20 august 2010

I'm back!




Hello girls!

I'm back!:*
Am revenit din micuta mea vacanta,spun micuta pentru ca mi s-a parut ca a trecut timpul asa de repede...mi-as fi dorit sa stau mai mult dar asta e!:(
Dupa cum bine stiti am fost la mare,la Costinesti mai exact. A fost superb,am avut parte de o vreme superba si am profitat de soare, de apa calda,m-am relaxat,m-am si distrat, dar am si mancat bine:)) Cred ca am pus 1 kg pe mine:D
Poze prea multe nu pot sa va pun pentru ca sunt personale si n-as vrea sa devin tinta atacurilor;)
Va incant doar cu 2:D




Si un apus de soare la Obelix:P



Cam atat fetelor!
Eu va multumesc pentru toate urarile voastre de a avea o vacanta superba,de care am si avut parte:D
Si revin cat de curand cu noi postari!

Pupici:*:*

10 comentarii:

  1. awww, ce frumos! :D ma bucur ca te-ai simtit bine. welcome back!

    RăspundețiȘtergere
  2. Costinesti, statiunea mea de suflet, bine ai venit , acum inapoi la treaba :)), asteptam iar sa ne scrii

    RăspundețiȘtergere
  3. Darias:cat de curand revin cu noi postari;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase pozele,ma bucur ca te ai distrat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai reveniiiit! Si lasa ca nu se vede kgu ala :P

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors