30 iulie 2010

Tag: 6 calitati

Hello girls.

Am revenit cu un tag sau mai bine zis o provocare de la 3 fete dulci:)Anca ,Anda si Anca Buzea ,carora le multumesc mult pentru asta.
Pai am intales ca trebuie sa pun o poza care sa ma reprezinte si 6 calitati..so here I go:






























Cred ca astea sunt cele mai reprezentative poze pentru ca sunt ca un copil:))fac poze cu iepurasi si ma alint ca un copil:))Tare mi-e dor de perioada copilariei mele,cand nu aveam griji!Nu stiam decat sa ma joc toata ziua:)))

Si acum calitatile mele:
1. Iubesc florile,natura.Am acasa o gramada de ghivece cu flori si tare mi-as dorii sa ma mut la curte si sa am gradina mea cu flori,coltul meu de rai.Sper sa mi se indeplineasca visul intr-o buna zi;)

2.Sunt punctuala si urasc sa stau sa astept pe altcineva.Asa imi face si prietenul meu..ii zic sa vina la 4 si el ajunge la 5!pai sa nu-l bati?:)))

3.Sunt sociabila si ma adaptez oricarei situatii.Oriunde ma duc niciodata nu-mi fac probleme ca nu o sa ma adaptez unui grup sau unui alt mediu.

4.Sunt sincera.Urasc ipocrizia si sunt genul de om care,daca nu-i place de tine ti-o spune in fata si nu ma feresc sa o fac.Nu pot sa ma comport cu cineva fals,sa spun ca imi esti prieten/prietena si pe la spate sa te barfesc.La mine ori e neagra ori e alba!Nu exista gri:))

5.Iubesc animalele.Am acasa o pisicuta si un papagal si reprezinta totul pentru mine.Cel putin fara Loly(asa o cheama pe pisicuta mea)nu stiu ce m-as face!Oricat de suparata sau trista as fi ea are mereu grija sa ma inveseleasca cu "cascadoriile" ei.
Daca as castiga la Loto:)) as lua toate animalutele de pe strada si le-as face un adapost.Dar un adapost real,nu unul unde ti 20 de caini pe metru patrat si le dai mancare odata la 2 zile,de ajung saracii sa se manance intre ei.
E trist sa vezi ca exista asa ceva:(

6.Am simtul umorului destul de dezvoltat.Imi place sa rad si sa-i fac pe cei din jurul meu sa rada,sa ma maimutaresc si sa ma bucur de viata.In orice gasesc ceva amuzant si rad cu gura pana la urechi:))

Pai cam atat cu calitatile mele:P
Dau si eu mai departe aceasta provocare urmatoarelor fete:
Lucia
Joice
Camy
Chatte

V-am pupapcit:*
Bye

9 comentarii:

  1. Ce faina e a doua poza! imi place mult mult :P
    Si eu patesc la fel ca tine cu prietenul meu. imi zice ca vine la 4 si ajunge la 5. Trebuie sa-i batem bine de tot sa prinda ideea :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh ce sweet!
    Si eu as face un adapost pentru animale daca as castiga la Loto :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok..ar trebui sa ti fac cunostinta cu prietenul meu, te ar adora.. P mine trebuie sa ma astepte cel putin jumate de ora :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda: de cand ma tin sa-l bat da nu pot:)))nu ma lasa sufletul, vine cu o fata de catelus plouat si nu pot sa-i mai zic ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Chatte:eu zica sa punem bani amandoua si cumparam un bilet la loto si poate cine stie..facem mai multe adaposturi de catei:))
    Apropo..te provoc si pe tine la acest tag:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Koko:atunci sa nu-i spui ca exist:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Moaaama ce mi-ai facuuut :))
    Ok I'll take it :*

    Si da, hai sa jucam amandoua la Loto :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Iepulashuuuuu! Pe care l-ai facut caciula dupa ce ai terminat cu pozatu :)) Nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. Anca:Nu ma da de gol:>P eu care ma dau mare iubitoare de animale cum sa fac din iepuras caciula?:)))bine caciula e din par artifical;)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors