16 octombrie 2010

Fire in my eyes

Hello girls.

Daca tot e toamna si multe fete mi-au cerut un machiaj mai tomnatic dar si de Halloween,eu am incercat sa le imbin pe amandoua,sa iau cate un pic din fiecare tema.
E mai heavy cei drept,asa cum imi place mie:)) Oricum o sa revin cu tema de Halloween pentru ca ma gandesc la ceva dragut care sper sa va placa:D











Produse folosite:
  • Paleta 88 matte
  • Beauties Factory Eyeshadow nr.422
  • Palate Ga-de
  • Tus waterproof Black de la Elf
  • gene false no name


















Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Sa aveti un weekend excelent si un pic mai calduros:P
Pupici
Bye,bye!

Ps: De acum ma gasiti si pe Facebook.

28 de comentarii:

  1. Nu pot sa cred ca rosul poate arata atat de bine. Ai talent!

    RăspundețiȘtergere
  2. OMFG ! Ce mistooooooooooooooooooooooooo !! :X I love love love it!! Vreau si eu :((

    RăspundețiȘtergere
  3. suuperrbb:x..i'm in love..este genial:X...felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Suuper. Imi place rau combinatia de culori :X
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Iguanitza:pai pune mana si gata...il faci!:P
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Bondarica:ma bucur ca iti place:P mersi:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

    RăspundețiȘtergere
  8. buna,iti urmaresc de ceva vreme blogul,dar nu am comentat la nici un post pana acum!faci niste make`upuri de vis,superbe,sa continui tot asa:)te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Andra:iti multumesc tare mult,ma simt flatata!
    Ma bucur tare mult ca iti place ceea ce fac!
    te pup si te mai astept pe la mine:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Deea!

    Superb machiaj ai realizat:) E o delectare sa ma uit la tine pe blog. 3 intrebari:
    Nu exista nicio posibilitate sa dau subscribe ca sa primesc noutati pe mail de la tine? eu una nu vad:-??
    De unde ai luat minunatia de paleta 88 matte si de unde si cu cat?:)) si e chiar mata 100% sau mai are si cateva culori sidefate? eu mai vad si ceva sclipici pe alocuri:)
    Ce pensule folosesti? Si ca si sugestie, pe langa produsele folosite pentru un machiaj ai putea sa scrii si ce pensule ai folosit si in ce zone, pentru nestiutoare:))
    Te pup,
    Alexxa:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexxa:ma bucur ca iti place blogul meu!Imi multumesc ca ma urmaresti!Acum sa-ti raspund la cele 3 intrebari:
    1.Am rezolvat si acest aspect,gasesti o casuta cu subscribe in partea dreapta a blogului sub "contact me".
    2.Paleta 88 matte am luat-o de pe ebay acum 1 an sau 2 cred,dar acum o gasesti si pe okazii,cosmetic-style,etc.Da si tu un search pe google si sigura o gasesti!
    Are si cateva culori un pic shimmery dar nu te gandi ca e ceva gen Ruby Rose.Intra pe youtobe si acolo gasesti mai multe swatch-uri cu aceasta paleta.
    3.Folosesc pensule de la Elf,CoastalScents si EcoTools(o sa le fac un review cat de curand).
    O sa incerc pe viitor sa precizez si ce pensule am folosit si in ce zone!
    Sper ca ti-am fost de folos!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. supper..se vede f mijto combinatia asta de culori la ochisorii tai..loveeee it!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Deea!

    Superb machiaj, sunt iarasi waw:O

    RăspundețiȘtergere
  14. Alexxa: Multumesc,ma bucur ca iti place!:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors