eu...dar imi poti spune de unde se achizitioneaza ca eu nu prea am vazut prin magazine:-??

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu le-am vazut in Douglas Baneasa, farmaciile Dona, Drogheria, Plafar.. si online pe rangali.ro - este site-ul distribuitorului si acolo poti sa comanzi sau sa vezi si alti distribuitori. Ce am folosit eu se numesc Nvey Eco (machiaj) si Parissa (epilare). Sper sa ai ocazia sa le testezi si sa iti placa ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc pentru informatii Viorelia,chiar o sa ma uit si eu dupa ele,parca m-ar tenta asa un pic:D

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors