12 octombrie 2010

OMG!! I WIN

Hello again girls,

Vreau sa impartasesc cu voi bucuria mea IMENSA pe care o simt in aceste momente!
Tocmai am aflat ca am castigat un concurs de make-up pe un site din strainatate!OMG!OMG!
Recunosc ca nu ma asteptam sa fiu aleasa castigatoare,pentru mine chiar a fost o adevarata surpriza!
Sa va povestesc cum a inceput totul:
-urmarind mai multe bloguri din afara,intr-o zi calda si frumoasa din luna septembrie:)) am dat peste un blog al unei tipe(make-up artista din cate am inteles) care organiza un concurs de make-up unde noi,participantele,trebuia sa recreem un look-ul de al ei si sa-i trimitem pozele cu toti pasii urmati, cu rezultatul final, bineinteles aplicat pe noi.
Cu toate ca am fost putin sceptica la inceput,fiind prima data cand particip la un astfel de concurs, m-am gandit hai sa particip si eu,n-am nimic de pierdut,ba din contra!
Bine,eu am mai participat la un concurs de make-up pentru revista Avantaje unde am castigat trusa de la Ga-de,dar asta e alta poveste!:-j
Cum spuneam,nu am mai participat la un astfel de concurs mai ales pe un site din afara!Deci pentru mine a fost o premiera!
Asa,revenind la subiectul principal,m-am inscris pe site-ul ei,am trimis pozele aferente iar astazi am aflat ca am fost aleasa castigatoare!!!yeeeeyyyyyyyyy
Probabil toate va intrebati da ce ai castigat?
Ei bine,am castigat o trusa NYX S104. Adica asta:




Acesta este blogul unde am participat si am fost desemnata castigatoare:D
http://shadespromakeup.blogspot.com/

Iar look-ul cu care am participat este acesta.

Ii multumesc mult de tot pentru ca m-a ales castigatoare si abia astept sa primesc premiul:D

Ma bucur enorm de mult sa vad ca evoluez pe zi ce trece si ca sunt apreciata pentru ceea ce fac!
Dar mai ales ma bucur ca voi,cititoarele mele,pe zi ce treceti va inmultiti si desi nu am nici un anisor de cand am acest blog,am evoluat nu numai in ochii mei dar si in ai vostrii ceea ce pentru mine valoreaza mai mult decat orice premiu!!

In fine...las sentimentalismele ca incep sa plang de fericire si nu de alta da maine o sa ma trezesc cu ochii umflati!:)))

Va pup fetele mele dragi!
Sa aveti o seara excelenta!
BYE!

40 de comentarii:

  1. FELICITARI!! Este exact trusa pe care vreau sa mi-o cumpar, alaturi de inca una cu pastile de gloss,http://www.nyxcosmetics.com/images/swatches/S105/S105_05.jpg.Le ochisem de la Paste dar am tot amanat.Nu mai am decat 4 farduri mono caci numai pe astea le foloseam si am aruncat paletele cu nspe culori de teama sa nu patesc ceva avandu-le de prea multi ani nefolosite.Nu stau sa fac colectie, nu sunt un maestru al machiajului sa am nevoie de depozite de culori si marci,dar clar mi-ar prinde bine o trusa de pleoape si una pentru buze si NYX m-au atras cel mai mult.Le-am vazut pe fragrancedirect.uk la 15 lire fiecare dar momentan ma impiedica bugetul epuizat.I-a facut cineva review de curand si era incantata,dar nu mai retin care din fete.
    Sper sa o primesti cat mai repede si sa te bucuri de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. OMG!OMG! Felicitaaaaaaaaari!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ramona J:multumesc tare mult! Prea multe despre aceasta paleta nici eu nu stiu,decat asa ce am citit pe alte bloguri dar cu siguranta atunci cand o s-o primesc o sa-i fac un review!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! La cat mai multe look-uri. Blogul tau este unul dintre primele pe care le verific everyday :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai de ce te miri! E clar ca meritai!:D
    Multe felicitari din partea mea!:*
    Sa o folosesti cu drag!

    Si eu am castigat pe Joy la concurs de make-up trusa Jewels de la Ga-de, pe care o ador. :X:X:X
    Au niste farduri super misto! Si rujuri si glossuri...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca:Cand aud asta...ma faci sa plang de!!!Multumesc tare mult!
    te pup dulce,dulce!
    Imi esti tare draga si de mult zic ca vreau sa ne intalnim asa,face2face;) ca tot suntem vecine:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Anda: Am lacrimi in ochi...serios!Va multumesc tare mult!Iti multumesc tare mult!:*:*

    Si felicitari si tie pe trusa castigata de la Joy si pt aparita in revista;)
    te pupicesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari! Meritai sa castigi pentru ca ai talent! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari multe multe!! sa o folosesti sanatoasa! o meriti :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari! Sa o stapanesti fericita, iubita & sanatoasa! Si asteptam cat mai multe look-uri realizate cu ajutorul ei.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dia:Iti multumesc tare mult!Apreciez mult aceste cuvinte!
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  12. heyy FELICITARIIIIIIIIIIIIIIIII ma bucur f mult k ai castigat :d si spor la lucru si la kt mai multe concursuri castigate :d :*

    RăspundețiȘtergere
  13. felicitari!!! meriti din plin cat mai multe premii de acest gen!
    ma bucur pt tine! :* asteptam cat mai multe look-uri cu aceasta paleta dupa ce o primesti ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim:multumesc:* Sa te auda Dumnezeu:))

    RăspundețiȘtergere
  15. A.M: multumesc!Esti o scumpa:*
    Iti dai seama ca o sa fac fffffoarte multe look-uri cu ea:P

    RăspundețiȘtergere
  16. Uuuuh , felicitari! :D :D asteptam swatch-uri :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Special K:Multumesc!:D:D
    O sa fac si swatch-uri si look-uri...de toate:D Abia astept sa o primesc:P
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitari,ai meritat sa castigi pentru ca ceea ce faci este chiar foarte frumos.
    Makeup-urile tale sunt o sursa de inspiratie pentru mine :D
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari! Sa folosesti trusa cu placere, sa creezi cat mai multe lookuri colorate cu ea! Congrats!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Rotsin:Multumesc! Ma simt onorata si flatata!:D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  21. Iguanitza: Multumesc tare mult!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitări Deea. Eşti foarte talentată, ori de câte ori intru pe blogul tău sunt impresionată de cât de frumos combini culorile şi de fotografiile excelente.

    RăspundețiȘtergere
  23. Well eu nu sunt surprinsa ca ai castigat, pentru ca toate look-urile tale sunt dementiale! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  24. Gaby: ma simt flatata! Iti multumesc tare mult!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  25. Camelcutza: Se pare ca doar eu am fost cea surprinsa?:)))
    Iti multumesc mult! pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Felicitari pt premiu!!! Look-ul cu care ai castigat e superb! bravo!:)

    RăspundețiȘtergere
  27. wooow, felicitari!
    ai castigat o trusa super!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Wow, felicitari! O trusa de care are nevoie un profesionist! Imi place mult stilul tau de machiaj!

    RăspundețiȘtergere
  29. Silvia CK: Multumesc mult!:* Ma bucur ca iti place stilul meu de machiaj:D

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors