20 septembrie 2010

Black Rose (Make-up inspired)

Hey fetelor!







In ultimul timp am fost not in the mood,plictisita si abatuta!Vremea si-a pus amprenta asupra mea asa ca nu prea am avut chef de "machieli" in ultimele zile.
Dar in seara asta am simtit nevoia de un look mai heavy si m-am lasat dusa de val si de un trandafir...negru cei drept!





Din pacate pozele nu au iesit asa cum speram eu! Deh...trebuia sa-mi dau seama ca la bec ies naspa plus ca am folosit si farduri shimmery + blitz = not so good! Dar ideea de baza conteaza nu?;) Poate ar fi trebuit sa folosesc farduri mate:-?













Produse folosite:


-paleta no name



-paleta 88 matte





Si gata!La somn cu mine:D

V-am pupat si astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com

Bye!

P.S: ati auzit melodia asta?? Arata divin Rihanna:X
Imi place tare make-up'ul ei asa ca urmatoarea postare va fi cu acest look:D



37 de comentarii:

  1. great look :)
    Hey today I did the rihanna's makeup ;)

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Foarte tare machiaju!
    Btw eu am o postare cu look'ul ei din clip...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa zic ceva? SUPERB,SUPERB,SUPERB!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte tare machiajul!!! Bravo :)

    RăspundețiȘtergere
  5. liloo: thank you girl!:*
    Now I see it and is very beautiful!Good job;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea's blog:Multumesc!
    acum am vazut si eu pt prima data blogul tau si ti-a iesit foarte frumos look!bravo
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea:Multumesc:* tu esti o dulce ca intotdeauna:)))

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Unika: Multumesc:* ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte draguta ideea cu black rose, ador orice este black :D cat despre melodia Rihannei, am citit ca de fapt este facuta pentru o reclama la Dorito's :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca Buzea:Multumesc!

    Si eu ador negrul in toate formele lui;))desi e mai greu de purtat:D
    N-am stiu ca melodia Rihannei este pt Dorito's! Oricum mie imi place look-ul ei:D

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place:X:X
    Piesa e putin modificata, mai ales la voce, din cauza drepturilor de autor.Nu e cea originala:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ada90: Multumesc,ma bucur ca iti place!

    Si da piesa stiu ca nu e cea originala,am vazut ca au scos si videoclipul pe care initial l-am vazut eu pe youtube! Cred ca e din cauza asta cu drepturile de autor!

    RăspundețiȘtergere
  13. Putem sa zicem altceva decat superb?:)
    Nu este look de-al tau care sa nu-mi fi placut pana acum.

    Melodia ma enerveaza rau de tot!:( Nu stiu de ce... e oribila! :))
    My opinion...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ah, am citit ulterior ca ar fi modificate vocile... poate suna mai bine in varianta normala.

    RăspundețiȘtergere
  15. Anda: Multumesc,esti o dulce:*

    Mie imi place cum suna melodia...e ceva diferit fata de stilul ei!Poate si din cauza asta imi place...ca e ceva nou pt ea!:P

    RăspundețiȘtergere
  16. wow. e super tare!
    as avea o rugaminte: ai putea sa pui o poza cu toata fata sau macar cu ambii ochi ca sa-mi dau seama mai bine cum se vede?

    RăspundețiȘtergere
  17. f tare look-ul, dramatic si sexy..I love it! :D

    Intentionez sa-l fac si eu pe cel al rihannei si sa-l port la ziua de nastere a prietenei mele..o sa fie fuun! :))) pup:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Irina: Multumesc!
    Nu ma asteptam sa va placa asa de mult:P
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. Alexandra: Multumesc!
    Poze cu toata fata nu as putea sa pun pt ca mi-e teama ca o sa ajung pe pitipoanca.org cu look-ul asta:)))) asa ca nu ma risc:D
    O sa fac unul mai putin dramatic si atunci o sa postez poze cu toata fata:D

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  20. Koko:tnx girl!
    E dramatic rau:))) zici ca am ochi de vampir=)))

    Si eu intentionez sa port look-ul Rihannei doar ca o sa schimb blush-ul:D Mi se pare prea pink pt mine:)))
    Sa-mi arati si mie look-ul;)
    Have fun la petrecerea prietenei tale si LA MULTI ANI!

    TE PUP:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Chiar ieri cand am vazut pt prima data noul clip al Rihanei mi-a atras atentia in mod deosebit make-up-ul si mi-a venit ideea sa il reproduc:)Daca il faci tu prima, abia astept sa vad interpretarea ta. Imi place cum lucrezi!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc Ella!:*
    Look-ul deja l-am reprodus:D Cred ca astazi sau maine il postez pe blog:D
    Sper sa va placa;)

    RăspundețiȘtergere
  23. de cand am vazut pozele cu make-up ul acesta am vrut sa il incerc dar ori nu am avut timp sau am uitat de el. l-am incercat azi si imi place mult, chiar daca atunci cand l-am inceput mi se parea ca arat ca o drogata:))

    RăspundețiȘtergere
  24. Hey este super. Imi place rezultatul :*
    Cu adevarat dramatic si sexy in acelasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Alina: intr-adevar e un machiaj destul de greu de purtat!Trebuie sa fi un pic mai nonconformista ca sa poti sa-l porti:P

    RăspundețiȘtergere
  26. Rotsin: este ffffoarte dramatic as spune eu:)) dar ma bucur ca va place:P

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors