10 septembrie 2010

Make up inspired by my Oxford shoes

Hello girls!

A venit toamna!Asta e clar!Cam devreme cei drept,dar asta e,ne adaptam!;)
Si daca a venit toamna,asta inseamna o sesiune de shopping:D
Iar eu asta am si facut!:P
Mi-am achizitionat niste Oxford shoes (mult doritii mei pantofi:D),de mult ma gandeam sa-mi achizitionez astfel de pantofi.
Sunt absolut incantata de ei!Sunt asa de comozi si de usori...In ciuda faptului ca au un toc destul de maricel(spun maricel din punctul meu de vedere,pentru ca nu sunt un mare fan al tocurilor:D )
This is my precious :P





Niste tinute care merg la astfel de pantofi:





Sursa:Polyvore.com


Lasandu-ma dusa de val si incropindu-se in mintea mea niste tinute perfecte care sa se potriveasca cu astfel de pantofi,m-am gandit evident si la un machiaj!
Este un machiaj mai de seara.Mai deosebit un pic,asa ca si pantofii mei:))


Iata si machiajul la care m-am gandit:













Produse folosite:

-paleta Ga-de:


-paleta 88 matte:



-tus Elf



-gene false Ebay






Gata fetelor!
Sper sa va placa!
Astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com

Pupici:*:*
Bye!

23 de comentarii:

  1. Foarte frumos!!! Imi place mult cum machiezi! Bravo!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, wow, wow! Superb machiajul :).
    Cat despre "your Oxford shoes" sunt adorabili! Eu mi-am luat niste botine asemanatoare cu ce ai tu numai ca au toc cui destul de inaltut :D. Sa le porti fericita si iubita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Kryss: Multumesc:* ma bucur ca iti place:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia:Tnx girl:*
    Eu sunt "in love" de pantofiorii mei:P Mai ales ca au si tocul gros si sunt foarte comozi!
    Esti o norocoasa daca poti sa mergi pe tocuri cui si mai inaltute de atat...eu cred ca m-as impiedica pe ele:)))
    Sa le porti si u sanatoasa si iubita:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum am vazut pantofiorii(si ce culoare au) mi-am zis: Sigur o sa fie un machiaj nemaipomenit! Si a asa si e! Ai foarte mult talent Deea. :*
    P.S. Sunt superbi si pantofii, ma faci sa vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anda: Muhaha...te pun la cheltuiala:)))
    Multumesc mult:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb!!! Mai mult n-am ce comenta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Lucia:Multumesc:*
    Esti o scumpa ca de obicei:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Super frumos ! :x Poate faci si un tutorial la el mai incolo ;)) :D (daca se poate, of course).

    RăspundețiȘtergere
  10. Miss C: multumesc:*
    Daca am timp,cu cea mai mare placere promit ca o sa fac si un tut:P

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place mult machiajul :X Bine, si pantofii, dar machiajul este fantastic. Culorea 1 e absolut de vis :X

    RăspundețiȘtergere
  12. gagica, nu stiu daca ai primit commentul...imi face figuri netul :-?? imi plac si pantofii si look-ul! te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. ce make up superb!
    ce nr de paleta Gade ai?

    Ar fi super sa faci tutorial la el.

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar e pe gustul meu machiajul, chiar e WOW,musia un tutorial. Ica

    RăspundețiȘtergere
  15. Irina:Multumesc:*
    Si mie imi place culoarea 1.Acum am descoperit-o si eu pentru prima data si este absolut superba:X

    RăspundețiȘtergere
  16. Koko: in afara de comentul asta,n-am primit nimic!:-??
    Multumesc:P ma bucur ca iti place;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Andreea :Multumesc:*
    Pe paleta scrie asa:"Set Art Colors" Cod:1050. Alt numar nu gasesc pe ea!:-??

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  18. Ica: Musai fac un tutorial la el:))
    Multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Superb!!! Asta inteleg eu printr-un machiaj perfect!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sweet Crazy: multumesc! Ma simt flatata:D

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors