16 septembrie 2010

Tag: Top 20 Accesorii

Hey girls!

Am primit acest tag acum cateva zile de la Anca ,careia ii multumesc pe aceasta cale!:*
Eu sunt mare fan al accesoriilor,de toate categoriile.Imi plac si gablonturile,argintul,aurul...chiar nu am o preferinta anume!Port de toate:))
O sa va prezint doar o parte din ele,as fi vrut sa vi le arat pe toate dar sunt destul de multe si as fi facut o postare kilometrica:)) .Plus ca mai astept de pe ebay vreo 3 perechi de cercei si o bratara:D

Let's begin!

Eu nu prea as vrea sa fac un top pentru ca toate imi plac,din acest motiv le-am si pus pe categorii.O sa incep cu cerceii,favoritii mei:D

Primii mei cercei candelabru.Cred ca ii am de vreo 3-4 ani!


Favoritii mei:X I-am purtat de nenumarate ori si imi plac.MAXIM am zis:))))



Alti cercei care imi plac tare mult.



Astia i-am luat de pe ebay,am dat vreo 3-4$ pe ei.M-am indragostit de cand i-am vazut:P



Tot ebay si astia:)) I know...I'm a big fan of ebay:P



Cercei de argint primiti de la prietenul meu.Sunt micuti si delicati...imi plac super mult!



Pe astia nu mai stiu de unde ii am:-?? Dar sunt tare draguti!



Alti cercei de argint,am si un pandantiv la fel dar nu-l mai gasesc!Nu stiu pe unde e...



Si acum "nastureii" mei(cum le zic eu):P.I-am luat de la Dragonfly si mereu ii port!Imi plac tare mult ca imi inveseleste orice tinuta:P



Acum inele:P

Nu am foarte mult insa cele pe care le am,au o semnificatie foarte mare pentru mine!

Asta este favoritul meu!L-am primit de la prietenul meu:X Am intales ca e din rhodium(un inlocuitor al platinii).



Inelul asta il port zilnic,am si bratara la fel(uite ca am uitat sa o pozez)!Este din argint.



Prima bijuterie primita de la prietenul meu:P .De asta imi este si asa de drag pentru ca e prima bijuterie:D



Inelul acesta l-am primit de la parintii mei cand am implinit 18 ani.Este din aur galben cu rubine si zirconiu.



Acum alte biju-uri care imi sunt dragi!

Asta e de la Avon.Nu il port foarte des pentru ca mi se pare un pic cam elegant.



Setul asta e din argint,insa trebuie sa recunosc ca ,colierul il port mai des decat cerceii:P



Margelutele astea le am de la Mica (face niste biju-uri extraordinare!)



Un colier foarte dragut,l-am primit de la fratele meu cand a fost in Grecia.



Mataniile mele,le am de ani buni de la o manastire.



O bratarica cu zorzonele,luata de la o fata care face chestii din astea home made.



Un sirag cu margele din lemn(are si bratarica) de la Meli Melo.



Gata!
Astea sunt favoritele mele!Sper ca nu v-am plictisit cu atatea poze:D

V-am pupat si astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com

Bye bye!

16 comentarii:

  1. foarte frumoase toate...sa le poti sanatoasa si sa-ti imbogatesti colectia :D cat mai des...apropo, manichiura este superba, sunt uncghiile tale sau sunt date cu gel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Unika: Multumesc:* asta da urare:))) la cat mai mare:X

    Sunt unghiutele mele,nu sunt date cu gel:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase!Sa le porti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. aha, super atunci...ai niste unghiute foarte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  5. buna buna,

    m-a lovit inspiratia si mi-am schimbat numele blogului din bazarblogue in http://becomingafashioneditor.blogspot.com/ asa ca daca ma aveai in blogroll te rog sa ditezi numele.

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot sa nu remarc ce unghii mistoace ai :| Me waaaants! =3

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce unghiute frumoase avem noi!:D Mi-am dat seama din prima ca nu sunt cu gel si apreciez indemanarea ta. Se pare ca mai ai un talent. :P
    Imi place foarte mult inelul din prima poza, primit de la prietenul tau. pare de logodna. :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Baiiiiii...eu v-am pus pozele ca sa-mi admirati biju-urile,nu unghiile=)))

    Sa nu mi le deocheati ca ma cam chinui cu ele pana cresc:(

    Multumesc Anca:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Eeeeeeeeee Anda,ma chinuie si pe mine talentu:)))
    Nu prea ma pricep cine stie ce la unghii!As vrea sa invat sa mi le fac singura cu gel..da habar nu am!Nu stiu nici macar de ce anume am nevoie pentru asta!:(

    Multumesc,tu esti mai talentata ca mine la unghiutze.Am vazut eu;)

    Si mie imi place cel mai mult inelul ala,seamana a inel de logodna da nu e!Ma rog...nu in adevaratul sens al cuvantului:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Cerceii turcoaz de pe Ebay sunt fenomenali !!! :X

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulia: Multumesc!

    Si pentru mine a fost dragoste la prima vedere:P

    RăspundețiȘtergere
  12. Votez si eu pentru cerceii cu fluturi de pe ebay :X:X:X daca te plictisesti de ei ti cumpar :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Uite aici blogul fetei care face zorzonele. S-a gandit si s-a razgandit pana si-a facut un nou blog.

    http://chocos-pretty-things.blogspot.com/

    Acum am in plan o bratara asemanatoare cu aia, dar cu lantul din zale mari si duble.

    Si ... iti multumesc. Nu ma asteptam sa gasesc poza pe aici. Pur si simplu rasfoiam blogul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Chocolate: eu iti multumesc tie pentru bratarica, o port foarte des si mereu am fost intrebata de unde o am...acum am ce sa le spun;)
    am bagat adresa ta in blogroll:P

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors