9 octombrie 2010

Smokey Brown:Tutorial

Hey girls!

Aseara vorbeam pe messenger cu una dintre cititoarele blogului meu care m-a rugat express sa fac un smokey brown look pentru ca diseara are un eveniment si nu stie cum se face.
Eu am mai facut un astfel de make-up insa nu i-am facut si tutorial! Si cum am tot fost "certata" in ultima perioada ca am neglijat aceasta parte a blogului si anume cea cu tutoriale,m-am gandit ca e o ocazie buna de a ma reapuca de acesta parte a blogului!
In felul acesta imi cer scuze ca nu sunt constanta in tutoriale dar am prostul obicei de a poza un look doar la final...uit sa fac poze la toate etapele si ma trezesc la final hai sa fac si eu poze!:D
In fine...sa trecem la treaba!

Acesta e look-ul pe care il vom face!



ETAPE:

1.dupa ce am aplicat primer,folosim ca baza un creion dermatograf negru pentru o mai buna aderenta a fardurilor.















2.cu o pensula sau cu degetul,cum preferati,intindem bine baza neagra realizata mai sus,dupa aceea aplicam fardul,maro/brown in cazul nostru.














3.Blenduiti foarte bine cu o pensula curata.
Pentru a creea acel efect de smokey,cu aceasi pensula cu care ati blenduit mai devreme,aplicam un fard cu 2-3 tonuri mai deschis decat cel care l-am aplicat pe pleoapa si blenduim.














4.Acelasi lucru care l-am facut la inceput,adica baza neagra+fard,facem si jos sub ochi.Aplicam highlight chiar sub spranceana si blenduim bine.














5.Conturam ochii,aplicam mascara si gata!









Produse folosite:

-Creion Ada negru
-fard mineral The All Natural Face Chocolate brown
-Paleta 88 warm
-mascara Colossal Volum'express de la Maybelline




Asadar sper sa va fie de folos si astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com.

Pupici si sa aveti un weekend excelent!
Bye!

Ps:astazi este ultima zi pt Concursul Vichy. Castigatoarele vor fi anuntate luni sau marti!

22 de comentarii:

  1. superb:x..faci ca lucrurile sa para atat de usoare:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Bondarica: asa si este!:P cu un pic de perseverenta,totul e usor;)
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador smokey brown-ul:X:X Ma cam chinui eu cu culorile astea sterse pe care le am..dar, sper ca in viitor sa pot sa imi achizitionez si eu paleta 88 warm si sa ma pun pe experimentat.
    Cu siguranta ca o sa tin seama de explicatiile pe care le-ai dat pe parcursul tutorialului.
    Te puuuup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. hey! e absolut superb make-up-ul, dar pe cat e de frumos pe atat de simplu e. :)) clar pt cei care n-au nici timp/rabdare dar nici experienta necesara unui make-up elaborat. imi place foarte mult, iar tehnicii de blending nu-i gasesc cusur. te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos. Si-ti sta si bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si uite asa va arata look-ul meu de la balul bobocilor. Thank you! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Rotsin: eu te asigur ca daca iti cumperi paleta 88 warm cu siguranta nu o sa regreti ca ti-ai luat-o!
    Eu o folosesc aproape zilnic:D
    Ma bucur sa aflu ca o sa ti cont de explicatiile mele!
    Multumesc:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Superfical Dall: asta era si ideea,sa fie un look simplu dar de efect pe care sa-l pueti reproduce oricand!
    Iti multumesc
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Iulia:multumesc! e unul dintre look-urile mele preferate:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca: a fost fara intentie:))) ma bucur ca aflu ca iti va fi de folos,vecinico:P
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place tare mult acest machiaj! Chiar il voi incerca! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Simplu, sexi si... ciocolatiu! :)) Da-mi voie sa-l asociez cu anotimpul toamna, mai ales ca nuantele de maro au revenit la moda. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. beautiful :x e perfect pt tn look-ul asta :P

    mai nou, tot ce e smoky brown facut pe ochi caprui ma duce cu gandu' la kim kardashian :)) cred ca mi-a spalat creierul :))


    pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Shopperita: multumesc:* chiar merita sa-l incerci,e superb si prinde bine pe majoritatea persoanelor!:P

    RăspundețiȘtergere
  15. Dia: multumesc!:*
    Intr'adevar poate fi asociat cu toamna,chiar se poarta anotimpul asta!Cum ai spus si tu e sexy,simplu si misterios:P

    RăspundețiȘtergere
  16. Special K: Multumesc:*
    Asa este!E genul de machiaj care ma avantajeaza cel mai mult si recunosc ca-l port si foarte des:D
    Cat despre kim kardashian ce sa zic...nu e favorita mea:)))
    S-a luat si ea repede dupa mine si poarta genul asta de make-up=)))))
    glumesc:P
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  17. e atat de frumos! cred ca o sa incep si eu sa-l reproduc... foarte des chiar :D

    RăspundețiȘtergere
  18. A.M:multumesc:*
    chiar merita sa-l reproduci;) ti-ar sta foarte bine cu el:P

    RăspundețiȘtergere
  19. daca tu zici asta, cu atat mai mult o sa-l reproduc :D

    RăspundețiȘtergere
  20. ce frumos:x....oph,de ce nu am vazut eu postul asta acum 2 zile cand am avut majorat la o colega?:((...data viitoare stiu cum sa fac.pupici.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors