28 septembrie 2010

Last sunshine

Hey fetelor!

Incerc sa profit la maxim de ultimele zile de vacanta inainte de a incepe facultatea!Va fi un an greu,licenta se aproprie cu pasi repezi iar acest lucru ma sperie si ma nelinisteste un pic!E etapa finala a celor 4 ani de munca si studiu!
O pagina din viata mea destul de importanta in care imi doresc sa o notez cu nota mare!
Asta va fi rasplata mea pentru cei 4 ani de studiu,de nopti nedormite si nelinisti!

In amintirea ultimelor raze de soare,a verii ce tocmai a trecut,va "daruiesc" un machiaj colorat si plin de viata!
Nu stiu ce sa mai spun...m-a apucat melancolia:(
In fine sper sa va placa!De asemenea particip si la un concurs cu acest machiaj:D















Look-ul l-am realizat cu ajutorul paletei 88 matte,eyeliner negru de la Elf,mascara de la Maybelline.
Si cam atat!

Astazi,toata ziua m-a obsedat aceasta melodie!Mi se ridica parul pe mine cand o ascult!:X:X



V-am pupat si nu uitati sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com pentru Concurs .

Bye!

Ps:Am schimbat infatisarea blogului.Ce ziceti?E mai bine asa sau sa revin la cum era inainte?

Pupici

16 comentarii:

  1. OMG..Love this eye makeup and beautiful eyes!!! Really wanna try this look!! Great blog....Try checking out mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult background-ul pentru blog dar poate ar trebui sa incerci si cu alte culori pentru coloanele de pe fiecare parte a textului. Parca negru atrage prea mult atentia de la florile alea frumoase din fundal!
    Succes in noul an! Trece asa repede...dar o sa fie bine, ai sa vezi!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rakhshanda: thank you very much!I'm glade you like it!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dianais:Multumesc mult:* pe o parte imi doresc sa treaca repede.pe alta parte nu!ma gandesc ca ma despart de colegi,incepe o noua etapa in viata mea...sa speram ca o sa fie bine:P
    cat despre culorile din coloane,nu cred ca pot sa le schimb(sau cel putin nu stiu eu),asa e tema:(

    RăspundețiȘtergere
  5. aahh..ce colorat si dragutz e :X:X..imi place f mult si-ti sta bne

    RăspundețiȘtergere
  6. Very pretty & cheerful :D succes anul asta! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. super!!!
    imi place noua fata mai mult.
    legat de ultimul an... o sa fie totul bine, licenta o s-o iei cu nota mare- sunt sigura! si sa vezi ce fain o sa fie cand o sa te intalnesti cu colegii dupa o perioada si o sa incepeti sa va aduceti aminte de diverse lucruri. deci trebuie sa profiti la maxim de anul asta! mie imi pare rau ca nu am fost asa apropiata de colegi :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Xella: Multumesc,si mie imi place ca e vesel si funny:P
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Koko:tnx girl! chiar am nevoie de succes anul asta;))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. A.M:multumesc!
    Oricum am stabilit cu colegii ca o sa profitam la maxim anul acesta...asa printre examene si lucrarea de licenta:))
    O sa fie frumos dar si trist:( ca se termina!

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos Deea!!! ♥♥♥♥ Succes!
    Btw, iti recomand
    http://www.youtube.com/watch?v=bIIL5p7_WKk&feature=related
    si
    http://www.youtube.com/watch?v=AT82udt6j8M&feature=related

    Bine, Lara are multe melodii superbe, insa astea doua m-au emotionat mult :D

    Ah si era sa o uit pe asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=jj_97JgYsQc

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lucia:Multumesc mult:*:*>:D<

    Si melodiile sunt superbe:X:X
    te pup

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors