4 septembrie 2010

Bye bye Summer: Tutorial

Hey fetelor!

Initial am vrut sa fac tutorialul la Pinky Black dar pe parcurs m-am gandit sa fac unele mici modificari si am conceput un alt look.Mai "tomnatic" cei drept!Dar am incercat sa-i da un pic de culoare cu ajutorul eyelinerului,sa aduca un pic cu vara aceasta superba care tocmai a trecut!
Nu stiu de ce dar nu ma pot despartii de ea:((( Nu-mi place toamna:(
Oricum chiar daca am schimbat cate ceva pe ici pe colo,sa stiti ca tehnica e aceeasi.Difera un pic culorile;)

The look:



Cum il realizam?

1.Primul pas pt realizarea lui este aceea de a folosii o baza pe pleoapa mobila.Eu am folosit fard duo crema de la Elf, Eggplant.





2.
Am aplicat fardul pe pleoapa.



3.Am blenduit bine cu un mov-pruna.


4.In coltul intern al ochiului am aplicat in forma de V, fard negru.



Si am blenduit,adaugand treptat cate un pic de negru.



5
.Highlight in coltul intern al ochiului dar si sub sprancena.



6.Pata de culoare a acestui machiaj o da eyelinerul.El este de fapt un fard aplicat umed!Cum am facut asta? Pai pensula am umezit-o un pic cu Visine si am dat-o prin fard;)



7.Sub ochi am aplicat un pic din fardul negru si cel pruna si am blenduit impreuna cu conturul negru de pe waterline.



8.Mascara si gata!:P









Produse folosite:

-Paleta 88 warm(in ordinea in care le-am numerotat)
-Fard duo Crema Elf Eggplant
-Fard mineral The All Natural Face Twilight (eyeliner)










Si o poza in care m-am "prostit" :))





V-am pupat si sa aveti un weekend superb!

Astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com

Bye!

21 de comentarii:

  1. multumesc fetelor:*:*:*
    Ma bucur ca va place!

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaai cat e de frumooooos!i'm in love...:D
    Chiar daca e in culori de toamna. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. ce misto ! Nu pot decat sa visez la el deocamdata...cu 'indemanarea' mea sigur ar iesi cu totul altceva, not nice!
    Foarte fain ! Cat imi place... 8->

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda:Multumesc!
    Sa intaleg ca nu-ti plac culorile toamnei?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Iguanitza:eu ti-am m-ai zis tie ceva cu perseverenta si increderea in tine!;)
    Hai pune mana la treaba si nu te mai complace:P

    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos! Imi place mult combinatia culorilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. SplendorA: Multumesc!
    Si mie imi place combinatia culorilor! Ii dau un aer asa..romantic dar si jucaus in acelasi timp!:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti tare talentata! Imi place mult acest machiaj!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba da, chiar imi plac!
    Dar e deprimant ca a venit asa brusc!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Anda: Asa e! Este foarte deprimant ca a venit asa brusc...dar in fond,asa e toamna!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey! Te-am adaugat la blogroll din nou:)) Mi-am schimbat adresa blogului (sunt fosta Ara - intri la mn si iei tu de sus adresa :D), dar titlul e la fel :D.

    RăspundețiȘtergere
  12. superb make up!!!
    as fi optat pentru o nuanta de ruj/lip gloss mai calma.

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreea:Multumesc!:*
    Rujul ramane optiunea fiecaruia:P

    RăspundețiȘtergere
  14. da,asa e.eu in general folosesc rujuri nude,deci nu am vrut sa sune aiurea pentru tine.Ma scuzi.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Andreea: Stai girl linistita ca nu m-am suparat:))
    Chestia asta cu rujul e optionala deci de ce m-as supara daca tu preferi rujurile nud?:P Esti o norocoasa...mie nu-mi sta bine cu rujuri nud:( zici ca sunt cadavru:)))

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors