25 septembrie 2010

CONCURS VICHY (CLOSED)

Hello girls!

Acum cateva zile am fost contactata de o domnisoara foarte draguta care reprezenta Vichy Romania.Cred ca nu are sens sa va spun cate ceva despre aceasta firma pentru ca sunt convinsa ca foarte multe dintre voi ati folosit produsele lor dermato-cosmetice.
Insa astazi nu o sa vorbim despre creme,lotiuni,tratamente & stuff,ci despre fondurile de ten Vichy!
Recunosc ca eu nu am folosit nici un FDT de la Vichy pana acum,in afara de renumitele lor creme si lotiuni.
Dupa cum spuneam,am fost contactata de Vichy Romania pentru a testa 2-3 FDT si de a-mi exprima opinia despre aceste produse,fie ea buna sau proasta.Iar acest lucru m-a incantat pentru ca am posibilitatea sa fiu sincera si sa-mi spun parerea in functie de calitatea lor!Deci nu va fi o reclama!
Insa asta nu e tot!Cei de la Vichy s-au oferit sa-mi sponsorizeze un concurs pentru cititoarele mele,iar acest lucru m-a bucurat enorm de mult.

In ce consta acest concurs?

In primul rand trebuie sa testati aceste produse(asta daca nu ati facut-o deja!)
Daca nu ati facut-o pana acum(aici urmeaza partea buna:D) aveti posibiltatea de a primi monstre ABSOLUT GRATUITE pe care le gasiti la orice farmacie care comercializeaza aceste produse.
Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati intr-o astfel de farmacie si sa cereti o brosurica care arata cam asa:









Dupa ce ati testat aceste FDT vreau sa-mi scrieti pe adresa mea deea.beauty@yahoo.com ,experienta voastra cu aceste produse,care v-a placut cel mai mult, de ce v-a placut,ce efecte a avut asupra voastra,etc.
Vreau sa-mi scrieti niste povestioare dragute si funny,iar cele mai frumoase vor fi premiate cu FDT Vichy!
Durata concursului este de 2 saptamani!

Pe parcursul acestor 2 saptamani o sa va povestesc si eu experienta mea cu aceste FDT.

Insa ca orice concurs care se respecta,exista si niste reguli de participare:

1.Povestioarele voastre trebuie sa fie cat mai originale! NU VREAU sa le copiati de pe net sau mai stiu eu de unde?!

2.Nu accept fraze de 2-3 randuri! Daca sunt povestioare,pai povestioare sa fie!(bine...nici romane nu vreau:)))

3.Povestioarele voastre le trimiteti pe adresa mea deea.beauty@yahoo.com
Daca le trimiteti la comenturi NU LE VOI ACCEPTA!Deci,prin urmare nu veti participa la concurs!
De ce fac acest lucru? Pentru ca nu vreau sa va lasati influentate de parerea celorlalte si nici sa va inspirati!
Vreau sa fie o surpriza pentru cele care vor castiga iar povestioarele lor le voi publica pe blog.

4.Deadline 2 saptamani.
Incepand de astazi 25.09.2010 pana pe 09.10.2010

Cate premii vor fi?
Asta depinde doar de voi!Probabil 2-3 premii,inca nu stiu!
Castigatoarele le voi alege eu si vor primi un mail de la mine in care le voi cere datele lor.

Asta este tot!
Eu va urez bafta tuturor si astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com

V-am pupat si sa aveti un weekend superb!

Bye!

16 comentarii:

  1. felicitari,Deea..abia astept review-urile tale si sunt tare curioasa ce fond de ten ti se potriveste cel mai bine..kisssses and a great week!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Great :D Ai reusit sa te intalnesti si cu alte bloggerite invitate?:D Mi-ar placea sa ne vdm si noi intr-o zi toate :)) pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bafta tuturor...e o idee buna sa nu posteze in comment ca sa nu se poata inspira sau sa fie influentate dar ar fi frumos la final,dupa ce alegi,sa postezi toate povestile ce le-ai primit.Cel putin mie mi-ar placea sa le citesc pe toate si nu doar pe cele 3 castigatoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Raluca:*
    Si eu abia astept sa le testez pe toate! me happy:D
    un weekend superb iti doresc si tie:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Koko deocamdata nu m-am intalnite cu celelalte blogarite invitate dar mi-as dorii tare mult sa ne vedem!
    Si daca stau bine sa ma gandesc...de ce nu organizam noi o astefl de intalnire?Ar fi very funny:P
    te pup si te astept si pe tine sa participi;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramona ma bucur ca esti de acord cu ideea mea de a nu accepta comment-uri si crede-ma ca m-am gandit la varianta ta,insa ma gandesc ca nu mi-ar ajunge o singura postare ca sa pot afisa toate povestile!Vad ca fetele sunt foarte originale si deja am primit destul de multe povesti...si destul de lungi:))
    Insa vom vedea pana la final cum va fi! Daca nu vor fi asa de multe poate o sa reusesc sa le afisez in 2-3 postari;)
    te pup si te astept si pe tine la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  7. Uf, nuantele din brosura sunt cam inchise... O sa incerc pe la mai multe farmacii sa procur si eu mostrele, la farmaciile la care am incercat doamnele nu au fost prea cooperative...

    RăspundețiȘtergere
  8. Dia: din cate stiu eu nuantele din monstre sunt standard din pacate:( nu cred ca gasesti mai deschis!
    Macar sa le incerci cat stai in casa...nu te vede nimeni asa;)
    Si multa bafta cu "doamnele" farmaciste!!Am avut si eu parte de astfel de "doamne"!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Oaii bine ca am aflat ca tocmai acum eram in cautarea unui fond de ten :D.

    Deeci sa speram ca o sa iti spun si eu o povestioara :D :*.

    RăspundețiȘtergere
  10. Chatte:nu ca "sa speram" ci TREBUIE!!!
    Hai te astept la concurs
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. eu n-am inteles o chestie...daca trebuie sa descriu experienta mea cu aceste fonduri de ten, plusuri, minusuri, practic un review personal, de ce as scrie o povestioara amuzanta asa cum ceri tu? nu vad nimic amuzant in a incerca un fond de ten si apoi a-mi expune niste pareri sincere despre el...bine se pot gasi povestioare funny daca ne apucam sa fabulam in rest...nu prea vad rostul. scz nu vreau sa te superi asta e parerea mea.sa stii ca iti urmaresc blogul in fiecare zi chiar daca nu postez comentarii, de fapt urmaresc multe bloguri in tacere:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim:cand am zis ca vreau povestioare funny ma refeream la faptul ca nu doresc sa-mi scrieti 3 randuri in care spuneti:imi place pt ca acopera and bla,bla...clasicul review!
    Vreau sa-mi spuneti cand ati luat prima data"cunostinta" cu fondul de ten,cum a fost!Uite sunt fete care mi-au scris peripetiile prin care au trecut legata de fonduri de ten in general iar apoi cand au ajuns la fondul de ten potrivit si-au dat seama de ce greseli au facut!
    Nu vreau fabule sunt pur si simplu experientele voastre mai mult sau mai putin funny pt unii!
    Nu am de ce sa ma supar,este parerea ta si ai dreptul la ea!
    Si ma bucur ca ma urmaresti dar faci foarte rau ca ma urmaresti in "tacere" :))
    te pup si te mai astept cu comment-uri!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, nici eu nu am nimic amuzant de povestit, doar daca ma apuc sa fabulez. Si tocmai pentru ca mi-am dorit sa fiu naturala, am spus pur si simplu cum mi-am luat mostrele si le-am incercat, ce efect au avut la mine.
    Si probabil ca nici nu voi castiga, sa castice cele care spun povesti amuzante....deeeee.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim:daca tu prin povesti amuzante intalegi ca trebuie sa fabulezi...ce sa zic,prin asta am intales tot!
    Sunt regulile mele!Daca nu ti-au convenit atunci de ce te-ai mai inscris?Doar de dragul de a castiga?
    Si da-mi voie sa te informez ca multe fete au fost extrem de naturale si de sincere in povestile lor!Nu e nevoie sa fabulezi ca sa castigi!
    CREDE-MA CA STIU SA FAC DIFERENTA INTRE O FABULA SI O POVESTE REALA!

    RăspundețiȘtergere
  15. buna ,ami pare nespus de rau ca nu am gasit blogul tau mai devreme sa fi participat si eu la acest concur ,am mare nevoie de un fond de ten ,poate pe vitor voi fi mai vigilenta .pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Nicoleta si mie imi pare rau!Asta e!Poate pe viitor;)
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors