8 august 2010

Tag: My Make-up Collection

Hey girls.

Am primit acest tag prima data de la Bondarica dar si de la Koko,carora le multumesc mult !:*

Colectia mea de make-up in primul rand nu e extraordinara,dupa cum am vazut prin alte parti,am multe produse no name-uri sau nu asa de calitate dupa spusele unora. Insa eu sunt mandra de ceea ce detin si consider ca si din no name poti face multe chestii extraordinare!Totul tine de tine,de mana ta si de perseverenta in a fi cat mai buna in ceea ce faci!

Chiar daca mi-as dorii sa am "my vanity corner" in adevaratul sens al cuvantului,din pacate nu prea exista...adica e mai mult o improvizatie,organizata ce-i drept,da tot improvizatie ramane!
Oricum eu sper sa va placa si abia astept sa le vad si eu pe ale voastre:P

My vanity corner este de fapt 2 in1:))
El imi serveste drept birou dar si locul unde imi tin my make-up staff.
E un pic aglomerat ce-i drept:D. Recunosc ca imi place sa strang toate porcarioarele si nici nu renunt la ursuletii de plus...eu v-am mai spus ca sunt copilaroasa:P



Si acum sa o luam pe bucati:
In partea stanga sus imi tin cremele de corp,de fata,etc dar si mini colectia mea de parfumuri:



Iar jos se afla comoara mea.My precious:P:))
Dulapiorul l-am luat din Penny Market parca...e cu printese,stiu!Asa ca nu radeti de mine;))


Iar acum "the goodies":P

In primul sertar imi tin trusele:


Si anume:

Paleta 88 matte




Paleta 88 warm



Ga-de palete



O trusa no name




In al doilea sertar imi tin fardurile minerale,alte truse,gene false,etc.



Mai in detaliu:

Farduri si fond de ten mineral de pe Tanf si Everyday minerals si baze de make-up de la Radiant,Manhattan si Tanf



Farduri mono si paletute de la Avon,Elf,Colection 2000,Beauties Factory,Yves Rocher si Parisax,Seventeen &co.




In ultimul sertar imi tin pudrele,bronzere,blush-uri,lip gloss-uri,eyelinere &co.


Mai detaliat:

Pudre,bronzere de la Avon,Revlon,Yves Rocher,Elf.



Eyelinere:



Lip gloss-uri de la Oriflame,Avon,Yves Rocher,Ga-de si Elf:



Intr-un alt colt al biroului imi tin fondul de ten,rujurile,rimelurile si pensulele:





Mascara de la Avon,Oriflame si Deborah:


Rujuri de la Nyx,Flomar,Avon si Golden Rose:




Bonus
"comoara" mea de biju-uri:P

Aici imi tin colectia mea de bijuterii si de cercei:





Cam atat si cu acest tag!
Il ofer tuturor fetelor care doresc sa impartaseasca cu noi "coltul lor de rai".
Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com
V-am pupat:*
Bye

23 de comentarii:

  1. wooow... imi place mult cum ti-ai organizat, sa sti ca e frumos. si la mine e improvizat, dar asta e, n-am ce face deocamdata.
    O sa fac si eu saptamana asta (ce vine) tagul :)
    Si la accesorii am cam salivat sa sti :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pretty collection :P Si-mi place ca ai totul organizat :p

    am vazut si eu cativa cercei care mi-au atras atentia :))

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anda:Multumesc:*
    Accesoriile sunt cea de a doua pasiune a mea:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Adina:multumesc:* m-ai am de "lucrat" la colectie ce-i drept dar incet,incet ma fac eu mare:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Koko:thank you girl:*
    Eu ti-am zis ca e organizat totul dar cam improvizat:(
    Eu sunt"bolnava" cu cerceii:))) cred ca daca ii numar sunt peste 30 de perechi:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Deena: Multumesc:* si mie imi place:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos aranjat totul si e bine ca ai loc pentru toate :D. La fel ca si Koko am pus si eu ochii pe niste cercei (a fost dragoste la prima vedere cu cei albi si cei mov :X).

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte dragutz ! :D

    Te-am adaugat l blogroll :).

    RăspundețiȘtergere
  9. Iulia:Multumesc:*
    E adevarat,pentru moment am loc pentru toate dar cum doresc sa o inmultesc deja incepe sa devina neincapatoare:D
    Asa ca trebuie sa ma gandesc la alte variante de depozitate:P
    Cercei care ii vedeti in poza sunt sunt prefereatii mei.Am mai multi dar aia sunt cei care ii port cel mai des:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ara:Multumesc,te-am adaugat si eu in blogroll
    :*

    RăspundețiȘtergere
  11. half_a_devil: sunt destul de multumita de paleta 88 warm,o folosesc aproape zilnic.E la fel de pigmentata ca si paleta 88 matte.Daca iti plac culorile neutre asta e paleta cea mai potrivita:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna, m-ar interesa de unde ai luat paleta 88 si cat a costat :) si daca ai putea sa imi raspunzi pe blogul meu ar fi perfect.
    merci anticipat

    RăspundețiȘtergere
  13. ai o colectie impresionanta si vad ca numai make up uri super realizat! de unde gasesti farduri Beauty Factory? le ai comandat online? mersi

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte dragutza colectia ta! Dar de unde faceti rost de paletele "Ce se intampla doctore?"? Ca sunt curioasa...:D

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Alexandra: multumesc:*
    trusa "ce se intampla doctore" o am de la revista cu acelasi nume,s-a dat cadou acum cateva luni ,parca!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoasa colectia pe care o detii! Felicitari:D

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Gabrielle,nu e ea asa de mare dar crestem noi:P
    Ne facem noi mari;))

    RăspundețiȘtergere
  18. Vai ce draguta e papusa ptr cercei! Si eu tot caut una :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Anca:papusa am primit acu vreo 2 ani de la fratele meu tot asa in preajma Craciunului si stiu ca o cumparase de la sala Dalles.Da si tu o tura pe acolo si vezi poate gasesti;)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors