27 iulie 2010

Make up inspired by Nicole Sherzinger

Hello girls!
I'm back!Mi-a fost dor de voi>group hug<.Am avut ceva probleme cu blogul,am schimbat si skinul si sper sa nu mai faca figuri!Chiar va place cum arata?Mie mi se pare mai dragut si mai bine organizat:P Daca aveti ceva sugestii,reclamatii,propuneri,etc. in legatura cu blogul,astept sa-mi spuneti,sunt deschisa la orice ;)

Buuuunnn...acum sa trecem la ce ne place;))adica make up:P
Machiajul e inspirat de Nicole Sherzinger si l-am purtat acum cateva zile si am primit nenumarate complimente,neasteptat de multe,desi e un look foarte simplu si usor de realizat!
Stiu nu prea am mai postat si tutoriale la look-urile mele,au fost unele fete care m-au "certat" pentru ca n-am mai facut de mult,insa promit ca o sa incep sa postez si tutoriale step by step asa cum v-am obisnuit!

The inspiration look:















Produse folosite:

Paleta 88 warm:
















Paleta 88 matte:















Tus Elf:



The all look:



Asta a fost tot!
V-am pupat si sa aveti o saptamana superba!
Astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com si sa-mi spuneti ce parere aveti de noul blog:D
Pupici:*
Bye!

20 de comentarii:

  1. Mi se pare putin cam aglomerat in partea de sus. Informatie si pe stanga si pe dreapta. Look-ul imi place mult si iti vine ft bine :). Si eu i-am facut paginii un facelift dar nu e gata in totalitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb machiajul!
    Sa intri pe blogul meu ca te asteapta o provocare (te-am taguit )
    Sper sa-ti faca placere si sa-l faci.
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia multumesc:)si mie chiar imi place foarte mult look-ul!
    iar cu blogul....initial am vrut decat 2 coloane asa cum era inainte insa mi s-a parut mai usor pentru cei care-mi citesc blogul sa nu dea de scroll in jos pana gasesc informatia de care au nevoie!Asa informatiile sunt mai usor de vazut si gasit...cred:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda,multumesc tare mult:*ma bucur ca iti place.
    Iti mutumesc si pentru provocare,o sa incerc sa ma ocup de ea cat de repede pot pentru ca am mai primit o alta provocare:D
    Sunt plina de provocari:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm... si eu te-am taguit pe blogul meu si cred ca este vorba de aceeasi provocare :D well, te asteptam cat mai curand :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hihii, super noul skin sii look-ul de asemenea!
    Love it!

    Wb >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca Buzea nu-i bai;)eu ma bucur ca primesc atatea provocari si iti multumesc mult ca m-ai ales pentru a indeplinii provocarea:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Chatte:I'm glade you like it>:D< chiar ma gandeam daca am facut o alegere buna cu noul skin si vad ca e agreat:D
    My happy:D
    Muultumescccc:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ai revenit vecinico :D Chiar imi place muuult look-ul, e aprox cum ma machiez eu pe la scoala cateodata. Am vazut ca ai folosit tusul elf, l-am comandat si eu chiar ieri. E bun? :o3

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca:multumesc vecino;))ma bucur ca iti place.Iar de tusul elf ce sa zic...e bun pt pretul lui insa desi zice ca e waterproof
    mie nu prea mi se pare,se cam intinde la un moment dat,mai ales pe caldurile astea.Spre deosebire de iubirea mea,tusul de la kallos care e mai glossy asa,un negru foarte intens insa se aplica cam greu ca are pensula foarte subtire.Asta de la elf e tip carioca si e usor de aplicat.In concluzie:e bun insa nu exceleaza din punctul meu de vedere:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi *hugs* Eu tot cautam unu care sa nu fie glossy...ca mai vroiam sa ma dau pe la scoala cand si cand :-"

    RăspundețiȘtergere
  12. Anca:daca asta cautai,atunci tusul de la elf e numai bun.Sa-l folosesti sanatoasa si la cat mai multe machiaje*hugs*

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu vreau sa-mi comand tusul asta de la Elf.
    Sa speram ca imi fac treaba cu el :D.
    De fapt, sunt sigura ca va fi mult mai bun decat jaful meu de la Avon care zici ca-i apa cu carbune :))
    Il urasc :D dar momentan imi fac treaba cu el :).

    RăspundețiȘtergere
  14. Chatte:am avut si eu tusul de la Avon si pot sa-ti spun ca daca iti comanzi tusul de la Elf faci cea mai buna alegere!In comparatie cu ala de la Avon e super,il recomand!
    Singurul lucru care nu-mi place este ca nu e chiar asa de waterproof cum spune...ma rog,poate pt mine ca am pleoapele mai uleioase si necesit un primer bun ca sa nu ma trezesc dupa 2 ore am ochii ca Panda:))
    Deci Chatte cumpara-l ca nu o sa-ti para rau;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cat am adorat clipul asta, mi-am facut si eu atnci machiajul asta, pana si parul. Problema e ca m-am dat cu concealer pe buze si apoi cu un ruj nude glossy, aratam cadaveric...evident eu consideram ca's super frumoasa :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Special k: si eu am incercat chestia cu concealer pe buze si aratam groaznic...de fapt eu cu orice ruj nude arat cadaveric:(
    Mi-ar fi placut sa arat ca Nicole si sa-mi stea si mie bine cu orice:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi plac mult sprancenele tale! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Alexandra:Multumesc da eu nu sunt asa de incantata de ele...sunt cam inegale si am goluri pe care mereu trebuie sa le umplu cu fard sau creion:(

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors