27 octombrie 2010

Make your own lip balm

Hey girls!


Iarna incepe usor,usor sa puna stapanire pe noi iar asta inseamna ca tenul nostru,buzele noastre,corpul nostru necesita o atentie mai deosebita!
Multe dintre noi ne confruntam iarna cu buze uscate si crapate din cauza frigului,asa ca m-am gandit sa va arat cum sa ne protejam impotriva acestor efecte ingrozitoare pe care corpul nostru le intampina in aceasta perioada!

Balsamul de buze sau lip balm este un remediu foarte bun,ne hidrateaza buzele si impiedica uscarea si craparea lor.Dar ce ne facem cand vedem ca lucrurile nu stau chiar asa?
Observam ca nu avem parte de efectul dorit sau ca trebuie sa-l aplicam din ora in ora pentru ca buzele noastre sa fie tot timpul protejate si cand mai sti ca ai dat si o caruta de bani pe acel balsam de buze iar el e apa de ploaie...iti vine sa te dai cu capu de pereti!*believe me because I did it*:))

Bine ca intr-un final am gasit o solutie ieftina si practica pentru toate aceste probleme!
Cum? Pai mi-am facut propriul meu lip balm! Cu ajutorul a 2-3 ingrediente ieftine si la indemna oricui + un pic de atentie, am rezolvat problema!
De ce sa dau nu stiu cati bani pe un balsam"minune" asa cum vezi mai peste tot:la tv, in reviste,pe eticheta lor,etc., cand as putea sa investesc acei banuti in ceva cu adevarat util si bun!

Pentru asta aveti nevoie de :
  • vaselina cosmetica
  • o cantitate micuta de fard maruntit(in cazul meu a fost un fard rosu)dar merge cu orice culoare doriti
  • 1-2 picaturi de ulei aromatic(ex:vanilie,ciocolata,cocos,etc.)
  • o lingura de metal
  • un betisor de plastic/lemn/metal
  • o sursa de caldura (ex: flacara de la aragaz, lumanare,cuptorul cu microunde- dar in cazul asta se foloseste un recipient special pt cuptor)
  • un recipient in care sa depozitati lip balm-ul(ex: un tub gol de la un alt balsam de buze,o cutiuta mica cu capac,etc.)

Stiati ca:

Multi dintre beauty editori declara cu mana pe beauty case ca isi ingrijesc buzele cu vaselina cosmetica, un produs foarte simplu, hidratant si deloc costisitor. VaselinE sau Petrolium Jelly are si alte aplicatii: protejeaza pielea de efectele anotimpului rece, se foloseste pe post de demachiant sau de crema pentru zona ochilor.

Printre romancele tinere, vaselina cosmetica abia in acest moment a inceput sa capete notorietate, dar in tari ca Marea Britanie, Norvegia, Fran­ta, Italia, SUA, Olanda sau Grecia, vase­lina este prezenta in trusele de frumusete de foarte multi ani.

Vaselina cosme­tica este un derivat al petrolului, a ince­put sa fie cercetata din secolul al XIX-lea cand niste muncitori din Pennsylvania, SUA au observat ca ranile provocate de taieturi se vindeca mai usor daca intra in contact cu acest gel.

O perioada inde­lun­gata,vaselina a fost considerata un pa­naceu, dar de-a lungul timpului diverse studii au confirmat ca actiunea de vindecare a vaselinei in caz de zgarieturi, taieturi sau arsuri se explica doar pentru ca acest gel nu permite germenilor sa penetreze pielea afectata, nu pentru ca ar actiona in interior.

De asemenea, nu se recomanda in caz de arsuri sau arsuri solare proaspete, deoarece petrolul intensifica senzatia de arsura si nici pentru a hidrata mucoasa nazala - particulele de petrol pot fi inhalate de catre plamani si ii pot imbolnavi.
Insa chiar si prestigioasa Food and Drog Administration a recunoscut proprietatile vaselinei in produsele cosmetice.

Buna pentru frumusete


Vaselina ofera rezultate remarcabile in deosebi in anotimpul rece, cand pielea si in special buzele (lipsite de glande sebacee) se deshidrateaza.

De altfel, multe femei folosesc vaselina cosmetica si pe post de demachiant, de crema de noapte sau pentru a nu-si pata tenul cand isi coloreaza parul.

Chiar si machiajul poate fi imbunatatit cu aju­to­rul vaselinei, spre exemplu creionul pen­tru ochi este accentuat daca este intins cu putina vaselina sau mascara poate fi inlocuita daca pe gene se aplica o ca­n­ti­tate mica de vaselina.

Sursa: csid.ro

Vaselina cosmetica se poate cumpara din plafare si costa undeva intre 8-10 lei.

Cum procedam:

  1. punem intr-o lingura de metal vaselina cosmetica(cantitatea o apreciati voi din ochi in functie de recipientul in care vreti sa depozitati)
  2. peste vaselina punem un pic de fard maruntit,asta pentru a da culoare.
  3. lingurita o tinem deasupra unei flacari si se amesteca cu un betisor pana se topeste vaselina.Eu am folosit o lumanare mai mare,patrata, de la bamboo pentru ca mi-a fost frica ca o sa ma parlesc daca folosesc flacara de la aragaz:)))
  4. se pun 1-2 picaturi de ulei aromatic( acest pas este optional)
  5. dupa ce s-a topit turnati continutul in recipientul destinat depozitarii
  6. recipientul il bagati in frigider pentru 2-3 ore


Asa arata dupa ce am turnata vaselina topita in recipent:


Dupa ce s-a racit:


Si asa arata pe buze:



Nu-i asa ca este simplu?

V-am pupat si sa aveti grija de voi!
Bye!

PS: Pana saptamana viitoare nu voi mai posta nimic pentru ca o sa fiu plecata din tara cateva zile asa ca imi cer scuze daca nu pot sa va raspund la mail-uri.De asemenea am si niste request-uri si din pacate nu le pot onora pana saptamana viitoare.O sa incerc sa ma revansez fata de voi:D I PROMIS!:*

28 de comentarii:

  1. Buna Deea!

    Foarte interesant ce ai scris aici- bine documentat, cred ca voi incerca si eu, mai ales ca buzele mi se usuca atat de tare, incat niciun balsam nu mi se pare suficient de bun...

    Calatorie placuta:*

    RăspundețiȘtergere
  2. arata chiar bn pe buze si e usor de facut...tb sa`mi iau vaselina:)te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexxa: sunt convinsa ca o sa fi multumita daca o sa-l incerci!si eu am fost un pic sceptica la inceput dar pe urma m-am convins cat de mult poate hidrata buzele!
    mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda: este extrem de usor de facut...in 5 min ai terminat tot daca ai toate ingredientele:P
    Multumesc scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai lucruri interesante aflu:)
    Am si eu o curiozitate : in locul vaselinei se poate folosi crema de galbenele? Sau devine prea moale?
    Kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  6. i like it but i can't speak italian it would be nice if u could write that in english

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey!


    Cre'ca o sa fac si eu un balsam cat de curand, mai am putin dintr-unul si dup'aia abia astept sa mi-l fac dupa reteta ta...
    Am o intrebare, culoarea fardului din balsam se va vedea si pe buze? Asta ca sa nu pun cine stie ce culoare si dup'aia sa regret :D

    RăspundețiȘtergere
  8. ce interesant!
    si care e parerea ta dupa utilizare?
    unde gasesc vaselina cosmetica?

    RăspundețiȘtergere
  9. Rotsin: nu stiu ce sa-ti spun!ai putea sa incerci si cu crema de galbenele vezi poate merge!dar crema de galbenele are in compozitia ei ingrediente digerite de vaselina din cate stiu eu.
    oricum chiar daca incerci n-ai ce sa pierzi;)
    te pup si sa-mi zici daca ti-a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  10. MissPeacock: try with google translate:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Andreea: sa sti ca nu prea! ma rog..acum depinde si de cantitatea de fard pe care o pui! ma gandesc ca daca pui un fard cu ceva shimmery prin el s-ar putea sa se vada acele particule!Dar prea mult nu o sa se vada culoare pe buze,cel putin din ce am experimentat eu pana acum!
    te pup si sa-mi zici cum e;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Camy: am specificat unde gasesti vaselina;)
    o gasesti in plafare sau mai nou si in magazinul DM.
    eu sunt foarte incantata de balsam! ma dau dimineata si seara cu el si crede-ma ca de atunci nu m-am mai confruntat cu buze uscate!

    RăspundețiȘtergere
  13. Great post! O sa incerc si eu! Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesant ce ai facut tu aici si dragut ca ne`ai informat despre vaselina, nu stiam lucrurile astea. Vaselina pe gene nu cred ca mi-as pune din cauza ca fiind grasa (cred) se poate lipi de pleoapa/fard si s-a zis cu machiajul.
    Pe buze folosesc crema de galbenele - e un miracol. O folosesc mai ales seara si dimineata am buzele ca noi.

    Nu stiu unde pleci si in ce scop, dar iti urez distractie placuta si drum bun/zbor usor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Super idee, bravo:P o sa incerc si eu cand am timp ca si asa mi se usuca buzele like crazy 8-|

    have fuuuun!!! pup:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Crema de gălbenele în bază de vaselină de la melkfett miroase de pici. Mă referi la poza pusă de tine. Am avut-o şi eu mai demult şi-mi venea să mă bag în borcan cu totul :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Iguanitza: multumesc:*
    nici mie nu mi-a suras ideea de vaselina pe gene..dar poate altora da:D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Koko: multumesc gagica:* sa-mi spui ce parere ai daca o pui in aplicare;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Gaby: nu intaleg!tu spui ca miroase urat? a mea nu miroase urat...are un miros ok!

    RăspundețiȘtergere
  20. foarte interesant si util..mai ales ca buzele noastre sufera in anotimpul rece, iar eu nu fac exceptie de la regula:(..o sa incerc si eu>:D<...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  21. foarte interesant postul,ingenioasa idee.
    te astept sa vezi si blogul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Mda, se pare ca prin Craiova nu se gaseste vaselina cosmetica :(. Chiar eram curioasa sa vad cum e balsamul...off!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Andreea: ai incercat la plafare sau in farmacii? am intales ca se gaseste si in DM!
    Offffffff imi pare tare rau Andreea!:(
    Incearca pe net,poate gasesti un magazin online care comercealizeaza!
    multa bafta
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  24. La plafare am cautat...O sa caut si la farmacii, poate am noroc! :D

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors