19 iunie 2010

The passion of the ocean

Hello girls.

Stiu...cam rar cu postarile dar exista o explicatie!:D Facultatea:(( multe examene,proiecte,bla,bla,bla.Da vine ea,vacanta,lasa!;))Abia astept sa ma duc la mare,sa ma fac ca un rac la soare:))
A da,apropo:eu ma inrosesc la soare si de abia apoi ma bronzez...buuuuuu:(
So,cu gandul la mare,am conceput un nou look.E un pic mai dramatic,de data asta am mers pe principul ala,de a te machia in functie de starea de spirit;)
Mie imi place...desi e un pic mai dificil de purtat!

The look:



si o poza de inspiratie:d



Am folosit:

Paleta 88



Paleta no name



Gene false



Tus kallos



Si the final look:






































































Asta a fost tot pentru azi!
Pupici.
Bye

2 comentarii:

  1. foarte frumos!
    imi plac machiajele tale! sunt foarte
    "curat" realizate.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult Anda:* eeee nu toate machiajele mele sunt cele mai "curat" realizate...mai ramane cate un punct de rimel,un fard cazut:))

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors