14 octombrie 2010

CONCURS VICHY -CASTIGATORIIIIIIIIIII

Hey girls.

Am revenit cu fericitele castigatoare!!!!

Vreau in primul rand sa le multumesc tuturor fetelor care au participat,52 la numar! Eu v-as premia pe toate dar din pacate nu pot premia decat 5!!
Cele 5 fete castigatoare sunt:
  • Nichitean Mirabela
  • Scrumbi
  • Kitty
  • Loredana Lungu
  • Maracine Andreea

Felicitariiiiiiiiiii fetelor!!

Iata si povestioarele lor legate de fondurile de ten de la Vichy:

Nichitean Mirabela
Dragostea incepe cu o monstra

Intre femei si produsele cosmetice se leaga o adevarata poveste de dragoste. Uneori intervine monotonia, dezamagirea, abandonarea si ...de ce nu....lacrimile. Mi se intampla frecvent sa ma indragostesc de produsele cosmetice...cateodata chiar ma gandesc ca ar fi perfect daca barbatii s-ar asemana cu ele intr-o oarecare masura. Sa ne faca sa ne simtim mai bine, sa fim mai sigure pe noi, sa radiem de fericire, sa fim mai frumoase atunci cand suntem in prezenta lor si sa nu ne paraseasca niciodata..doar sa ii parasim noi atunci cand gasim ceva mai bun. Ar fi perfect!!
Acum am sa ma opresc doar la fondurile de ten si pentru inceput vreau sa va descriu in cateva fraze cum a inceput aceasta poveste de dragoste: eu- fondul de ten. Eram in liceu, in clasa a X a iar sora mea in clasa a XII a . Atunci a devenit reprezentant la o firma de produse cosmetice si o data cu prima comanda a primit o serie de monstre. Am incercat rujurile, parfumurile...dar fondurile de ten le-am lasat la urma din cauza ca ....credeam noi ....nu aveam nevoie de asa ceva. Astfel intr-o seara cand sora mea avea o intalnire foarte importanta a hotarat sa se dea si cu un pic de fond de ten. Imi aduc aminte perfect ca l-a intins doar pe un obraz. Am ramas mute de uimire...era o diferenta imensa, tenul era mai luminos, impuritatile acoperite iar tenul avea o culoare uniforma. Atunci m-am indragostit iremediabil de el...de fondul de ten. Trebuie sa recunosc ca pe prima mea dragoste in aceasta materie am parasit-o dupa 2-3 ani pentru ca am gasit unul cu mai multe calitati. DA!! Sunt fidela!!! Pentru ca pana acum cateva zile mi-am daruit tenul doar lor. Pana acum doua fonduri de ten mi-au fost alaturi. Acum sunt un pic trista, asa sunt despartirile.....dar nu am de ales....l-am descoperit pe al 3 lea. Ne-am intalnit intr-o farmacie, l-am vazut si mi-am dorit din prima clipa sa il cunosc mai bine. Farmacista mi-a citit gandurile si ne-a facut cunostinta. Am ajuns nerabdatoare acasa si am trecut la fapte. A fost o adevarata nebunie. Mi-am curatat tenul, l-am hidratat usor si am inceput sa ne mangaiem reciproc. Atingerea lui a fost fina, dintr-o suflare mi-a acoperit intreg tenul. Ceea ce mi-a placut cel mai mult este faptul ca eu am ramas sefa in aceasta relatie. Mi-a pastrat naturaletea tenului. Nu am o masca, sunt tot eu doar ca mai frumoasa, tenul este natural, luminos si micile impuritati acoperite perfect. Am iesit imediat in lume sa ma mandresc cu el.....a fost o nebunie...m-am plimbat cu prietenele, am colindat magazinele si mi-am vizitat bunicii. Nu m-a parasit, seara era alaturi de mine, la fel de puternic, la fel de bland. Acest este inceputul unei relatii de durata si sunt foarte fericita din acest motiv. Multumesc Vichy Aerateint Pure fluid 23.



Scrumbi
Foloseste-l asa cum trebuie si vei arata ca o vedeta! Secretul e sa obtii un ten de portelan, nu o masca inestetica. Cuvantul de ordine? Naturaletea! Produsul magic: Vichy Normatein!!
Chiar este facut sa acopere defectele, arata foarte bine pe fata mea, ma face cat mai naturala.
Pentru asta trebuie sa tii cont de trei lucruri: pregatirea tenului, alegerea produsului potrivit si utilizarea corecta. Începe prin a-ti curata bine fata. Nu trebuie sa lipseasca demachiantul, lotiunea tonica si crema hidratanta cu factor de protectie solara. Alege apoi nuanta potrivita, misiune nu tocmai usoara! Principiul de baza este sa gasesti o nuanta cat mai apropiata de culoarea tenului. Atentie! Daca vei testa fondul de ten pe mana, n-o sa rezolvi mare lucru. Cand vrei sa-ti cumperi fond de ten, testeaza-l pe gat sau de-a lungul liniei inferioare a maxilarului. Priveste-te în lumina artificiala din magazin dar si la lumina naturala.
Folosesc nuanta 35 sand, l-am cumparat la recomandarea vanzatoarei, eram in cautarea unui fond de ten bun, urma sa ma duc la o nunta si nu mai aveam fond de ten, m-am gandit ca e timpul sa-mi cumpar ceva mai bun pentru ca merit, si indradevar investitia a meritat cu varf si indesat, m-am indragostit de el de la prima aplicare si de atunci este de nelipsit, la munca, la petreceri, la plimbare in parc, chiar si la piata;), oriunde merg el este prezent cu mine, radiaza pe chipul meu:)
Este pentru mine “haina” pentru fata
Nu-mi las fata dezbracata in fata factorilor nocivi din atmosfera! Fondul de ten Normatein este singurul care imi protejeaza tenul de actiunea poluarii, ultravioletelor si radicalilor liber.
Felicitari!!






Maracine Andreea

Buna!

Hai sa-ti zic si parerea mea despre fondul de ten Aerateint...Pana acum ceva timp am folosit Normateint care mi se parea super super tare, asta pana am primit o mostra de Aerateint de la o revista, initial nu am citit pe ea sa vad ce e, de la ce firma e, nu m-a interesat...pana am vazut in revista reclama la Vichy Aerateint, deja ma convinsese in proportie de 30% reclama...dar cand am folosit si mostra (am nimerit la fix nuanta :D ), bine m-am dat de vreo 3 ori cu ea, am fost 101% convinsa ca o sa fie noul meu fond de ten. Si asa a fost! Am cumparat varianta lichida pentru ca eu am tenul mixt. Ce sa-ti zic despre Aerateint? De cand il folosesc am renuntat la corector si la pudra...De corector nu mai e nevoie pentru ca acopera super bine cearcanele, punctele rosii si toate imperfectiunile tenului...Iar pudra...nu-mi mai e de folos pentru ca dupa aplicarea fondului de ten am tenul mult mai mat decat in general...si ma tine ceva. Ceea ce mi se pare super tare! Chiar isi merita toti banii! Si ce-mi place cel mai mult e faptul ca pare foarte natural pe fata, nu se vede ca si cum as fi machiata, nu arata ca o masca...cum sunt restul fondurilor de ten din comert. Si ce-mi mai place la el e ca nu trebuie sa folosesti mult pentru a-l aplica pe fata, eu am nevoie de maxim un "puf" pentru a aplica pe toata fata. Deocamdata e cel mai misto fond de ten pe care l-am avut si nu cred c-o sa renunt la el prea curand...Pana acum nu am auzit nicio persoana sa se planga de fondul asta de ten, chiar are tot ce trebuie!
Cred ca daca m-as da doar cu fond de ten si nu m-as machia in rest pe fata toata lumea ar crede ca sunt nemachiata...si asta mi se pare super ok!
Apropo, Aerateint nu e doar un fond de ten, e unul cu proprietati deosebite, acopera imperfectiunile tenului dar in acelasi timp are si grija de acesta, are factor de protectie solara si contine si apa termala. Deci Aerateint e mai mult decat un fond de ten! :P





Kitty

Buna,

As dori si eu sa ma inscriu la acest concurs.

Cand eram tanara, nu existau atatea produse cosmetice si femeile nu isi ingrijeau tenul asa cum o fac acum. Chiar daca au inceput sa apara foarte multe marci noi, unele mai ieftine, altele mai scumpe, intotdeauna am ales farmacia si dermato-cosmeticele deoarece doctorii stiu cel mai bine retetele perfecte pentru tenul nostru, in special pentru un ten matur (am peste 40 de ani) caruia nu i se potriveste orice fond de ten.

De cativa ani folosesc fondul de ten Vichy antirid si mi se pare cel mai bun. Experienta mea in domeniul produselor de machiaj este foarte mica, mai mult decat fond de ten si rimel nu folosesc si nici nu vreau. Ultima sticla de Vichy pe care am cumparat-o este Liftactiv Flexilift care, din pacate, imi mai ajunge pentru maxim o saptamana. Nu am curaj sa imi cumpar altceva pentru ca tenul meu este foarte pretentios si din putinele fonduri de ten pe care le-am testat pana acum, acesta s-a adaptat perfect si mi-a oferit un ten frumos pe toata durata zilei. O noua sticluta mi-ar prinde foarte bine si l-as folosi cu cea mai mare placere ca si pana acum.

Cand eram de varsta voastra nici macar nu stiam ce inseamna fond de ten dar acum am nevoie pentru a acoperi ridurile, semnele de oboseala si cearcanele adanci. Apreciaza-ti tenul acum, in tinerete si incearca sa il ascunzi cat mai putin pentru ca o sa ai destul timp de camuflat imperfectiunile mai tarziu cand nici o crema nu iti va putea atenua ridurile.

O zi buna!


Loredana Lungu

Eu m-am indragostit iremediabil de Normaderm Teint; L-am descoperit acum 2 veri, cand m-am mutat in Bucuresti. Am gasit mostra de FDT intr-o revista dar nu l-am incercat de prima data. Pe atunci nu foloseam FDT – credeam eu ca nu am nevoie. Intr-una din zile insa mi-a aparut un cos urias pe care trebuia sa-l acopar cumva. Am desfacut eu plicul cu FDT si am scos din el cam jumatate. Am ramas extrem de uimita cand am vazut ce putere de acoperire are: practic, doar 2 picaturi au fost suficiente pentru tenul meu; si era atat de mat…. Am plecat eu fericita la serviciu dar mi-am luat si servetelele demachiante la mine. Eram convinsa sa intr-o zi caniculara de vara, in Bucuresti, prin praf, dupa vreo 2-3 ore fondul de ten o sa cedeze – adica se va aduna la pliurile de pe pleoape, intre riduri, imi va luci fata ingrozitor. Asa ca, fara sa exagerez, am mers la baie in acea zi din ora-n ora sa-mi controlez fata… La ora 4, cand am terminat programul de lucru tenul arata impecabil; Am plecat oarecum mirata spre casa, de data asta convinsa ca aglomeratia, transpiratia si caldura de la acea ora vor fi fatale pentru FDT. Ei bine, nici de data asta nu a fost asa… Cand am ajuns acasa si am vazut ca fata arata ca dimineata, am ramas uimita… Nici nu imi venea sa ma demachiez :D Nuanta pe care am folosit-o era nude. Si acum e tot FDT-ul meu preferat si motivul pentru care am inceput sa folosesc fond de ten.


Felicitari fetelor!!! Bravo!

Le felicit pe toate participantele,toate ati fost la inaltime,chiar am ramas impresionata de multe dintre mail-urile voastre!Bravo fetelor!
Din punctul meu de vedere TOATE sunteti castigatoare!

Dat fiind faptul ca Diana D, Ada, Siracuza pituka,Hardau Alexandra,Suzanne Grigoras si Silvia Campeanu au mai castigat si pe alte bloguri,am desemnat alte castigatoare pentru a fi corecta fata de toate participantele si a le oferii o sansa tuturor!


Pentru castigatoare,nu uitati sa-mi trimiteti adresa voastra si nuantele de fond de ten exacte pe care le doriti ca sa va trimit premiile indata ce intru si eu in posesia lor!
Va pup!
O seara superba

32 de comentarii:

  1. Felicitari! Foarte frumoase comentariile :*

    hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Siracutza pituka a fost premiata si de mine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Offfffffffffff Anda,acum am vazut si eu!!
    Asta e,trebuie sa aleg alta!
    Multumesc ca m-ai anuntat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu...e nasol!! Si eu am patit-o!:(
    Mi se pare corect sa nu castige cineva de doua ori si deja s-a intamplat asta si pe alte bloguri. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si sa va bucurati de premiu!

    Este cam greu cu desemnarea castigatoarelor, de ce cei de la Vichy nu s-au gandit sa monitorizeze cumva aceste comentarii...

    RăspundețiȘtergere
  6. Deea, cred ca te disper, dar si Alexandra Hirdau a mai castigat. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Dia, intr-adevar este un adevarat haos. Trebuiau monitorizate cumva...:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne da ce nebunie e!!!!!!! Un adevarat haos!!
    nici nu mai stiu pe cine sa aleg ca imediat aflu ca a castigat!!
    La acest capitol Vichy au mai adaugat o bila neagra!

    RăspundețiȘtergere
  9. De-asta ti-am spus in mail sa fii atenta la comentarii, mai ales si pe alte bloguri pe care stii ca inca se mai desfasoara concursul! Am recunoscut si aici un comentariu, dar nu stiu daca a mai castigat in alta parte. Fetele care au castigat ar putea sa spuna.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am schimbat! sper sa fie bine acum!!!Ca ma impusc:)))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Dia: eu nu pot sa monitorizez fiecare comentariu in parte si sa vad daca l-a mai postat si pe alt blog!!!Mi-ar fi foarte greu!
    Fetele care inca mai au acest concurs si nu l-au incheiat va trebui sa se ghideze dupa noi,cele care am terminat si sa aleaga alte castigatoare!!
    Eu numai schimb nimic!
    Daca eu am anuntat castigatoarele in seara asta iar ele o sa le anunte maine si se nimereste sa se regaseasca castigatoarele...cu parere de rau dar vor trebui sa faca acelasi lucru ca si mine si sa aleaga altele!

    RăspundețiȘtergere
  12. Suzanne a castigat si aici: http://www.ceimbracazi.ro/castigatoarele-concursului-vichy/

    Silvia Campeanu parca a castigat si aici: http://www.fashioninmyeyes.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Clarra ca mai anuntat!Am modificat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Articolul lui Scrumbi e copiat in proportie de 70% de aici: http://www.fete24.info/fondul-de-ten-ghid-de-utilizare/

    Acum e alegerea ta daca te deranjeaza sau nu acest lucru... Pe mine m-ar deranja.

    RăspundețiȘtergere
  15. Normal ca ma deranjeaza!!!Una dintre regulile mele a fost acela de a nu copia de pe internet! Multumesc ca mi-ai atras atentia

    RăspundețiȘtergere
  16. Stiu ca o sa ma bati, dar trebuie sa-ti spun ca Oana a castigat si aici: http://www.ceimbracazi.ro/castigatoarele-concursului-vichy/
    Are numele Oana Vasile si a participat cu acelasi comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  17. mai clarra, daca nu stii nu te pronunta, acel articol pe fete 24 este scris de mine, eu sunt autoarea asa ca te rog frumos sa nu mai bagi bete in roate la altii, fac parte din acea comunitate si am drepturi de autor

    RăspundețiȘtergere
  18. Articolul lui Nico Nicolae este copiat fix de aici: http://www.cerecomand.ro/sanatate-frumusete/fondul-de-ten-vichy-norma-teint/

    Oare este chiar ea autoarea articolului?

    RăspundețiȘtergere
  19. Scrumbiuta, eu am spus unde am mai intalnit articolul... acum e datoria Deei sa cerceteze daca este acelasi autor...
    Am mai gasit acelasi articol si aici: http://www.benessere.ro/Frumusete/429/Fondul-de-ten-%28ghid-de-utilizare%29.html
    si aici: http://andreea87.wordpress.com/2008/11/07/fondul-de-ten/
    asa ca eu nu stiu cine e autorul de drept...

    RăspundețiȘtergere
  20. Scrumbiuta n-am stiu!! imi cer scuze!
    Daca nu ai mai castigat pe nici un alt blog esti castigatoare!!!

    Clarra: nu mai conteaza daca articolul lui Nico este al ei sau nu pt ca am ales-o oricum pe Scrumbi!

    RăspundețiȘtergere
  21. Clarra: Gata!! Am capiat cu acest concurs!!Daca e sau nu articolui ei...este strict problema ei! NU MAI STAU SA FAC CERCETARI CA DEJA AM INEBUNIT CU CONCURSUL ASTA!

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitari tuturor castigatoarelor! :)

    Si scuze daca te-am batut prea tare la cap, Deea :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Clarr nu-ti ceres scz ca nu ai de ce!Eu iti multumesc pentru ca mi-ai atras atentia ca alte fete au mai castigat!!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  24. nu-i nici o problema, eu am spus adevarul, pt ca m-a deranjat faptul ca v-ati indoit de mine:)
    nu am mai castigat pe alt blog
    multumesc din suflet pentru premiu:)
    va pup

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma ia durerea de cap cu concursul asta. Pe 17 trebuie sa aleg si eu castigatoarele si cred ca o sa-mi ia ore intregi sa bantui printre comentarii si sa nu acord premiu unei persoane care deja l-a castigat!

    RăspundețiȘtergere
  26. DiAnais: e o intreaga nebunie cu acest concurs! Nu pot decat sa-ti urez multa rabdare in alegerea castigatorilor! O sa ai ceva de "munca":(

    RăspundețiȘtergere
  27. Zi'mi te rog Deea fdt de la Vichy aera Teint fluid cel pt tenul mixt rezista la transfer?Adica de ex daca plangi se prelinge fdt de pe fata?Te intreb ca am fost la farmacie sa vad de o mostra sau sa testez pe maxilar si mi'a spus farmacista ca ma sfatuieste sa raman la toleriane ca e cu muuult mai bun decat aera Teint.Mi'a spus cateva plusuri si cateva minusuri la fiecare.Cum ar fi la Aera Teint cica nu acopera cine stie ce si ca se prelinge pe fata daca de ex plangi....la toleriane nu se prelinge,plus ca contine si un pic de pudra fdt toleriane.Si mooooor ca n'am de unde sa iau o mostra ca la farmaciile din Iasi sunt disparute cica nu le aduc mostre.Plus ca mie nuanta a doua 23 parca ii inchisa pt tenul meu,iar 12 opal mi se pare foarte deschisa.P.S Intr'adevar am tenul alb alb da parca nu mi'as lua prima nuanta imi este frica:D

    RăspundețiȘtergere
  28. Ariana:Nu,nu rezista la transfer!N-am plans ca sa vad daca se scurge pe fata dar iti spun ca pe haine sigur se ia!Ma gandesc ca daca se ia pe haine automat se scurge si cand plangi!
    Eu n-am incercat toleriane,am incercat revlon colorstay pentru ten mixt/gras si iti spun sigur ca ala nu se ia pe haine si nici nu se scurge daca plangi!
    Acum alegerea e a ta! Fondul de ten de aera teint e bun,are o acoperire destul de buna insa nnu rezista la transfer si daca tu ti sa reziste la transfer atunti iti spun sa nu-l cumperi ca nu se merita!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  29. Adica cel de la Revlon Colorstay vrei sa spui de ex daca ai o camasa nu se ia pe guler deloc deloc??Eu am optat pt Toleriane ca e dermatocosmetic si ca are si acoperire foarte buna se intinde bine...dar dupa cate vad se ia pe display-ul telefonului,si pe haine din pacate:( si nu se prelinge si asta e important.Dar de fdt de la Clinique-Ever Better ce spui?Mi'a spus o tipa ca cica e foarte fain si ca da luminozitatea tenului:D Plus ca am testat un pic pe fata colorstay si nu mi'a placut gradul de acoperire.:*

    RăspundețiȘtergere
  30. Da Ariana,nu se ia deloc nici pe camasa nici pe telefon!E testat de mine! Clinique nu am incercat deci nu ma pot da cu parerea. Intr-adevar Colorstay are un grad de acoperire destul de mare si un pic cam greu de aplicat! Acum depinde si de nevoile tale..daca iti doresti un fdt mai light probabil ca revlon colorstay nu e o alegere tocmai buna!

    RăspundețiȘtergere
  31. Am inteles.Cu toate ca mie colorstay nu mi s'a parut ca acopera...chiar nu mi'a placut deloc.Nu am pb cu tenul nu am acnee n'am nimic...doar ca sunt alba si cativa pistrui.Ma tenteaza fdt de la Clinique-Ever Better,dar am sa ma mai gandesc.Ms de info,un beso.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors