2 iulie 2010

Black & White Make-up

Hey girls.

Parca s-a mai incalzit un pic nu-i asa?Super:D
Vreau sa va spun ca am fost aseara si am vazut Sex and the city 2 si toata noaptea am fost cu zambetul pana la urechi ca am vazut-o pe Sarah Jessica Parker,pe care o iubesc nu numai pentru rolul pe care l-a avut in acest film ci si pentru pasiunea ei pt haine/pantofi :X (si in film ati vazut cate are? :dreaming eyes)
Filmul este de un real succes(cel putin din punctul meu de vedere si al celor care au urmarit seria Sex and the city).Imi place enorm de mult prietenia celor 4, devotamentul lor pentru a ramane unite,distractiile si barfele ca intre fete:P
In concluzie,a fost un super film pe care l-as revedea cu placere si il recomand tuturor fetelor,mai ales ca este un film excelent de mers cu prietenele!
Si cum aseara eram in mare graba,mi-am "trantit" un machiaj foarte simplu,din 2 culori:)) si care nu-ti ia mai mult de 5-10min cu tot cu aplicatul fondului de ten:P
E un pin up mai de seara dar eu l-as purta si ziua:)))



Dupa cum spuneam,e foarte simplu de realizat,nu ai au nevoie decat de un fard alb,unul negru,un tus,dermatrograf alb,mascara si esti gata:D
Produse folosite:
paleta 88 warm

paleta Ga-de

Probabil va intrebati de ce nu am folosit negrul din paleta 88 warm si l-am folosit pe cel din paleta Ga-de?!Pentru ca negrul din paleta 88 warm mi s-a parut prea negru:)) si eu vroiam ceva care sa bata mai spre gri un pic,iar cel de la Ga-de e ideal folosit in cantitati foarte mici si blenduit foarte bine!
Tus waterproof Elf


Mai multe poze cu machiajul:













V-am pupat si sa aveti un weekend splendid!
Bye!

4 comentarii:

  1. si eu am ochii caprui si mereu mi s-a parut ca sunt cei mai ''nasoi'' si ca nu au nimic special ca ceilalti (verde sau albastru) ..dar iti sta superb cu machiajele pe care ti le faci:X toata chestia e sa stii cum sa ti-i pui in evidenta :D:D:P:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim: Multumesc:*
    Eu cred ca ar trebuii sa te consideri o norocoasa daca ai ochii caprui!gandeste-te ca la ochii caprui orice culoare ii vine bine, asa ca nu mai zi ca sunt"nasoi" ca nu sunt;)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors