6 octombrie 2010

Machiaj anii '60

Hey girls!

Acum cateva zile bune,am primit un request pe mail de la Adinutzza,care spunea cam asa:

"Buna! Itit urmaresc blogul de ceva vreme si tot asteptam sa iti vad un machiaj al anilor 60, care scoate in evidenta ce e mai frumos la o femeie fara prea multe eforturi sau make up :d......Astept cu drag un make up si sper sa nu fi fost prea indrazneata cu cererea :d ..."

Mi-a placut "provocarea" ei asa ca astazi am decis sa abordez acest stil!




Machiajul anilor '60 este inca,foarte indragit si in zilele noastre,fiind un look care exprima feminitatea,senzualitatea si naturaletea unei femei.
Dupa cum bine stiti sex-simbolurile din acea perioada ca,Brigitte Bardot,Sophia Loren sau bine cunoscuta Audrey Hepburn au dat nastere acestui stil prin asa numitul look "cat eyes",in care ochii sunt cei care domina!
Ele afisau un chip de portelan,ochii bine conturati cu tus negru iar genele incarcate cu mascara.


Si pentru ca Adinutzza isi doreste un astfel de machiaj,insa ceva mai light facut fara prea mari eforturi,in care sa evidentiez frumusetea si naturaletea unei femei,am incercat sa abordez si eu acest stil conform cererilor ei!
Insa cum eu nu sunt detinatoarea unui ten de "portelan" si a unor ochii foarte expresivi,nu stiu cat de bine ma prinde acest stil!

Ei bine...iata ce mi-a iesit mie:









Si cum pe vremea aceea existau doar poze alb negru,m-am jucat si eu un pic ca sa fiu in pas cu tema!:D






Produse folosite:
-paleta 88 warm
-tus Kallos
-mascara de la Deborah Definitive Volume
-waterline: dermatograf alb Ada





Asadar,sper ca am realizat cam ce-si dorea Adinutzza de la acest stil anii '60!

Astept sa-mi scrieti pe adresa mea deea.beauty@yahoo.com daca aveti propuneri/request-uri,etc.

Pupici!
Bye,bye.

P.S:Nu uitati sa participati la concurs,au mai ramas 3 zile:D

21 de comentarii:

  1. felicitari :D ti.a iesit f bine :D ma bucur k ai facut genul asta de make up te prinde f bine si sper sa iti mai dau idei bune asta daca nu te supara :d

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place lookul..dar seamana foarte mult cu un alt look de-al tau si anume "Pin-up look"...diferenta facand-o poate faptul ca acolo ai folosit gene false si nuante ceva mai diferite decat cele de azi dar din aceasi gama de culori

    Kissez:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa simplu si frumos! Eu ma machiez frecvent in stilul asta, folosesc fardul mov/maroniu din paleta 88 normala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim:Multumesc!
    Ma bucur ca iti place si te mai astept cu propuneri;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bondarica:asa e dar cum ai zis si tu...exista diferente intre cele 2;)
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca:ma bucur ca iti place,si eu mai abordez acest stil cand sunt in graba si n-am timp de ceva mai elaborat:D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place foarte mult acest stil! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos. Imi place foarte mult cum ti-a iesit codita :X
    Personal ador genu asta de make-up.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos. mie mi=e cam frica cu codita s-o fac mai lunga :D dar trebuie sa incerc macar o data

    RăspundețiȘtergere
  10. Rotsin:ma bucur ca iti place!Observ ca acest stil este foarte indragit si asta ma bucura:P

    RăspundețiȘtergere
  11. A.M:de ce sa-ti fie frica?ia incearca si vezi! sunt convinsa ca o sa-ti stea excelent;) am mai vazut eu machiaje facute de tine si stiu de ce spun asta:P
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Shopperita: hyhy:D ma bucur!
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place foarte mult stilul anilor '60 iar machiajul mi se pare fabulos:X

    RăspundețiȘtergere
  14. Dr.Silvia Stanculescu: multumesc! ma bucur ca iti place:*

    RăspundețiȘtergere
  15. deea ai facut furori cu stilul asta eram convinsa k o sa prinda :d felicitari one again ! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim:multumesc:*
    nici eu nu ma asteptam sa va placa asa de mult!

    RăspundețiȘtergere
  17. vaaaaiii, de ce-am vazut trusa asta? e fenomenala, are niste culori superbe. Parca facuta pentru mine si ochii mei albastri. In general imi plac mult culorile astea neutre, imi vin cel mai bine. Mi-am cumparat o trusa cu 120 de culori, trebuie s-o stii...cu mate si sidefate, toate culorile...si sincer nu prea folosesc in mare parte. Acum imi cam pare rau. App, lookul e superb:X

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors