21 august 2010

Pinky Black

Hey girls!

Am revenit cu o noua postare asa cum v-am promis,iar de data asta am revenit cu un look,desi am ramas in urma cu tag-uri,cereri and stuff,o sa incerc sa ajung la zi cu ele!
Si cum imi era dor de roz...nu m-am mai machiat de mult cu roz,m-am gandit sa fac un look pinkyyy:P
Sper sa va placa la fel de mult cum imi place si mie,desi e mai dramatic si poate multe dintre voi nu l-ati purta.
Oricum acest look l-am facut doar pentru blog,de aceea nu am poze cu all face,insa,daca va place pot sa-i fac un tutorial step by step!Just let my know;)













Produse folosite:

-Beauties Factory 479 Prune




-Negru din paleta 88 matte



-Beauties Factory 463 Paris Night



-In coltul intern al ochiului si ca highlight,am folosit French Vanilla de pe TANF



-Tus Kallos si gene false no name











Gata!
Astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com !
V-am pupat si sa aveti un weekend splendid!
Bye.

30 de comentarii:

  1. Lovely, lovely :X Si nu ne-am supara daca am vedea si un tutorial :)) Eu, cel putin ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. E misto! De ce l`ai facut doar pentru blog ?!? adica daca ai iesit din casa te`ai demachiat si ai facut unul 'decent'? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. SplendorA:multumesc,ma bucur ca va place:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Iguanitza: cu siguranta as iesi in oras machiata asa,asta e stilul meu:P
    Am zis ca l-am facut doar pt blog pt ca in ziua aia nu am iesit din casa,deci nu l-am puratat nicaieri:) dar cu siguranta as iesi cu el in oras;)

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumos.
    Ce ciudat?!.Nici nu se vede ca ai gene false aici;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ada: multumesc:P
    Adevarul e ca eu sunt fan al acelor gene false care nu se cunosc si dau un aspect natural.De aceea de cele mai multe ori le aplic doar in coltul extern al ochiului ca si la acest machiaj;)

    RăspundețiȘtergere
  7. asta mi l`ai recomandat pentru rochita :x si imi place de nu mai pot :x insa :-s daca ai vrea si ai putea sa il faci mai nu stiu :-? explicit :-? cativa pasi cum sa facem ca e super si chiar il vreau pentru la nunta :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Raluca: o sa fac un tutorial step by step la el ca sa va ajute sa-l realizati!
    Ma bucur ca-ti place!:* cand ai nunta? ca sa stiu sa-mi fac timp pana atunci...

    RăspundețiȘtergere
  9. nunta este pe 4 septembrie, mai este timp destul, acum depinde si de programul tau sa ai timp liber. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. E perfect Raluca,am timp pana atunci;)

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc mult >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  12. adorabil:x eu sincer..l-as purta cu incredere, pentru ca asta inspira.

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Andra,asta era si ideea.Sa fie o inspiratie pentru voi si sa-l purtati:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  14. asta daca ne iese, la capitolul indemanare nu stau asa bine:"> sau poate nu m-am straduit suficient..asa ca astept tutorialul ala de care vorbeai:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Gorgeous look :)
    I wanna do pink now :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  16. Amandita:Thank you very much,you make me blush:P

    RăspundețiȘtergere
  17. Liloo:If you liked it then you should do pink :P
    Thank you:*:*
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  18. a si tot ziceam ca as vrea sa incer machiajul acesta pentru nunta, dar cea mai mare problema este ca nu am gasit pensula " blending" am fost la un magazin de cosmetice " Stavros" bun magazin de altfel, si ca sa nu stau sa explic ce caut am scos o poza la imprimanta si am mers sa i`o arat tipei, tipa vanzatoarea :-j sa nu ii spun altfel, ce sa vezi a inceput sa rada :| si habar nu avea despre ce ii vorbesc eu :| nu vazuse habar nu avea era paralela :( si am lasat`o balta. acum` intrebarea mea este :-? merge sa faci asemenea machiaj, fara acea pensula?:-s :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Raluca incearca si la Sephora,e imposibil sa nu gasesti! Si nu le mai intreba pe vanzatoare ca sunt paralele complet!Nu stiu cine le angajeaza da habar n-au de marfa pe care o au in magazin!
    Cat despre realizarea machiajului fara pensula de blendig...ce sa zic,e cam dificil!Ai putea sa incerci,sa faci o proba inainte si sa vezi ce-ti iese!Dar sa ai mare grija la margini...sa nu lasi linii dure!Trebuie sa para ca toate culorile de intrepatrund;)
    Spor!:*

    RăspundețiȘtergere
  20. cat de frumoooooooos!!!arata bestial.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors