4 august 2010

Review: Beauties Factory Eyeshadows

Hey fetelor.

Azi m-am gandit sa va vorbesc despre fadurile de la Beauties Factory.
Desi am foarte multe farduri(o sa le vedeti intr-o zi:D) si nu mai aveam nevoie de inca unele...n-am putut rezista tentatiei de a le cumpara:D. I'm addicted to makeup..ce vreti sa fac?!;))
Nu mi-am cumparat decat 4 farduri:P cele mai turbate nuante:))) da astea mi-au placut!;)
Le-am achizitionat de pe cosmetic-style la pretul de 6.5Ron si au ajuns destul de repede...in 3 zile:P
Atasez si pozele de pe site-ul lor ca sa puteti sa faceti o comparatie:
422-Coral




463 Paris Night




479 Prune





537 School Days




Swatch-uri:


Pro:

-sunt destul de pigmentate...parca nu la fel ca cele din paleta 88 da merg;)
-textura este foarte fina,placuta la atingere
-rezista destul de bine cu o baza buna
-se blenduiesc foarte usor
-sunt mari,mai mari decat o moneda de 5 bani
-nu miros
-pretul este destul de mic:6.5 Ron si au o multitudine de culori din care sa va alegeti si cu diferite texturi:matte,shimmer

Contra:

-sunt un pic prafoase dar nu ma deranjeaza acest lucru

Si cam atata...nu prea am ce sa critic la ele!
Concluzie:o sa mai imi cumpar;))

Astept sa-mi spuneti si voi parerea despre ele pe adresa deea.beauty@yahoo.com

V-am pupat:*:*
Bye!

13 comentarii:

  1. Paris Night e my fav,cum ar arata asortat la niste ochi verzi/albastri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramona J.:Paris Night si Coral au devenit preferatele mele.
    Si intreadevar Paris Night s-ar vedea excelent la niste ochi verzi...pacat ca eu n-am ochii verzi:(

    RăspundețiȘtergere
  3. dar de ce nu mai merge site-ul...:(...am vrut si eu sa fac comanda de 479 prune

    RăspundețiȘtergere
  4. Unika incearca acum!Si-au mutat site-ul.Am schimbat si eu link-ul ca mai devreme am vazut ca nu mergea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multe dintre farduri vad ca nu sunt pe stoc.Eu mi l-am cumparat cum vreo 3 saptamani si vad ca acum nu le mai are.
    Mai asteptati si voi un pic...poate se aprovizioneaza in curand cu mai multe nuante.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uhhh...I'll check 'em out. U nasty girl, vrei sa ne pui la cheltuieli :-< :))

    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Muhaha;))) asta era si ideea Koko:)))Glumesc:P
    Chiar merita sa le incerci ca sunt super,pacat ca deocamdata nu au asa de multe culori pe stoc...da poate se aprovizioneaza;)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos arata! :x M-am uitat si eu la ele dar m-am abtinut :D

    RăspundețiȘtergere
  9. am gasit raspunsul la intrebarea care ti am pus-o la psotul anterior. :) cred ca o sa dau si eu o comanda pe site .O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors