10 iulie 2010

Rainbow colors

Hey girls.

Nu sunt in ceea mai buna forma zilele astea asa ca azi trec direct la subiect!
Desi e un look foarte colorat si vesel,starea mea nu se reflecta in el:(
L-am realizat pentru ca l-am vazut la Petrilude si mi-a placut enorm,insa evident ca mie nu mi-a iesit la fel de bine :((
in fine...asta e ce mi-a iesit mie:










And the all look:D

Nu sunt cea mai fotogenica persoana asa ca nu aruncati cu rosii:D

Produse folosite:
paleta 88
paleta no name
creion ada verde si negru
mascara Deborah
ruj nyx nuanta Paris

Cam atat fetelor!Eu v-am pupat si take care!
Bye

4 comentarii:

  1. Este un machiaj foarte frumos si curat, dar mie nu-mi transmite veselie, ci tristete... poate din cauza acelui roz din coltul intern al ochiului. Daca l-ai fi inlocuit cu alb sau un roz pal, perlat, ar fi dat mai multa veselie, dar asa pari ca te pregatesti sa plangi...

    Felicitari pentr machiajele superbe pe care le faci. Se cunoaste ca esti talentata si iti place ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult Clarra pentru aprecieri si da,cred ca nu e cea mai reusita combinatie insa din greseli invatam nu?:)
    Sper ca data viitoare sa fiu mai in forma:D
    iti multumesc pentru sfat!

    RăspundețiȘtergere
  3. ai o pereche de ochi suuuperbi!!!!!!:)ti-a iesit minunat..xoxocei

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Raluka,esti o scumpa ca de obicei!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors