30 august 2010

Make up inspired by Rihanna

Hey girls!

De zile bune ma tot uit la videoclipul Rihannei cu Eminem Love the way you lie si in afara faptul ca ma declar deeply in love de aceasta melodie,imi place si look-ul Rihannei!
E superba si are niste ochii...
Si cum am balit prea mult la ea,m-am gandit sa reproduc si eu machiajul ei!Bineintales ca eu nu mi-a iesit la fel...dar asta e!:D
Asta e look-ul Rihannei:



Si asta e al meu:P


















Produse folosite:

-pentru ochi:
paleta 88 warm
gel liner de la Oriflame,folosit ca baza peste care am aplicat fardul
fard de la TANF Smokey Purple



-pentru fata:
Fond de ten Revlon ColorStay Natural Beige



-pentru buze:
Fond de ten peste care am aplicat un gloss transparent

Gata:P

Acum va las in compania videoclipului:



Va pup si astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com
Bye

25 de comentarii:

  1. Machiajul asta mi se pare superb si observ ca multe il fete il reproduc pe bloguri sau pe youtube!! Love it!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult cum ti-a iesit look-ul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb Deea! Ti-a iesit foarte bine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Shopperita: multumesc!
    Adevarul e ca este foarte frumos si chiar merita reprodus;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lestie:Multumesc!
    I'm glad you like it!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Lucia:venind din partea ta nu pot decat sa ma simt flata!
    Multumesc mult girl:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. E SUPERB! Si ai folosit doar 2 produse...

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti scoate ochii in evidenta foarte frumos! i like it!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anca:multumesc:*
    Si nu am folosit doar 2 produse...am folosit vreo 3-4:D
    baza neagra peste care am aplicat fardul apoi am blenduit cu un maro din paleta 88 warm si highlight:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Anda:multumesc,si mie imi place cum imi sta.
    Clar va fi unul dintre machiaje pe care il voi reproduce:D

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Uhhh ce misto. Si mie imi place atat melodia, cat si video, cat si Rihanna!
    Evident,eu nepriceputa, nici nu ma gandesc sa`l reproduc pentru ca as esua fantastic! Asa ca deocamdata mai bine stau si admir si va invidiez pe voi care stiti sa va machiati asa .... :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ft dragut si finut. Iti sade bine! :D
    Ce gene false ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
  13. Iguanitza:nu fi modesta!;)) am vazut ca le ai si u cu machiajele;) Eu cred ca daca perseverezi o sa-ti iasa!
    De fapt nu cred,sunt convinsa:P

    RăspundețiȘtergere
  14. Iulia:multumesc:*
    am folosit niste gene false no name,luate de la metrou pe care le-am taiat si le-am aplicat doar in coltul intern al ochiului!
    Imi place mai mult asa pentru ca da un aspect foarte natural;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru incurajari si incredere :D Poate voi incerca si eu...mai incolo putin :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Arata foarte bine varianta ta, iar eu ador melodia!
    Poti sa-mi spui, te rog, cum ai adaugat tu videoclipul pe blog? Am aceasta dilema tehnica, stiu ca e ceva cu embed, dar nu am gasit inca solutia. Ti-as ramane foarte recunoscatoare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sadie: Multumesc!:*
    E foarte simplu de pus un video:P
    Pai in primul rand te duci la videoclipul pe care vrei sa-l pui pe blog si sub el o sa gasesti o casuta unde scrie EMBED dai click pe el si o sa-ti apara un cod foarte lung.Dai copy la tot codul ala si pe urma revii pe blogul tau si ii dai paste acolo unde vrei sa-l pui(in postarea ta de exemplu)!
    si asta este tot:P
    Sper ca te-am lamurit;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Deea, unde ai gasit nuanta Natural Beige la Colorstay? o caut de nush cand si nimic...:(

    RăspundețiȘtergere
  19. Anda eu l-am gasit in Cora(este un hipermarket din Bucuresti).L-am luat prin aprile parca! Ma in grijorezi pentru ca si al meu e pe terminate si vreau sa-mi iau altul...sper sa n-am probleme si sa nu-l gasesc ca fac urat:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Ahh, noi nu avem Cora. Dar tot il gasesc si eu pe undeva. Si eu tot natural bige caut, e f greu de gasit.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors