14 octombrie 2010

Gerovital Plant - Word of Mouth

Hey girls.

Cred ca ati aflat deja de Campania trender- Gerovital Plant Tratament nu?
Daca nu,va spun eu atunci!
In urma unui mail primit am fost invitata sa ma inscriu in aceasta campanie,in care 40 de persoane vor avea ocazia sa testeze niste produse de la Farmec,in special gama Gerovital Plant.
Din aceste 40 de persoane am fost aleasa si eu! :D
Iata ce am primit:


  • Masca pentru par degradat
  • Sampon regenerant
  • Lotiune regeneranta cu petroleum
  • Ser hidratant termoprotector
  • Kit pentru regenerarea parului
  • Crema contur ochi de la Aslavital (mostra)
  • Crema hidratanta de la Aslavital(mostra)
  • Crema lift hidratanta de zi (mostra)


Sunt foarte entuziasmata de produse,abia astept sa le folosesc si imi doresc din tot sufletul sa functioneze deoarece de la o buna bucata de vreme ma confrunt cu o cadere a parului care imi da fiori!
O sa revin pe parcurs cu review-uri indata ce o sa le testez pe toate si o sa-mi pot forma o parere destul de obiectiva!
De asemenea vreau sa va daruiesc si voua cateva din monstrele primite!Probabil o sa organizez un mic concurs...inca nu m-am gandit la partea asta!O sa va anunt eu pe parcurs;)

Voi ce parere aveti despre aceste produse?Ati mai folosit produse din Gama Gerovital Plant sau de la Farmec in general?

Va pup!
Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Bye!

12 comentarii:

  1. ummm....e mostra, nu monstra.
    Azi mi`am luat si eu masca de par :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Norocoaso!!:D


    Sunt foarte curioasa cat de bun e serul ala termoprotector, folosesc placa aproape zilnic si mi se cam distruge la varfuri dupa o perioada...

    Astept sa ne impartasesti si noua parerea ta despre produse.

    Si ca sa-ti raspund si la intrebari, inca nu am folosit vreunul din produsele alea, astept parerea ta si dupa aia o sa vad...si de la Farmec am folosit doar pana acum, oja, care e super ok, rezista bine pe unghii si e si ieftina :D

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Deeea!

    Se pare ca esti o norocoasa din nastere: mai intai concursul cu kit ul de make up, acu asta de la farmec)) nu, glumesc, blogul tau frumos realizat i-a determinat pe cei de la farmec sa te aleaga sa le testezi si duci vestea despre ele:) Si eu am incercat un tratament antimatreata cu ichtiol care este f oki, desi e cam aiurea ca trebuie sa stai cu el 4 ore:| Astept parerea si despre celelalte produse din kit:)

    Out of topic: cand anunti castigatoarele fondurilor de ten:X:X:X? pe celelalalte bloguri au inceput sa anunte\:d/ Pup:D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am incercat 3 produse gerovital.Lotiunea regeneratoarea,masca pt par degenerat si serul pentru varfuri deteriorate si am fost absolut incantata de ele.
    Cea mai buna calitate si rezultatele sunt vizibile.Am avut probleme serioase cu caderea parului si am scapat de aceasta problema doar dupa ce am folosit lotiunea regeneratoare.

    eu le recomand cu incredere!

    Salutari

    RăspundețiȘtergere
  5. Iguanitza: ai dreptate! imi cer scuze...mai gresesc si eu:D
    Am corectat intre timp:D Am fost asa de euforica in ultimul timp cu tot ce se petrece incat mai gresesc si eu:D
    Iti multumesc ca mi-ai atras atentia!
    Si sa-mi spui ce parere ti-ai facut dupa ce ai testat masca.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea: Multumesc:P nu prea ma consideram eu o persoana norocoasa inainte dar vad ca m-am inselat:P
    Iti dai seama ca o sa revin cu un review la fiecare produs in parte:D
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexxa H: MULTUMESC TAREEEEEE MULT! ma simt flatata cand citesc aceste cuvinte!Chiar iti multumesc!
    Se pare ca in ultimul timp mi se intampla o gramada de lucruri frumoase!

    Sa sti ca si eu ma gandeam ca o sa-mi fie un pic greu sa stau cu lotiunea aia tratamnent pe cap 4 ore!!!! E cam mult si cum eu nu sunt o persoana asa de rabdatoare...:D
    Asta e! Rabda baba la frumos:P

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana: Doamne ce m-as bucura sa functioneze si la mine!! Tare mi-e frica ca intr-o zi o sa raman cheala in ritmul asta!:(

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu conta din ce cauza ai gresit, mi s`a parut corect sa iti spun...asta inainte sa iti sara vreun 'binevoitor' in cap si sa iti arunce comentarii rautacioase :)
    Ca si prima impresie pot sa spun ca e ok masca. Sa vad dupa mai multe utilizari ce`i face parului :) Lotiunea aia ..miroase a petrol ?!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iguanitza: asa e:))) ai dreptate!

    In legatura cu lotiunea sa sti ca mie personal nu mi se pare ca miroase a petrol! Intreadevar are un miros un pic intepator dar nu ramane pe par mirosul asa cum am auzit de la alte fete!
    In schimb cica rezultate se vad dupa 2-3 luni de utilizare constanta!Cam mult timp:(

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors