3 octombrie 2010

Review :Fondurile de Ten de la Vichy

Hello girls!

A venit momentul sa va vorbesc si eu despre fondurile de ten de la Vichy.Am avut destul timp la dispozitie sa le testez si sa-mi creez o parere!
O sa incep cel mai nefavorabil fond de ten,din punctul meu de vedere,care nu mi-am placut si are un mare NU din partea mea!


Fondul de ten Normaderm Teint


Este destinat tenurilor cu probleme,mixte/grase,just like me!
Ce promite?
-tenul isi pastreaza aspectul mat,proaspat si natural
-rezistenta 8 h la productia de sebum din timpul zilei
-acopera fara a incarca porii
-nu usuca pielea
-are spf 20
-este non comedogen si hipoalergenic

Cum spuneam mai sus,eu sunt detinatoarea unui ten mixt,cu tendinte de ingrasare si cu porii destul proeminenti in unele zone ale fetei.
Deci,am nevoie de un fond de ten cu un grad destul de mare de acoperire si care sa reziste o buna bucata din zi fara sa arat ca si cum m-as fi dat cu ulei pe fata!
Acest fond de ten promite multe,dar nu face nici pe un sfert!
Si sa va spun de ce:
-nu are grad mare de acoperire,deci,prin urmare nu-mi astupa "craterele"
-dupa 2 ore aratam ceva gen disco ball,fata mea stralucea si simteam cum mi se scurge pe fata!Deci un mare NU si in aceasta privinta.
-nu stiu cat de mult trateaza imperfectiunile tenului(asa cum sustine acest fond de ten) pentru ca eu l-am folosit 2 zile si nu am vazut nici un rezultat!Poate daca l-as folosi un timp indelungat...
-are o textura placuta,tenul pare foarte fin insa nu-mi place mirosul acela de parfum!Mi se pare prea puternic mirosul pentru un fond de ten!

Concluzie:il recomand celor care isi doresc un fond de ten cu un grad mai mic de acoperire si doresc sa-si uniformizeze culoarea tenului cu ajutorul lui.


Fondul de ten Vichy Liftactiv Flexilift Teint


Este un fond de ten recomandat persoanelor cu un ten matur.
Ce promite?
-efect de lifting
-spf 20
-ridurile sunt netezite dupa o luna
-tenul este uniformizat si luminos
-este hipoalergenic
-non-comedogen

Mi-a placut fondul de ten,desi nu am tenul matur si nici riduri.Are o textura fina,satinata si un grad de acoperire destul de bun,spre marea mea surprindere!Mi-a acoperit porii destul de bine,dandu-mi un aspect foarte natural si luminos.
Testul de rezistenta insa l-a picat!Bine nu in acelasi mod ca si Normadermul dar dupa cateva ore fata mea a inceput sa luceasca!S-a rezolvat oricum destul de usor cu un servetel si totul a fost ok intr-un final.
Contine apa termala iar acest aspect a fost un mare plus pentru mine.Cu toti stim efectele benefice pe care le are apa termala asupra tenului.
In privinta ridurilor nu stiu daca intr-adevar le netezeste intr-o luna,asta ar trebui sa-mi spuna persoanele care au aceste probleme.
In concluzie mi-a placut,insa nu l-as cumpara deoarece nu este pentru tipul meu de ten.

Si favoritul meu:

Fondul de ten Vichy Aerateint Pure

Se gaseste in 2 formule:fluid pentru tenurile mixte/grase si crema pentru cele normale/uscate.
Varianta crema nu imi place,ma duce gandul la Normaderm!
In schimb varianta fluida este fondul de ten de care aveam nevoie,imi indeplineste toate dorintele in materie de ten.

Ce promite?
-rezista 12 h
-pielea radiaza de sanatate
-spf 20
-este non-comedogenic
-absorabe excesul de sebum
-fara parabeni

Da!El este fondul de ten de care aveam nevoie.Are o acoperie medie spre mare,ceea ce aveam nevoie pt "craterele" mele:D.
Confera tenului meu un aspect mat,natural si sanatos!Nu il simt pe fata ca o masca,este foarte light!Nici nu zici ca m-am dat cu fond de ten:P
La capitolul rezistenta mi s-a parut foarte ok!Nu am stat cu el 12 h pe fata ca sa vad daca intr-adevar rezista 12 h asa cum promite,insa dupa 6 h tenul meu arata ca si cand acum as fi aplicat fondul de ten.
Contine pigmenti puri 100%, antioxidanti si apa termala,deci un MARE PLUS pentru mine.

In concluzie o sa-l mai cumpar cu siguranta!

Gata!
Asta a fost experienta mea cu aceste fonduri de ten.Nu uitati sa participati si voi la CONCURS!
Astept in continuare sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Va pup si sa aveti o duminica excelenta!

PS:astazi am avut deosebita onoare de a o machia pe Roxana,una dintre cititoarele mele,care si-a dorit foarte mult sa o machiez pentru o nunta!
Ii multumesc pentru acest lucru,mi-a facut o deosebita placere sa o machiez,este o fata foarte draguta si sociabila!Chiar a fost o incantare pentru mine sa am o asemenea "clienta"!
Te pup Roxana si iti doresc distractie placuta la nunta!

Bye,bye girls!

6 comentarii:

  1. Si mie tot Aerateint fluid mi-a placut cel mai mult. Chiar am fost impresionata de el. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am ramas impresionata de el DiAnais,mai ales dupa esecul cu Normaderm!

    RăspundețiȘtergere
  3. PRodusele vichy sunt de o calitate superioasa le folosesc cu mare placere

    RăspundețiȘtergere
  4. Dr.Silvia Stanculescu:sunt de acord cu tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am fost fidela Normateint, de 2 ani il folosesc fara probleme, doar ca, avand tenul uscat-normal-mixt si nu gras, a inceput sa mi-l usuce. M-am decis sa incerc altceva si am testat aerateintul in farmacie. Dupa o singura aplicare se vedea ca si cum nu l-as fi folosit deloc, nu acoperise nimic asa ca am continuat sa imi cumpar normateint, care pentru mine are o putere de acoperire foarte buna (la 2 aplicari).

    Voiam sa te intreb: cat de mult ai aplicat din aerateint de ti s-a parut acoperirea medie spre mare? Eu am mai citit review-uri si mi-am mai intrebat prietenele si toate mi-au spus ca da, e natural, nu se vede ca si cum te-ai fi dat cu fond de ten, doar ca nu prea acopera.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sheevs: depinde de care Aerateint Pure vorbesti! Exista in 2 formule fluid pentru tenurile mixte/grase si crema pentru cele uscate. Eu am folosit varianta fluida pentru ca am tenul mixt spre gras. Acoperirea mi s-a parut destul de ok,e intre medie si mare,depinde de modalitatea de aplicare. Daca o aplici cu degetele,e normal sa fie mai mica,daca o aplici cu pensula(asa cum o fac eu) acoperirea este mai mare.

    Varianta creme e mai light,tocmai pentru tenurile uscate care nu au nevoie de o acoperire mare.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors