24 octombrie 2010

Gothic/Vampire Halloween Make-up

Hey girls.

In urma cu cateva zile va spuneam ca o sa revin cu look specific Halloween-ului.Stiu ca unele dintre voi o sa participati la astfel de petreceri,dupa spusele voastre si m-am gandit la un look in ton cu tema!Si la mine la facultate se organizeaza o astfel de petrecere insa din pacate nu pot participa pentru ca atunci o sa fiu plecata departe,intr-o minivacanta:D,dar mi-ar fi placut ca fiu si eu prezenta:P.Sunt convinsa ca ar fi fost foarte funny:P
Ei bine,asa m-as fi machiat eu pentru un astfel de party:(vezi poze mai jos)

In viziunea mea acest look ma duce cu gandul la ceva ghotic sau o vampirita sexy:P
Ar fi mers foarte bine pe un ten mai deschis decat al meu,daca aveam un fond de ten mai ivory mergea excelent dar nu am din pacate!
Am folosit eu un fond de ten mineral mai deschis decat nuanta mea obisnuita dar tot nu e ceea ce-mi doream eu!
Look-ul este unul foarte simplu pentru ca nu ai nevoie de multe culori,nu trebuie sa fie perfect finisat...daca semeni cu a dead woman e perfect!:)))

Sper sa nu va speriati prea tare de mine si sa nu ma trezesc maine ca apar pe vreun site de pitipoance si cocalari:)))















Produse folosite:


  • Paleta 88 matte
  • Paleta Ga-de
  • Baza Radiant no.3 (folosita pe pleoapa mobila)
  • Fard de ochi duo crema Eggplant de la ELF(folosit in pliul pleoapei inspre sprancene)
  • Eyeliner negru Ada
  • Mascara Colossal de la Maybelline
  • Ruj Deborah nr.12 Atomic Red








Sper sa va placa!
Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com

In speranta ca nu v-am speriat prea tare si n-o sa aveti cosmaruri la noapte,va doreasca o seara placuta!
Pupici!
Bye!

15 comentarii:

  1. Ten alb? Prezent! :)) As incerca si eu 2 look-uri just for fun, nu stiu de nicio petrecere :( Dar nu-s atat de talentata ca tineeee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca: pai si cine te retine?Lasa draga talentu ca asta ti-l mai faci si tu;)
    Deci hai pune mana pe trusa aia 88 pe care o ai;) si in 2 zile vreau sa te vad machiata!
    Daca nu vin la tine ca stiu unde stai,vecino:)) si intri pe mana mea:))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult, iar machiajul ochilor l-ai putea pastra pentru un look de seara cu un ruj nude. Si ar fi super :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia: multumesc:*
    E si asta o varianta dar l-as face o ideea my light,adica nu m-as duce cu fardul asa de jos sub ochi:D si un pic de highlight sub spranceana si in coltul intern al ochiului:P
    si cu rujul nude ar fi super;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, chiar e de efect! Love it!:D
    Ceea ce nu inteleg eu deea, e ca rujul ala deborah pare peachy in poza, iar nuanta e Atomic red si pe buzele tale la fel, e rosu...:-??

    RăspundețiȘtergere
  6. Anda: multumesc!:*
    Pe buze,intai mi-am facut conturul si le-am umplut cu un creion negru dermatograf si abia apoi am aplicat cu pensula rujul Deborah :D de asta se vede culoarea asta!
    E un rosu cu tente de peachy,rujul...daca intalegi ce vreau sa spun!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. supeerrbb..chiar e spooky...:Xti-a iesit de minune...

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))) Multumesc Bondarica! Daca e spooky inseamna ca mi-am indeplinit scopul:))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte tare machiajul. Imi place cum ti-au iesit culorile,cum le-ai blenduit..iar buzele, parca sunt de ciocolata :))
    XOXO

    RăspundețiȘtergere
  10. Rotsin: Multumesc!:*
    La asta cu ciocolata nu m-am gandit:)))daca ma uit mai bine chiar ca te duce cu gandul la ciocolata,dar din aia cu lapte:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. this is soooo cool! aproape ca nu te-am recunoscut :)) f tare!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Koko: you make me blush girl:">
    multumesc mult:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru Halloween merg lentilele astea de contact http://tinyurl.com/3yestnn

    RăspundețiȘtergere
  14. ramasesem nitel blocata cand am vazut prima poza :)) eu mai intai vad pozele si pe urma ma reintorc si citesc fiecare cuvintel. daca mai aveam si o gluga in cap, era tabloul complet :D
    oricum e tare frumos ;)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors