23 septembrie 2010

Who's that chick (Make-up Inspired by Rihanna)

Hello girls!

Asa cum v-am spus zilele trecute,am realizat look-ul Rihannei din videoclipul Who's that chick.
Am incercat sa-mi fac chiar si coafura ei,nu prea mi-a iesit mie dar macar se aproprie:D
Prea multe de spus despre acest make-up nu am ce sa va zic,decat cat este un machiaj cut crease realizat prin tehnica creionului(cred ca ati auzit de ea nu?)daca nu,da-ti un search pe nea Goagal si o sa va lamuriti! Sau pe youtube,de ce nu?!

Bunnnn...
Asta este look-ul Rihannei:



Si asta este al meu:D















Produse folosite:


-pentru ochi:
-paleta 88 mate
-paleta 88 warm
-tus Kallos
-gene false no name


-pentru fata:
-fond de ten Revlon Colorstay Natural Beige
-blush no name

-pentru buze:
-ruj Flomar nr.503
-Luciu de buze Super Glossy de la Elf nuanta Angel













SO...WHO'S THAT CHICK NOW?
;))

Gata!
Va las in compania videoclipului:



Astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com.

Pupici
Bye!

22 de comentarii:

  1. Awwww, superb superb superb si iar superb!:D

    Iar melodia suna mai bine asa, in varianta normala. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. f tare ti-a iesit, bravo :D

    de-abia astept sa-l fac si eu sa vad cum imi sta :D pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Anda:Multumesc!
    Eeeee ti-am zis eu ca e frumoasa melodia:P :))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Koko:Multumesc,ma bucur ca iti place:P

    Sa ne arati si noua cum iti sta:D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Niiiiiiice! Si pe mine ma bate gandul sa`l fac..

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragutz.
    imi place ca e foarte bine finisat
    Am facut si eu look'ul asta acum cateva zile :X

    RăspundețiȘtergere
  7. superb:X:X iti urmaresc de mult bogul si ma minunez la fiecare post. tine-o tot asa! App, ce baza folosesti de arata asa vibrant culorile?:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arataaa! Cut-crease perfect x_X Iti sta mai bine tie decat Rihannei, zici ca e clown cu paru ala!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anca: pe asta nu o mai cred!:))) daca nu o sa ajung eu pe vreun site de pitzi cu pozele astea...atunci o sa te cred:)))
    Multumesc:* am incercat sa fac un cut crease destul de perfect...cu mici scapari mi-a iesit:D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. gasesti un tag la mine pe blog:)
    kissez

    RăspundețiȘtergere
  11. Ionny: iti multumesc ca ma urmaresti si ma bucur ca iti place blogul meu!
    Ca primer folosesc de obicei TFSI insa pentru acest make-up am folosit baza Manhattan.

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte tare! Imi place mult cum ti-a iesit si cum iti sta! Ti se potriveste manusa :X

    RăspundețiȘtergere
  13. Iulia:Multumesc!
    Si mie chiar imi place cum imi sta:D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai un tag la mine pe blog. Iar machiajul este superb, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si daca ajungi pe un site pe pitzi...asta e! :P Publicitate gratuita. Si ai un tag de la mini :P

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors