26 noiembrie 2010

Beauty Challenge & My make-up story

Hello my girls!

Am cam ramas in urma cu tag-urile primite si sper sa ajung la zi cu ele si cu request-urile....
offffffff daca ar avea ziua 32 de ore ar fi excelent 8->.
In fine,revenind la subiect,Joice m-a provocat!!
Da m-a provocat serios,nu gluma:))) Si anume:


Beauty Challenge: Dare to wear red lips!



Reguli:
1. Trebuie sa porti ruj rosu intr-o zi, facandu-l partea centrala a machiajului.
2. Restul machiajului trebuie sa fie de strictul necesar, gen fond de ten si rimel
3. Pune o poza cu rezultatul (full face) si spune ce ai folosit (nu trisa!)
4. Spune ce produse ai folosit
5. Spune cum te-ai simtit in ziua provocarii.
6. Da provocarea mai departe cel putin unei persoane.
7. Aceasta provocare a fost facuta de Joice

So,pentru cei mai slabi de inima :DO NOT LOOK!! :))


Nu indraznesc sa pun decat o singura poza!:))
Produse folosite: pudra Revlon Vital Radiance,mascara Maybelline Colossal Volum,ruj Nyx Spellbound+ lip balm home made.

Pentru mine a reprezentat o adevarata provocare pentru eu sunt obisnuita sa ma machiez destul de vizibil,iar acesta provocare m-a facut sa renunt chiar si la vesnicul meu contur negru!
Eu fara contur negru nu ieseam din casa,dar mi-am demonstrat ca se poate si fara.
A fost intr-adevar o schimbare majora in rutina mea de make-up,adica am renuntat chiar si la fond de ten,am folosit doar o pudra,o mascara si rujul rosu,evident:)).
Primul meu feeling cand am iesit pe strada a fost:Damn! I feel so naked!
Noroc cu ochelarii ca au mai salvat situatia:)) .Oricum pe parcursul zilei m-am obisnuit si incepusem chiar sa imi placa sa ma uit in oglinda:))
Simteam ca nu mai e nevoie sa ma ascund in spatele ochelarilor(chiar daca aveam nevoie de ei)!
In conculzie: mi-a placut provocarea,Joice dar nu cred ca o s-o repet prea des:)) I'm a make-up addict :D

Le provoc to wear just red lips pe:

Sweet Crazy Lollipop
Ancutza
Anca
Alics


And now:

My make-up story



Acest tag l-am primit de la Deena , Anda si Anca .

Trebuie sa recunosc ca acest tag este unul dintre preferatele mele,acum am ocazia sa v-a povestesc cum am inceput sa iubesc machiajul:P

1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?


Cred ca aveam 14-15 ani cand am pus prima data machiaj pe fata mea.Imi aduc aminte ca prietena mea,care e cu 3 ani mai mare ca mine,avea o trusa Ruby rose,micuta,cum era inainte cu 8 culori si intr-o zi am vazut-o cand se machia.Am ramas asa de fermecata de acest "proces" incat i-am zis:vreau si eu!:))
Bineintales ca m-a machiat,imi aduc si acum aminte cu ce culoare,verde.Eram asa de fascinata de culorile sclipicoase,de cutiuta aceea micuta cu oglinda,de modul cum aratam,de tot acest procedeu...ce mai!Dragoste la prima vedere:))
Apoi de ziua mea,am primit tot de la prietena mea o trusa asemanatoare cu ai ei iar de atunci incepusem usor usor sa ma machiez in zilele mele libere pentru ca la scoala nu aveam voie;)

2. Cum ai devenit pasionata de make-up?

Pasionata,pasionata in adevaratul sens al cuvantului,am devenit acum 3-4 ani,cand am terminat liceul si intamplator am dat intr-o zi de un filmulet pe Youtube,cu o tipa(nu mai tin minte cine) care se machia,dar la modul acela cu umbre,degradee-uri & all that stuff.
Nu ca mine care nu stiam decat o singura culoare pe pleoapa si eventual un eyeliner negru,evident:))
Bine pasiunea pentru culori si desen o am de mica,inca din scoala generala obisnuiam sa desenez apoi am facut si un liceu de specialitate,arhitectura,mai exact.In concluzie mai tot timpul am fost inconjurata de culori,de arta,tot ce tine de frumos in general:)

3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?

Nu cred ca am o firma preferata,adica am intalnit produse de firma care lasau de dorit si produse low-cost care-si faceau treaba exceptional.
Dar ca sa numesc cateva:Seventeen,Elf,Ga-de.

4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine?
Un mod de a exprima ceva unic care vine din interiorul fiintei,ma ajuta ca capat incredere in mine si in forta mea de exprimare.
Este ca o lenjerie de corp pentru fata,ma invaluie in fiecare zi cu texturile fine si catifelate si ma face sa ma simt pregatita pentru a infrunta lumea.
Cu ajutorul culorilor imi exprim emotiile in toate nuantele ei,imi valorific frumusetea si o evidentiez.Ma simt o alta femeie in fiecare zi.

5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?

Cred ca n-as putea niciodata sa renunt la fond de ten,blush,eyelinerul negru si un ruj.

6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?
Cred ca am specificat la punctul 4 tot!:P

7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?

Ambele au acelasi scop:evidentiaza frumusetea,dar depinde si de calitatea lor.
Firmele high-end au oarecum garantia ca sunt mai calitative fata de cele low-end insa asta nu e o regula.Am intalnit multe "firme" high-end care au fost sub asteptarile mele spre deosebire de cele low-end,care,chiar daca nu-si fac treaba asa cum te asteptai,nu-ti pare rau pentru ca sti ca nu ai cheltuit o suma fabuloasa.E mai grav atunci cand cheltui multi bani pentru un produs cosmetic si observi ca nu este tocmai ce iti doreai.
Bine aici cred ca este si discutabil pentru ca gusturile omului difera si nivelul asteptarilor noastre la un produs.

8. Ce sfat ai da unui incepator?

Sa nu-i fie frica sa incerce,sa experimenteze diferite tipuri de machiaj,sa-si formeze propriul stil si sa-si puna"amprenta" asupra lui.
Sa nu fie dezamagit daca nu-i iese din prima,toti am invatat din greseli.Nimeni nu s-a nascut invatat!;)
Perseverenta este cheia:P

9. Ce make-up trend n-ai reusit nicioada sa intelegi?
Din punctul meu de vedere machiajul este o arta si trebuie tratat ca atare.
Nu trebuie judecat sau intales...trebuie sa-l simti!Si daca nu-l simti inseamna ca nu este pentru tine:)

10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?

Eu sunt foarte recunoscatoare comunitatii de beauty,fara ea eu nu as fi mai fi scris azi!
Am avut multe de invatat de la aceasta comunitate si am avut ocazia sa cunosc multe persoane cu aceleasi pasiuni ca ale mele,oameni pe care ii respect si ii apreciez pentru munca si devotamentul lor.


Gata,asta a fost povestea mea:)

Va pup si sa aveti un weekend excelent!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe deea.beauty@yahoo.com

Bye.

14 comentarii:

  1. Eu, ruj rosu? Poate cand ies la o plimbare or something (not very soon), ca la scoala ma jupoaie de vie profii. Si daca stau sa ma gandesc bine, nici nu am unul ^^""" Dar tie iti sta extraordinar de bine!
    Si eu te taguisem la makeup story :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca: stiam eu ca am uitat pe cineva;)) sorry,modific imediat:D

    Hai,pls o sa fie super funny sa te vad cu ruj rosu,nu trebuie sa te duci la scoala cu el,macar pana la piata sau la posta eu stiu:-??
    hai te rog;)

    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Special K: mersi:* pacat ca eu nu pot spune acelasi lucru:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta f bine cu ruj rosu!! :D Si imi place cum iti sta si cu ochelari :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Lauren: hai ca incep sa va cred:)))
    multumesc tare mult:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar iti sta bine! ;)
    multumesc pentru provocare. nici eu nu am ruj rosu, dar am un gloss. eventual sa-l aplic mai gros ca nu se foarte pigmentat

    RăspundețiȘtergere
  7. A.M: multumesc:*
    Nu are nimic daca e ruj sau gloss,important e sa fie rosu sau o nuanta apropiata;)
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. First i need to get one :)) Sau am o idee nastrusnica. Sa vedem daca iese asa.

    RăspundețiȘtergere
  9. THX for the Challenge,dar ma crezi ca nu am nici un ruj rosu??Nu am folosit niciodata rosu.Chiar e o adevarata provocare :))

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors