23 octombrie 2010

88 Matte & 88 Warm Palette

Hey girls!

In ultima perioada multe fete m-au tot intrebat de unde mi-am cumparat paleta 88 matte sau 88 warm,cat m-au costat,etc.Si ca sa nu mai stau sa raspund de fiecare data ba pe mail sau in comment-uri la aceste intrebari,m-am hotarat sa scriu despre aceste 2 palete.Aici o sa gasiti toate raspunsurile la intrebarile pe care le aveti,o sa va ofer alternative de unde puteti sa le achizitionati dar si preturi!






Ambele palete le-am cumparat de pe Ebay(deh!V-am mai spus ca am o slabiciune cu ebay-ul!)
Pretul lor variaza:intre 11-18 $ pentru 88 matte si intre 12-20$ pentru 88 warm cu tot cu shipping.Cateodata le gasiti si mai ieftine,depinde!Dar in general in jurul acestor preturi se invart!
Insa pentru asta aveti nevoie de card si de cont Paypal.Si sa va inarmati cu ceva rabdare pentru ca dureaza intre 3 saptamani - o luna(daca nu si mai mult)pana ajung in tara!Si le ridicati de la posta vamala,unde s-ar putea sa platiti ceva taxe vamale pt ele.Deh...asa'i in Romanica noastra!
Daca le luati de pe ebay.uk ajung cam in 2 saptamani la posta normala si nu mai platiti nici un fel de taxe,insa pretul lor este ceva mai ridicat fata de ebay.com pentru ca nu se mai plateste in $ ci in lire.

Si cum nu toata lumea este detinatoarea unui card,cont paypal sau nu doreste sa astepte atata pentru o trusa,m-am gandit sa va ofer si alte alternative!
In ultimul timp au aparut foarte multe site-uri,de la noi din tara,care comercializeaza aceste palete si asta e un lucru foarte bun,desi pretul lor este ceva mai ridicat fata de ebay.
Exemple:
www.okazii.ro -pretul lor variaza undeva intre 80-100Ron.
www.cosmetic-style.ro -intre 100-130Ron fara taxe postale.
www.farduricolorate.ro -intre 110-120 Ron fara taxe postale.

Alegerea va apartine!
Avantajul acestor site-uri este ca in 3 zile le aveti acasa,nu mai umblati pe la posta vamala cu hartii,facturi de la Paypal,avize,etc.

Sper ca v-am raspuns in felul acesta la toate intrebarile legate de cele 2 palete!
Va urez shopping placut si sa aveti un weekend excelent!


Ps:imi cer mii de scuze ca saptamana asta nu prea am postat,dar cum era de asteptat,facultatea imi mananca tot timpul!Deh...e ultimul an,licenta bate la usa,proiecte,etc.

Astept in continuare sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye.

11 comentarii:

  1. ce bine arata 88 warm palette,imi face cu ochiul:)am observat ca n`ai mai postat nimic de cateva zile,dar te iertam de data asta,stiu cum e sa nu ai timp de nimic:)te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra:iti multumesc ca ma intalegi:* incerc ca pe viitor cand am mai mult timp liber sa realizez atunci mai multe postari si sa le public la 2-3 zile in asa fel incat sa nu-mi simtiti lipsa:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Astea 2 le am in gand de muuult timp. Poate pana la sfarsitul anului sper sa o am si eu pe 88 warm 8->
    Te inteleg perfect, lipsa timpului este si motivul pentru care inca nu pot sa imi fac si eu blogul, stiu ca nu o sa am timp zi de zi pentru el.
    XOXO

    RăspundețiȘtergere
  4. Rotsin:chiar iti recomand 88 warm,e potrivita pentru orice fel de machiaj,de zi,de seara;)
    Eu in general am timp de blog,sau AM AVUT mai bine zis,insa anul asta o sa fie mai dificil dar nu ma las!!
    O sa-mi fac timp pentru toate!:P
    Militez ca ziua sa aibe 48 de ore:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes la facultate. Si eu am licenta anul asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau si eu paypal 8-| :))

    succes gagica:P:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Koko:*:*
    Pai de ce nu-ti faci? E simplu de facut;)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu numai ce am scapat de licenta. Nu e chiar asa horror sa stii!:)
    O sa treca repede, vei vedea.
    Bafta multa!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper Anda! Asa eram si la Bac si acum cand ma gandesc mi se pare un fleac:)))
    Mersi mult!:*:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors